Skip to content

משטרת ישראל פתחה בחקירת ההסתה כנגד נשיא המדינה

לאחר גל של הסתה ושטנה כנגד רובי ריבלין על החלטתו שלא לחנון את החייל ההורג, ובשיאו תמונת הנשיא בכפייה, החליטה המשטרה לחקור חשודים בהסתה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטרת ישראל פתחה הבוקר (שני) בחקירה לאחר גל השמצות וגידופים שהועלו במהלך אמש והלילה (שני) ברשתות החברתיות בכלל ובדף הפייסבוק של נשיא המדינה בפרט לאחר החלטתו שלא לחנון את החייל ההורג אלאור אזיריה. תמונת נשיא המדינה ראובן רבלין, כשראשו עטוף בכפייה הופצה הלילה ברשתות החברתיות לאחר גל ההסתה ששטף הלילה (שני) בקרב אנשי ימין שהחל מיד לאחר פרסום החלטת הנשיא. פרסום התמונה שהגיעה בשיאו של גל הזעם ששטף אמש את מנהיגי הימין מזכיר את תמונת  ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל שקדמה לרציחתו הנוראה ב – ב-4 בנובמבר 1995 בכיכר מלכי ישראל בתל אביב.

המשטרה פתחה בחקירה (צילום מדף הפייסבוק של הנשיא)
המשטרה פתחה בחקירה (צילום מדף הפייסבוק של הנשיא)


Benny Mahall, גולשת בדף הפייסבוק של ריבלין כתבה: "תתבייש לך אדון ריבלין. הפכת להיות הסמרטוט של השמאל והערבים. נקעה נפש העם בך מאז שטענת שבני עמך בחרו בטרור. את החבר המושחת שלך אולמרט חננת אבל חייל שהרג מחבל הפקרת. בוש והיכלם לך אדון ריבלין. אתה לא הנשיא שלי. סמרטוט!"

משה צ'אפי בן ידידיה האשים את הנשיא שהוא גורם לכך שיהיו עוד הרוגים בקרב הציבור –  "אדוני הנשיא בגללך יהיו לנו עוד הרוגים.אין ספק שבגללך חיילים יחשבו אם לירות או לא בפעם הבאה. או אז יקום המחבל וישחט יהודים. בגללך. בגלל שאתה פועל מתוך נסיון למצוא חן בעיני התקשורת העלובה שלנו. מתבייש בך"

Avelin Nana כתבה:  אתה שבחרת בטרור נגד העם ישראל. אתה בושה!!!! אין לי מילים לתאר איזה גועל אנו מרגישים כלפיך. אתה הנשיא של המחבלים ערבים. אתה לא מייצג אותנו רק מבזבז כספים של העם שבחרת בטרור נגדו. צריכים לשפוט אותך על המילים שאמרת נגד כל העם במשפט בגידה ואתה ממשיך בבגידה לא נסלח ולא נשכח!!! מיותר ומזיק להקיא על הפרצוף שלך. איכס.

גם  Meital Zehavi האשימה את ריבלין בהצטרפות לטרור: "מתביישת בך אדון ריבלין.. אני לא מבינה איך "נשיא מדינת ישראל" בוחר בטרור! שלחנו חייל להגן עלינו והוא עשה את תפקידו באופן מעולה רק הבעיה שאתה מנשק לשמאלנים ומחבק טרוריסטים. אין לך טיפת אומץ לבוא ולהגן על ילד שהמדינה שלחה אותו להגן. פשוט נגעלת ממך תעשה טובה ותפרוש מהתפקיד כי אתה פשוט ב-י-ז-י-ו-ן!!

חזי בנימין כתב:  "מכרת נשמתך ולטעמי זקנתך מביישת את צעירותך! אבוי לנו נשיא שחונן את גדולי הפושעים אך גיבור כמו החייל שחיסל מחבל אתה בוחר לנטוש….מי ייתן וכהונתך המקוללת תסתיים במהרה! בוש והיכלם"

צילום הגידופים - מדף הפייסבוק של הנשיא
צילום הגידופים - מדף הפייסבוק של הנשיא

שרת התרבות והספורט מירי רגב שהאשימה אתמול את הנשיא כי הפקיר את אזריה, התייחסה הבוקר להסתה ברשתות החברתיות כלפי נשיא המדינה: "אני מגנה כל פעילות של הסתה וגזענות נגד כל אדם ובתוך כך גם נגד נשיא המדינה", הגיבה השרה.

בכל הנוגע לדבריה בהן אמרה כי הנשיא הפקיר את אזרייה אמרה השרה: "יחד עם זאת אנו חייבים להבין שלא ייתכן שבכל פעם שישנו דיון ענייני, נוקב ככל שיהיה, הופכים אותו להסתה. הגיע הזמן שיבינו כולם שביקורת עניינית נכונה וצריכה להישמע ולהיאמר. זו לא הסתה, זו הסטה. הביקורת על הנשיא היא עניינית ומוצדקת – דווקא מכח תפקידו המאחד והממלכתי הוא היה צריך לסיים את הפרשייה הזו בחנינה. מצער מאוד שהוא פחד לעשות זאת."

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן