Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 28 בנובמבר, 2017

יו-קאי ווטש 2, הבהלה לקרקע, מוקה, הרגישים, גליץ' 2, Good Morning Call 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
16:45 יו-קאי ווטש 2 | Yo-Kai Watch 2, ערוץ הילדים

נייט ו-וויספר חוזרים בעונה חדשה של הסדרה ששינתה את כל מה שחשבתם על רוחות רפאים. נייט אדמס הוא ילד רגיל שחי בעיר רגילה ומקבל את שעון היו-קאי – שעון שבעזרתו הוא יכול להבחין ברוחות רפאים ולראות בדיוק איזו תעלולים כל רוח מעוללת. נייט ומשרת היו-קאי שלו, וויספר, מנסים לגלות מה מסתתר באמת מאחורי תופעות מוזרות ויוצרים קשרי חברות עם היו-קאי אשר באים לעזרתם ועוזרים להם לשמור על הסדר בעיר.

21:00 הבהלה לקרקע | Land Rush, ערוץ דיסקברי 

מדי שנתיים, המדינה מציעה קרקעות בניסיון לעודד אנשים לעבור לפינות המרוחקות ביותר באלסקה. בסדרה זו, ארבעה חלוצים מודרניים עומדים בפני האתגר הגדול ביותר של חייהם כאשר הם פונים אל עבר המדבר באלסקה בכדי לבנות את בית חלומותיהם ולפתח את הקרקע. איש היערות, דני נואלס, מתכנן לבנות את בית העץ שלו בכפות ידיו. אם חד הורית, טיפאני אלן, רוצה לגדל את בנה בן השמונה על הר מרוחק, מוקף בחיות בר. לרב החובל גרג גבריאל, יש נוף של מיליון דולר מהאי הפרטי שלו, אבל הוא חייב להעביר את כל רכושו בסירה. החייל הוותיק, ג'ים ג'ונס, מגייס חבר ותיק מחיל הים שיעזור לו למצוא את הקרקע שלו, אבל מסעם נתקל בקשיים רבים ישר על ההתחלה.

22:00 מוקה | Moka, ערוץ Yes3

מלודרמת מתח אינטליגנטית. אם ששכלה את בנה בתאונת דרכים מחליטה לקחת את החוק לידיים, ומאתרת בעזרת חוקר פרטי את המכונית (בצבע מוקה) שדרסה את הבן ונמלטה מהמקום. היא אורזת תיק קטן, מעט כסף ואקדח, ועוברת לגור קרוב לאישה שהיא מאמינה שאחראית למות בנה. אולם נקמה אינה עסק כה פשוט, בעיקר כאשר בעלת הרכב מתגלה כקוסמטיקאית חביבה ומסבירת פנים, עם לא מעט בעיות משלה. שחקניות: עמנואל דבו, נטלי ביי. במאי: פרדריק מרמו. צרפת, 2016. סרט מתח שמתפתח באיטיות רבה. אלו אשר סבלנים ויחכו עד הסוף – בוודאי ייהנו. אחרים, יפלו בדרך… ציון: 

22:00 הרגישים | The Sensitives, ערוץ Yes דוקו

מאז מלחמת העולם השנייה גבר השימוש של החברה המודרנית בחשמל, כימיקלים וטכנולוגיה אלחוטית. התוצאה היא שאנשים רבים החלו לפתח תגובות קשות למוצרים יומיומיים כגון – בשמים, חומרי הדברה וטלפונים סלולריים. בהעדר אבחנה מוסכמת או טיפול רפואי, רבים מאותם אנשים 'רגישים' נאלצים לעבור לגור באזורים מבודדים כדי להצליח להמשיך לחיות את חייהם. הסרט מביא את סיפורם של ג'ו, פטריארך שחי בחדר מבודד שמוקף כולו ביריעות כסף בגלל רגישותו לתקשורת אלחוטית וחשמל, סאם ונתן, שני אחים מוזיקאים שלא יכולים יותר לנשום מחוץ לבועת הפלסטיק הסטרילית שלהם ואימם קארן שהחלה להיות 'רגישה' כבר כשהייתה בת 17. הם נאלצים לעבור לגור בקהילה המבודדת – סנופלייק באריזונה, שנוצרה בדיוק בשביל אנשים רגישים כמוהם. לא ברור עדיין מה הגורם לרגישות מהסוג הזה – אם היא נגרמת מגנטיקה, מהמפגש עם כימיקלים ואלקטרוניקה או שמקורה בהפרעות פסיכוגנטיות אך אי אפשר להתכחש למציאות הקשה איתה האנשים הסובלים צריכים להתמודד. בימוי: דרו קסנטופולוס. 83 דקות, ארה"ב, 2017.

גליץ' 2 | Glitch 2, נטפליקס | Netflix
סדרת המקור של נטפליקס חוזרת לעונה שנייה. קצין משטרה ורופאה עומדים מול תעלומה טעונה רגשית, כששבעה תושבים מקומיים קמים לתחייה מתוך קברם כשהם בריאים לחלוטין. שחקנים: פטריק בראמל, ז'נבייב אוריילי, אמה בות'. יוצרים: טוני איירס, לואיז פוקס.

Good Morning Call 2 | 2 Good Morning Call, נטפליקס | Netflix

הסדרה היפנית חוזרת לעונה שנייה. תלמידת תיכון מקבלת סוף סוף דירה משלה, אבל היא צריכה לחלוק אותה עם הבחור הכי פופולרי בבית הספר. אסור שאיש יידע שהם גרים ביחד. שחקנים: הרוקה פוקוהארה, שוניה שיראישי, דורי סאקוראדה. יוצרים: מאיוקו אוקמוטו, אקימיטסו סאסאקי.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן