Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 29 בנובמבר, 2017

תצוגת האופנה של ויקטוריה סיקרט 2017, הזדמנות נוספת, יריתי בהורים שלי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

05:00 תצוגת האופנה של ויקטוריה סיקרט 2017 | 2017 Victoria’s Secret Fashion Show, ערוץ Yes דרמה

מדי שנה מאחד המותג האהוב את הדוגמניות הנחשבות ביותר בתחום, לתצוגה של קולקציית ההלבשה התחתונה החדשה שלו. מרשימת הדוגמניות והכוכבים המופיעים בתצוגה, דרך קו ההלבשה התחתונה ועד שיתופי הפעולה הזוהרים, כל אלו הם חלק מן האירוע הנוצץ שכולם מחכים לו. השנה ירחיקו המלאכיות של 'ויקטוריה סיקרט' עד שנגחאי שבסין, שם תתקיים התצוגה לראשונה באזור הזה של העולם.

21:45 הזדמנות נוספתSegunda pielSecond Skin, ערוץ AMC 

דרמה. אישה שחייה מושלמים לכאורה מוצאת קבלה מבית מלון בכיס של בעלה ומגלה שהוא בוגד בה… שחקנים: חאווייר ברדם. במאי: ג'ראדו ורה. ספרד, 1999.

22:00 יריתי בהורים שלי | I Shot My Parents, ערוץ Hot8

'נכנסתי לחדר השינה, הרמתי את האקדח ועוד לפני שהבנתי שעשיתי זאת, לחצתי על ההדק', כך מספר ניית'ן ברוקס בן ה-14 שירה בהוריו בעודם ישנים. זהו מסעה של משפחת בורנקס בדרך להשלמה וניסיון להבין מה קרה לבנם. מדי שבוע נהרגים באמריקה כחמישה הורים על ידי ילדיהם. זהו סיפורו של אחד מהילדים שנכנס לחדר השינה של הוריו וירה באמו ובאביו. למרבה הפלא, גם אמו וגם אביו שרדו וכעת הם מנסים להבין מדוע בנם עשה זאת וכיצד ממשיכים לחיות ביחד אחרי אירוע שכזה. בריטניה, 2017.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן