Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 17 בנובמבר, 2017

פארק הקטל, הדרדסים, סיימון ריב באירלנד, מבצע ריפו 7, ספלינטר, האקר, גיאדה מארחת 2, יצורים ליליים, אמונת המתנקש, הערפד מסיציליה, ג'ים ואנדי, המעניש, פרחים בבוץ, סטרץ' ארמסטרונג ולוחמי הפלקס, חיות לילה, נסיך חג המולד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

01:55 פארק הקטל | Carnage Park, ערוץ AMC

פעולה. לאחר שפישלו בשוד בעיירה שוממת בקליפורניה, הפושעים בורחים מזירת הפשע ומובילים את המשטרה למרדף קטלני. שחקנים: אשלי בל, פאט הילי. במאי: מיקי קיטינג. ארה"ב, 2016.

17:00 הדרדסים | The Smurfs, ערוץ Yes5

עיבוד קולנועי לסדרה האהובה. גרגמל הרשע רודף אחר הדרדסים, שבורחים מהכפר הקסום אל ניו-יורק המודרנית. עליהם למצוא דרך חזרה הביתה, לפני שגרגמל יתפוס אותם. במאי: ראג'ה גוסנל. ארה"ב, 2011. המכנה המשותף הנמוך ביותר מבחינת הומור, משל או מסר לילדים. ציון: 

18:00 סיימון ריב באירלנד | Ireland with Simon Reeve, ערוץ הטיולים

סדרה בשני חלקים. סיימון ריב יוצא למסע אפי באירלנד, מדינה הספוגה בהיסטוריה, תרבות, אמונה ועבר רווי מתיחות וקונפליקטים. ריב ייצא לדרך במערב אירלנד, ימשיך אל סוללת הענק, אתר גאולוגי בחלקו הצפוני של האי, ומשם ישים פעמיו אל הרי וינקלו.

19:30 מבצע ריפו 7 | Operation Repo 7, ערוץ Reality TV

החל מסירות פאר, מכוניות ספורט וכלה במשאיות, אם אתה לא יכול לעמוד בתשלומים שלך, הצוות ימצא אותך. בכל הנוגע לעיקול רכוש ,ל-לו, סוניה, מאט, פרוי ולינדה אין גבולות.

21:00 ספלינטר | Splinter, ערוץ AMC

אימה. זוג צעיר ועבריין מורשע נלכדים בתחנת דלק על ידי טפיל שהופך את קרבנותיו לפונדקאים קטלניים. שחקנים: שיה ויגהם, פאולו קוסטנזו, ג'יל וגנר. במאי: טובי וילקינס. ארה"ב, 2008. סרט אימה קומי, שלא לוקח את עצמו ממש ברצינות – אבל בשל כך, די משעשע. ציון: 

22:00 האקר | Hacker, ערוץ Yes4

אלכס הוא בחור צעיר ומקצוען בכל הקשור למחשבים. כאשר הוא רואה את משפחתו קורסת כלכלית, הוא מחליט לנקום בבנק שפיטר את אמו. הוא מצליח לפרוץ למחשבים שלהם יחד עם שני שותפים. העסקים פורחים, הכסף זורם, אך העניינים מסתבכים כששאיפות הנקמה מתחלפות בשאיפות למהפכה כלכלית עולמית. הכל מתחיל להשתבש ובמהרה מוצאים עצמם אלכס ושותפיו, נמלטים ממספר אויבים. שחקנים: קאלאן מקאוליפ, לוריין ניקולסון. במאי: אקאן סאטאייב. ארה"ב, 2016. סרט רדוד, חסר השראה, שחקנים חד-גוניים ובימוי לא מעודכן. ציון: 

22:00 גיאדה מארחת 2 | 2 Giada Entertains, ערוץ Fine Living

השפית גיאדה דה לורנטיס חוזרת לעונה חדשה של אירוח ביתי. בעונה גיאדה מכינה אוכל שילדים הכי אוהבים לג'ייד ולחבריה, כולל ברד ענבים ירוקים ופיצות סמורס. נוסף על כך, כשחבריה של גיאדה קופצים לבקר בהפתעה, היא עורכת מסיבה של הדקה ה-90, כולל תפריט של סלט תפוחים ועלי רוקט מעושנים, פוקאצ'ה עם קלמנטינה ושומר וסודה עם פירות קפואים.

22:00 יצורים ליליים | Nocturnal Animals, ערוץ Hot גולד

דרמת פשע מטלטלת. 'סיפור בתוך סיפור' שבחלקו הראשון בעלת גלריה מצליחה מקבלת מבעלה לשעבר טיוטה של רומן אשר כתב, אדם אשר היא עזבה לפני 20 שנה מבקש כעט את דעתה על הספר. החלק השני עוקב אחר הטיוטה עצמה בשם 'יצורים ליליים' ובה חופשה משפחתית הופכת לאלימה וקטלנית. הסיפור חוזר לבעלת הגלריה שהקריאה בטיוטה מערערת אותה ומעלה שלדים מן העבר. שחקנים: איימי אדמס, ג'ייק ג'ילנהול. במאי: טום פורד. ארה"ב, 2016. הסרט נהנה מסגנון ויזואלי מרשים והרבה יומרנות, אבל המותחן הפסיכולוגי האפל מותיר את הצופים באווירה חלולה. ציון: 

22:00 אמונת המתנקש | Assassin's Creed, ערוץ Yes2

אקשן המבוסס על סדרת המשחקים המצליחה. בעזרת טכנולוגיה מהפכנית, חווה גבר מהעתיד את הרפתקאות אבי אבותיו במאה ה-15, מגלה שהוא נצר לשושלת מתנקשים, ומתמודד מול ארגון עוצמתי בן ימינו. שחקנים: מייקל פסבנדר, מריון קוטיאר, ג'רמי איירונס, ברנדן גליסון, שרלוט רמפלינג. במאי: ג'סטין קורזל. ארה"ב, 2016. הסרט אמנם מוצלח ברוב העיבודים למסך הקולנוע של משחקי מחשב, אך עודף האפקטים מחפה על עלילה עמוסה ולא מתחברת. ציון: 

22:30 הערפד מסיציליה | Sicilian Vampire, ערוץ AMC

פשע. כשמאפיונר מקבל כוחות-על מנשיכת עטלף, הוא מרגיש שהוא חייב להתחיל לתקן את כל העוולות שעשה. שחקנים: ויטוריו אלטומארה. במאי: פרנק דאנג'לו. קנדה, 2015.

ג'ים ואנדי | Jim & Andy: The Great Beyond – Featuring A Very Special, Contractually Obligated Mention of Tony Clifton, נטפליקס | Netflix

סרט תיעודי מקור של נטפליקס. דרך הדמות של אנדי קאופמן, שהוא מגלם כאן באופן טוטלי, ג'ים קארי מתבונן בנושאים כמו משמעות החיים, מציאות, זהות וקריירה. במאי: כריס סמית'. ארה"ב, 2017.

המעניש | Marvel’s The Punisher, נטפליקס | Netflix

סדרת מקור של נטפליקס. לוחם מארינס לשעבר יוצא להעניש את הפושעים שאחראים לרצי בני משפחתו ומוצא את עצמו לכוד בתוך קנוניה צבאית. שחקנים: ג'ון ברנת'ל, אבון מוס-בכרך, בן ברנס, אמבר רוז רבה. יוצר: סטיב לייפוט.

פרחים בבוץ | Mudbound, נטפליקס | Netflix

סרט מקור של נטפליקס. במדינת מיסיסיפי שלאחר מלחמת העולם השנייה, על רקע גזענות ואפליה קשות נגד שחורים, שני גברים – האחד לבן, השני שחור – מפתחים קשר חברות המבוסס על חוויותיהם המשותפות מהמלחמה. שחקנים: קארי מאליגן, ג'ייסון קלארק, מרי בלייג', רוב מורגן, ג'ייסון מיטשל. במאי: די ריס. ארה"ב, 2017.

סטרץ' ארמסטרונג ולוחמי הפלקס | Stretch Armstrong & the Flex Fighters, נטפליקס | Netflix

סדרת ילדים מקורית של נטפליקס. ג'ייק ארמסטרונג וחבריו הופכים לפתע לגיבורי על ולומדים כיצד לחיות עם יכולות החורגות בהרבה מאלה של בני נוער רגילים. דיבוב אנגלית: סקוט מנוויל, סטיבן יאון, אוגי בנקס, ויל ויטון.

חיות לילה | Shot in the Dark, נטפליקס | Netflix

סדרה מקורית של נטפליקס. שלושה צלמי פרילאנס יריבים מסתובבים ברחובות הלילה כדי לצלם זירות פשע, שריפות, תאונות וכל דבר אחר שיוכלו למכור לחברות החדשות.

נסיך חג המולד | A Christmas Prince, נטפליקס | Netflix

סרט מקורי של נטפליקס. עיתונאית צרפתית וצעירה נשלחת לחו"ל כדי להשיג סקופ על נסיך יפה תואר שאמור לרשת את כס המלוכה, ומצליחה להשיג יותר. שחקנים: רוב מקאייבר, בן לאמב, אליס קריגה, אונור ניפסי. במאי: אלכס זאם. ארה"ב, 2017.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן