Skip to content

מיון רמב"ם – קבל עדכון מידי על התקדמות תוצאות הטיפול בך

שירות דיגיטלי חדש בבית החולים: עדכון סלולרי הנוגע להתקדמות הטיפול בחולה השוהה במיון, באמצעות אפליקציה שתציב לפני המטופל מידע מיידי על הבדיקות שנעשות בעניינו. בבית החולים מקווים שבכך הלחץ בחדר המיון העמוס מאוד, יפחת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בית החולים רמב"ם בחיפה השיק אתמול (ראשון) אפליקציה פשוטה ויעילה לעדכון דיסקרטי ומידי על התקדמות הבדיקות והטיפול במקום העמוס ביותר בבית החולים – מחלקת המיון (המחלקה לרפאה דחופה).

כל אדם שמגיע למיון יישאל במהלך הקבלה אצל האחות אם הוא מעוניין בקבלת מידע בעת שהותו במיון. במידה שיענה בחיוב יישלח למספר הסלולרי שיספק לאחות קישור לאפליקציה. בלחיצה על הקישור (אין צורך "להוריד" אפליקציה ייחודית אל הטלפון) ייפתח מסך שבו תדווח מערכת אוטומטית על התקדמות הטיפול והבדיקות. כך למשל יידע המטופל הממתין מה סטטוס הבדיקות שעוד נותרו לו – בדיקת רופא פנימי, או רופא אורטופד וכדומה.  זאת כבר לאחר שנטלו ממנו בדיקות דם ובדיקות אחרות הוא יקבל עדכון מתי הגיעו תוצאות הבדיקה. האפליקציה שפותחה ע"י אגף המחשוב של בית החולים היא צעד חשוב בשיתוף המטופל בהתנהלות השהיה שלו במיון. השהיה במיון בבית חולים גדול ועמוס (וברמב"ם יש לעיתים קרובות עומס גדול מ 100 אחוזי תפוסה, כך לדוגמא בחמישי שעבר עמדה התפוסה במיון על 200%)) עשויה להתמשך מספר שעות. מטרת השימוש באפליקציה היא להפחית את אי הוודאות של המטופל ולשתף אותו בהתקדמות הטיפול.

 

1 Comment

  1. דורית
    4 במרץ 2018 @ 15:01

    גם אתמול היתה תפוסה מעל ומעבר בחדר מיון ברמבם. זקנות במסדרון ובמעברים… מעט מידי רופאים, אחים/ות ועובדי ניקיון. מסכן מי שמגיע לשם בלי בני משפחה. אף אחד לא מסתכל בכיוון שלו…במשך שעות ממתינים לרופא שיגיע מהמחלקה.למה? כמה זמן כבר לוקח למעלית לרדת לקומה א' ? הפלוריסנטים לא מאפשרים מנוחה והכי גרוע – הרעש, המיטות הצרות ולא נוחות ואי הוודאות.. אם יש מקום כאוטי איפשהו , זהו חדר המיון ברמבם… מזל שהצוות נעים ומשתדל ויש גם מתנדבות דתיות שמגיעות אחרי צאת השבת, ועוזרות מאוד בנוכחותן. אגב, אף אחד לא הציע לנו אפליקציה כלשהי.. זה דוקא היה יכול לעזור מאוד… אף פעם אין לדעת איזו בדיקה נעשתה, מה היו תוצאותיה, לאיזה רופא קראו, מתי הגיע ומה אמר ומתי מעבירים למחלקה ולאיזו מחלקה בכלל.. כאוס !!!! כאילו שמנהלי בית החולים לא יודעים שהמצב חמור… הפקרה של חדר המיון וחוליו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן