Skip to content

"סחבה" מוצרי מזון בסיסיים, עוכבה לחקירה ושוחררה עם תרומה כספית

קשישה ירושלמית שנלכדה כשהיא לוקחת מוצרי בסיס ללא תשלום, עוכבה לחקירה בתחנת מוריה ושוחררה לאחר שהשוטרים אספו עבורה כסף
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קשישה שגנבה מֹוצרי מזון בסיסיים כמו לחם, גבינות  וחלב, עוכבה לאחרונה על ידי המשטרה כשבסופה של חקירה, הזמינו השוטרים את גורמי הרווחה בעירייה, שחררו את הקשישה, לא לפני שאספו ביניהם כסף ומסרו אותו במעטפה לידיה.

"רוצה להודות לכם על היחס החם וטוב הלב. לא יודעת איך להודות לאנשים כמוכם", כך כתבה הקשישה תושבת ירושלים לחוקרי תחנת מוריה במכתב מרגש אותו העניקה להם בשבוע שעבר.

לפני כשבועיים דיווח קב"ט מרכול בירושלים  למשטרה על אישה אותה תפס 'על חם'  ביציאה מהמרכול כשברשותה מוצרים שאותם, עפ"י החשד, לקחה מבלי לשלם עליהם וביקש מהשוטרים להגיע.עם הגעת השוטרים אמר להם הקב"ט שזו לא הפעם הראשונה שהוא תופס את האישה שמנסה ל"סחוב", מוצרי בסיס.

(צילום הקשישה: אילוסטרציה, צילום המכתב באדיבות דוברות המשטרה, צילום תחנת מוריה: גוגל מפ'ס)
(צילום הקשישה: אילוסטרציה, צילום המכתב באדיבות דוברות המשטרה, צילום תחנת מוריה: גוגל מפ'ס)

השוטרים הבחינו בקשישה המבוהלת שבידה סל ובו מצרכי מזון ותוך תשאול ראשוני הבינו שהרקע לכך הינו מצוקה כלכלית אישית. הם ביקשו מהקשישה להתלוות אליהם לתחנה שם שוחחו עמה ובמהלך תשאולה הבינו כי היא גרה בגפה, שרויה במצוקה כלכלית וכי אין זו הפעם שלוקחת מהמרכול מצרכי מזון למחייתה.

השוטרים עירבו את גורמי הרווחה ובזמן שהותה בתחנה אספו כסף מהשוטרים, שמו במעטפה סגורה אותה נתנה החוקרת בידיה של  הקשישה עת שליוותה אותה עם יציאתה מהתחנה.

בשבוע שעבר הגיעה הקשישה לתחנה , ניגשה לצוות החוקרים שם קיבלו את פניה בחום והיא מסרה בידיהם מכתב תודה מרגש אותו כתבה בכתב ידה.

שוטרי התחנה שמחו לראותה אמרו לה שזו זכות עבורם לסייע ולו במעט עבורה שכן מיד הבינו שמדובר בקשישה שזקוקה לסיוע.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן