Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 15 בנובמבר, 2017

הגנרל, ללא פיקדון, בייבי בום בריטניה 4, קוריאה מלמעלה, האקדמיה לספורטאיות-על, עוד פעם אחת עם רגש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

12:45 הגנרל | The General, ערוץ AMC

ביוגרפיה. הגיבור הלאומי מדבלין, מרטין קהיל, ביצע שני מעשי שוד נועזים, אבל משך את תשומת הלב של המשטרה, של האיי-אר-איי ושל כוח המתנדבים מאלסטר. שחקנים: ג'ון ווייט, אדריאן דנבר. במאי: ג'ון בורמן. אירלנד / בריטניה, 1998. סרט מעט ארוך, אך עם תסריט מצוין ומשחק מלא כריזמה. ציון: 

21:45 ללא פיקדון | No Deposit, ערוץ AMC

דרמה. אחרי שורה של אירועים מחוץ לשליטתו, איש המשפחה מיקי ריין מידרדר ונהיה מעורב בשורה של פשעי שנאה. שחקנים: פול אמטו, דניאל בולדווין. במאי: פרנק אנג'לו. קנדה, 2015.

22:00 בייבי בום בריטניה 4 | One Born Every Minute 4, ערוץ הבריאות

גרסת המקור הבריטי לריאליטי הילודה שכבש את ישראל ואת העולם. מבט מעמיק אל המתחולל במחלקת היולדות של בית החולים בלידס. כ-40 מצלמות תתעדנה את דרמות הלידה המרגשות ביותר: רגעי ההכנה, הקושי וההתעלות ייארגו במרבד אנושי של סיפורי חיים מרתקים.

22:00 קוריאה מלמעלה | Korea from Above, ערוץ הטיולים

דרום קוריאה חוותה התפתחות מואצת במהלך 50 השנים האחרונות – חידושיה הטכנולוגיים הם בבחינת פריצת דרך יחידה מסוגה. בספיישל מסע אווירי מעל לעריה השוקקות, כמו גם אל פינות הכפר הנידחות.

22:00 האקדמיה לספורטאיות-על | Win by Fall, ערוץ Yes דוקו

סיפורן של ארבע מתאבקות צעירות מגרמניה בשנה המסעירה בחייהן. המתאבקות הצעירות, ג'ני, ליסה, דבי ומישל. התקבלו לבית ספר לספורטאי עלית בפרנקפורט. מדובר בבית ספר יוקרתי ונוקשה הפועל על פי המסורת המזרח-גרמנית להכשרת ספורטאים אלופים. הסרט מתעד את לוח זמני האימונים האינטנסיבי של הבנות, את הדיאטות הנוקשות ואת הלחץ האדיר לביצועים. האם הן יצליחו לעמוד בסוג משטר כה קשוח, שמשאיר להן מעט מאד זמן חופשי לבלות, להאזין למוזיקה ולחשוב על המשפחה והחברים? מישל מוצאת עצמה נאבקת במשקל שלה, ליסה מתגעגעת לבית, ג'ני חשה חוסר ביטחון בקבוצה ודבי מנסה להציב לעצמה את הרף הגבוה ביותר. בסופו של דבר – הכל מתנקז אל המזרון – המקום שמספק רגעים נדירים של אופוריה לצד הרבה עצבות, תסכול וצער. בימוי: אנה קוץ'. 81 דקות, גרמניה, 2016.

22:05 עוד פעם אחת עם רגש | One More Time with Feeling, ערוץ Hot8

סרט יוצא דופן של אנדרו דומיניק על המוזיקאי ניק קייב, המקליט אלבום חדש ומדבר גלויות על מותו הטרגי של בנו בן ה-15. דומיניק חושף את הנסיבות הטרגיות שהובילו לכתיבתו והקלטתו של האלבום החדש של קייב תוך שהוא יוצר תיעוד גולמי, שביר ואמתי של אמן המנסה לגשש את דרכו באפלה. במסגרת הסרט משולבים קטעי הופעה משירי האלבום, קטעי ראיונות וצילומים שקיים הבמאי על רקע קריינות של קייב. בריטניה, 2016. סרט איטי, אמנותי, מלא רגש וכאב. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן