Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 23 בנובמבר, 2017

מיליונר מי שגומר ראשון, שנות ה-90: הסיפור שלא סופר, תלמידה מסוכנת, להיכנס למידה 32, נודיסטים בבריטניה, דת הספורט, לא יכולה בלי זה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 מיליונר מי שגומר ראשון | Rat Race, ערוץ AMC

הרפתקאות. איל בתי קזינו מטיל על קבוצת אנשים בעלי מזל למצוא שישה מטבעות זהב כדי לקבל הזדמנות לזכות בשני מיליון דולר. שחקנים: רואן אטקינסון, קובה גודינג ג'וניור, וופי גולדברג. במאי: ג'רי זוקר. ארה"ב, 2001. הרבה בדיחות קרש, חלק סלפסטיק, אך בסך הכל סרט חמוד שאפיין את תחילת שנות האלפיים. ציון: 

21:45 שנות ה-90: הסיפור שלא סופר | The Untold Story Of The 90s, ערוץ ההיסטוריה

תעודה בת שני חלקים, מבט נוסטלגי מחד ומלא תובנות חדשות מאידך, השופך אור על פרק זמן היסטורי ומלא תהפוכות, שנמשך 12 שנים. החל מקריסת הגוש המזרחי ונפילת חומת ברלין ב-1989, ועד לפיגועים הדרמטיים במגדלי התאומים בניו יורק ב-11 בספטמבר, 2001. העידן שבו העולם הופך לכפר גלובלי ו-וירטואלי עם הפצת רשת האינטרנט להמונים; מלחמות מועברות לראשונה בשידור חי באמצעות מצלמות וידאו לווייניות, רשתות חדשות משדרות מכל מקום בעולם 24 שעות ביממה והצורך למלא 'זמן אוויר' מטשטש את הפער בין חדשות לבידור, נשיא אמריקני כמעט והודח מכיסאו עקב רומן אסור עם מתמחה בבית הלבן, הקיטוב בין שני צדי המפה הפוליטית בארצות הברית מגיע לשיאים חדשים, התנועה לזכויות הלהט"בים צוברת כוח, ובני דור ה'אקס' חובבי הגראנג' ולובשי הפלנל היוו את הסימן התרבותי של העשור.

22:00 תלמידה מסוכנת | The Wrong Student, ערוץ לייפטיים 

סרט מקורי מבית היוצר של Lifetime. קלי האליגן עוברת עם אחייניתה בת ה-17 מניו יורק לקליפורניה כדי להתחיל עסק חדש. כשאחייניתה של קלי מנסה להתקבל לקבוצת הכדורגל של בית הספר, השתיים פוגשות את המאמן החדש והחתיך של הקבוצה, דומיניק. הן פוגשות גם את מאדי, תלמידה בבית הספר ואחת מבנות הקבוצה, נערה יפה ומעט מעורערת. בזמן שרומן מתחיל ללבלב בין קלי לדומיניק, מאדי מפתחת אובססיה כלפי דומיניק וכשהוא מסרב לחיזוריה, היא מנסה להרוס את חייו ואת חייה של קלי. שחקנים: ג'סיקה מוריס ("לחיות את החיים"), ג'ייסון שיין סקוט, ויויקה איי פוקס ("אימפריה"). בימוי: דיוויד דקוטו. ארה"ב, 2017.

22:00 להיכנס למידה 32 | Body Freaks: Make Me a Perfect 10, ערוץ Yes דוקו

דור חדש של צעירים בבריטניה מגדיר מחדש את המראה שלו כי המראה איתו נולדים כבר אינו רלוונטי. המטרה: להראות כמו הסלבס או לפחות כמו הדימוי של הסלבס, שמוצג לנו ברשתות החברתיות ובתקשורת. לורן, בת ה-27 מתאמנת 6 פעמים בשבוע, חטובה, מעוצבת, שזופה ולא עוברת את מידה 10 – אך כדי להתאים את עצמה לדמויות הנשקפות ברשת החברתית היא מבינה שצריך יותר מהתעמלות אינטנסיבית. לשם כך היא נעזרת במעצב-ואגינה ובמנתח פלסטי לניתוח החזה. הם אמנם נותנים לה בטחון רגעי אך מיד אחרי הניתוחים – היא נשארת לכודה ב'מלכודת החיפוש אחר הגוף המושלם'. גם שרה בת ה-25 מכורה לצורך לשנות את כל אברי גופה. אחרי ניתוח חזה, ניתוח לחיים והשתלת שפתיים – האיבר הבא בתור הוא עיצוב העכוז. החבר, אימה והמנתח שלה כבר דואגים מההתמכרות שלה לניתוחים פלסטיים אך הניתוחים ממשיכים. עד כמה הקלות שבביצוע ניתוחים פלסטיים וההתעצמות של הרשתות החברתיות מצליחות לערער את הדור הצעיר? 46 דקות, אנגליה, 2016.

22:50 נודיסטים בבריטניה | The Great British Skinny Dip, ערוץ Hot8

נודיסטים ברחבי בריטניה נחשפים ומספרים על אורח חייהם הייחודי: לטייל, לשחות, להיפגש עם חברים ולעבוד בגינה – בעירום. הסרט עוקב במשך שישה חודשים אחרי אנדרו וולש, מנהל השיווק של הארגון הבריטי לקידום נטוריזם, העסוק במיוחד בצירוף חברים חדשים. הוא עובד על פרויקט חדש במסגרתו הוא מעוניין לארגן שחיה המונית בעירום בבריטניה במשך סוף שבוע אחד במהלך חודש ספטמבר 2016. בריטניה, 2016.

דת הספורט | Religion of Sports, נטפליקס | Netflix 

מהמפיקים טום בריידי, מייקל סטראן ו-גותאם צ'ופרה, הסדרה התיעודית מטיילת בעולם כדי לענות על השאלה: למה הספורט משנה?

לא יכולה בלי זה | She's Gotta Have It, נטפליקס | Netflix 

נולה דרלינג מתקשה להגדיר את עצמה ולחלק את זמנה בין החברים שלה, העבודה שלה ושלושת המאהבים שלה. עיבוד חדש לסרטו של ספייק לי ב-10 פרקים.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן