Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 14 בנובמבר, 2017

הרקדנית, פוסטר: הסרט, מהפכת קלטות הווידאו, דה-ריי דייויס: איך להתנהג כמו שחור
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 הרקדנית | The Dancer | La Danseuse, ערוץ Yes3

הסרט היה מועמד לשישה פרסי הסזאר, וזכה בשלושה – שחקנית, שחקנית משנה ועיצוב. סיפור חייה הסוער של לואי פולר, מהתחלה צנועה בחווה באילינוי היא הפכה לרקדנית שכבשה את פריז בסערה, היוותה השראה לאמנים והיוצרים הגדולים של סוף המאה ה-19, וביחד עם בת חסותה, איזדורה דאנקן, חוללה מהפך בעולם המחול. שחקנים: סוקו, גאספר אוליאל, מלאני תיירי, לילי-רוז דפ. במאית: סטפני די גוסטו. צרפת, 2016. ביוגרפיה מומצאת ומוגזמת בדרמה תקופתית רגילה ולא מיוחדת מספיק. ציון: 

22:00 פוסטר: הסרט | x24×36: A Movie About Movie Posters, ערוץ Yes דוקו

מסע מרהיב בעולם האמנות של הפוסטרים לסרטי הקולנוע, בעבר ובהווה, עם האמנים שיצרו אותם והמעריצים שאוספים אותם. באמצע שנות ה-2000, אחרי שהוליווד נטשה את הפצת הפוסטרים לסרטיה, אמנים עצמאיים וגלריות החלו למכור פוסטרים במהדורות מצומצמות לאספנים. ההפצה הזאת של הפוסטרים הפכה תוך זמן קצר לתעשייה ענקית עם אינספור הדפסים שנמכרו ברשת תוך שניות. תופעה זו ניערה מחדש את התעשייה בהוליווד שהחליטה לחזור ולהפיץ את הפוסטרים שלה בעצמה. בעזרת הגרפיקה המקסימה וראיונות עם אנשי מפתח בתעשייה, יוצרים, מפיצים ואספנים מארבעת העשורים האחרונים, הסרט מביא סקירה מרתקת של לידתה, מותה ותחייתה מחדש של תעשיית הפוסטרים של סרטי הקולנוע. בימוי: קווין בורק. 82 דקות, ארה"ב / קנדה, 2016.

22:00 מהפכת קלטות הווידאו | VHS Revolution, ערוץ Hot8

דיוקן משעשע של קלטת הווידאו, שעיצבה את עולמנו והטביעה חותם בתרבותנו. כיצד הצליחה קלטת הווידאו להגיע למעמד של פולחן? היא עוררה שערוריות, שיגעה את הפוליטיקאים ואפילו ערערה את הגוש הסובייטי. כיום קלטות הווידאו עוברות מהסלון אל פחי האשפה, אבל המהפכה שחוללו בשנות ה-70 וה-80 חיה ובועטת גם כעת. ARTE, 2016.

דיריי דייויס: איך להתנהג כמו שחור | DeRay Davis: How To Act Black, נטפליקס | Netflix

הקומיקאי והשחקן דיירי דיוויס מדבר על החיים,  על דייטים ועל ההתנהלות בעולם השואו ביזנס כגבר שחור.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן