Skip to content

נווה עובד – בעלי צימרים שינה את ייעודם לבית בושת

במבצע בו השתתפו בנוסף למשטרה גם שלטונות המס, נציגי הוועדה לתכנון ובניה ומנהל מקרקעי ישראל, נעצר בעלי מתחם צימרים שהפעיל בהם לפי החשד מספר צעירות וקטינה שעסקו בזנות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

בעלי צימרים, גבר בן 60 ממושב נווה עובד (פורייה) הסמוך לטבריה, נעצר אתמול (רביעי) בידי המשטרה בחשד כי הפעיל במקום בית בושת. הבעלים נעצר בחשד כי ניצל צעירות תוך העלמת מיסים, שינוי יעוד המבנה והקמת מבנים באופן לא חוקי, כך הותר היום לפרסום.

במבצע משותף למשטרת ישראל בשיתוף רשות המסים וגורמי אכיפה נוספים בהם, יחידת הפיצוח של משרד החקלאות, חברת החשמל, רשות מקרקעי ישראל והועדה לתכנון ובניה, פעלו הגורמים אתמול במתחם צימרים בישוב נווה עובד (סמוך לעיר טבריה), בעקבות חשד כי במקום פועל בית בושת המנצל צעירות תוך כדי העלמת מיסים, שינוי יעוד מבנה והקמת מבנים באופן לא חוקי.

צילומי מסך מסרטון המשטרה
צילומי מסך מסרטון המשטרה

במהלך הפעילות נתפסו במקום שלוש צעירות 2 מהן בנות 18 ואחת קטינה –חוסה, תוך שהן מנסות להימלט מהמקום. כמו כן, נתפס סכום כסף בשווי אלפי שקלים. הבנות עוכבו לחקירה והקטינה הועברה לטיפולה של עובדת סוציאלית מטעם שירותי הרווחה. בעל המקום, בשנות ה-60 לחייו, נעצר והבוקר (חמישי) יובא לדיון בבקשה להאריך את מעצרו.
בעת הפשיטה מצאו השוטרים סך 6,600 ש"ח במזומן, וצ'ק על סך 2,500 ש"ח ובמהלך ביקורת נמצאו עוד 350 שח במזומן. כל הסכומים לא נרשמו בפנקסי חשבוניות/קבלות. בנוסף, נתפסו פנקסי חשבוניות וספרי הזמנות. כמו כן נעשתה בדיקת סדר גודל מתחם ויכולת הנבת הכנסות ונמצא כי אמנם קיים תיק במס הכנסה אך הוא אינו מנוהל כחוק. בנוסף למעצרו, החשוד הוזמן להמשך טיפול במשרדי מס הכנסה.


במשטרה מסבירים כי בין ההשפעות השליליות של בתי בושת הפועלים באופן בלתי חוקי באזורי מגורים  ניתן לציין את הסיכון לפגיעה בריאותית, מערבות של גורמים עבריינים בהפעלתם של בתי הבושת תוך ניצול ופגיעה נפשית וגופנית בנותני השירות וכאשר הפעילות מבוצעת בסמוך לאזורי מגורים היא מהווה מפגע ופוגעת באיכות החיים של התושבים  – לכן הוחלט על פעילות מקיפה בין משרדית נחושה למיגור התופעה.
כאמור החשוד יובא הבוקר לבית המשפט שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן