Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 26 בנובמבר, 2017

מטיילים מסביב לעולם, זיכרונות של טיפש, להחזיק ולאבד, המיליונים של אסקובר, אני פדופיל, משלחת חיפוש 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 מטיילים מסביב לעולם | Global Trekker Around the World, ערוץ הטיולים

איאן רייט, ג'סטין שאפירו ו-מייגן מקורמיק מנערים את האבק מנעליהם ויוצאים לטרק נוסף מסביב לעולם. בוושינגטון הבירה יתחיל ג'סטין את מסעו לאורך כביש 66 האגדי, בריאנה בארנס תנווט את דרכה בדרום אמריקה, מייגן תחצה את סין ותבקר בשוק המפורסם של קשגר, הולי מוריס תסייר בטורקמניסטן ובאזרבייג'ן, לפני שאיאן יחתום את הסדרה במסע מאיסטנבול לוינה.

21:00 זיכרונות של טיפש | Flashbacks of a Fool, ערוץ AMC

דרמה. כוכב הוליוודי דועך נזכר בנעוריו כשהוא חוזר הביתה מהלוויה של החבר הכי טוב שלו. שחקנים: דניאל קרייג, הארי עדן, פליסיטי ג'ונס. במאי: באיילי וואלש. בריטניה, 2008. קרייג נותן את המיטב, אבל בצער רב, התסריט לא מפותח מספיק. ציון: 

22:00 להחזיק ולאבד | To Have and Have Not, ערוץ Yes3

מהסרטים הרומנטיים הגדולים ביותר של הוליווד הקלאסית, והסרט שהפגיש את המפרי בוגרט עם אשתו לעתיד, לורן באקול (שהייתה אז בת 19 בלבד). עיבוד לרומן של ארנסט המינגווי אודות בעל ספינת תיירים שנאלץ להבריח בספינתו מנהיג מחתרת צרפתי, ומתאהב באותו זמן בגנבת יפה ומפתה. הסצנה בה מסבירה באקול לבוגרט כיצד לשרוק ('You just put your lips together and blow') נכנסה לפנתיאון של המשפטים הגדולים ביותר בכל הזמנים. במאי: הווארד הוקס. ארה"ב, 1944. משחק מצוין של באקול ובוגרט, לצד בימוי נהדר של הוקס, יוצרים סרט קלאסי חכם, עם הומור ושנינות. ציון: 

22:00 המיליונים של אסקובר | Finding Escobar's Millions, ערוץ דיסקברי

פעם, כשהיה האיש המבוקש ביותר על פני כדור הארץ, ברון הסמים הידוע לשמצה, פבלו אסקובר, קבר את הונו בשווי 50 מיליארד דולר בכל רחבי קולומביה. הרוב המכריע של כסף זה מעולם לא נגלה. כעת, שני קצינים לשעבר של ה-CIA, אשר בעלי מומחיות רבה כתוצאה מעשר שנות עבודה בחו"ל, משתפים פעולה עם סוכני ה-DEA שהתפרסמו בסדרת הדרמה על אסקובר, בכדי לחפש את הכסף. סדרה זו עוקבת אחרי צוות העילית בזמן שהם יוצאים למשימה האפית: להחזיר את הכסף לעם ולממשל הקולומביאני.

22:00 אני, פדופיל | I, Pedophile, ערוץ Yes דוקו

פדופיליה מוגדרת כהפרעה בעוררות מינית אצל מבוגרים, המתאפיינת במשיכה מינית לילדים. ד"ר ג'יימס קנטור, מומחה לפדופיליה מקנדה, מציג בסרט שלפנינו תאוריה, לפיה הפרעה התפתחותית במוח היא שגורמת לאנשים מסוימים להימשך מינית לילדים. לטענתו, ככל שניטיב לחקור ולהבין את מצבם של הפדופילים – נצליח להקטין את מקרי תקיפת הילדים. הסרט אינו מחפש להכפיש פדופילים או לצאת נגד הפחדים והחששות של הורים לילדים, אלא בוחר לעסוק בפדופיליה עצמה ובסיבות שגורמות לה. שני פדופילים נחשפים למצלמה (ופדופילים אחרים מגולמים על ידי שחקנים) ומדברים בפתיחות על הבעיה שלהם ועל אופן התמודדותם. בימוי: מת'יו קמפיה. 52 דקות, קנדה / גרמניה / ארה"ב, 2016.

משלחת חיפוש 2 | Search Party 2, פרטנר TV + סלקום TV

עונה שנייה לקומדיית הפשע. ספוילר – לאחר שיצאו למסע בלשי בכדי לפענח את נסיבות מותה של חברתן, הרביעייה הלא מוצלחת מנסה לטשטש ראיות לאחר אירועי סיום העונה הראשונה. כתוצאה, העונה השנייה מלאה בפרנויה, היסטריה ופחד.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן