Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 01 בדצמבר, 2017

אוסטרליה עם סימון ריב, הכחשה, הנוסעים, סחילנד, אמת אמנותית, פקקים וסידורים, שושלת טיודור - כל העונות, סוכני ש.י.ל.ד. 1-3, הסוכנת קרטר, אפל, קל 2, המציצן מהמוטל, המשפחה המאושרת שלי, להיות מישהו, גיטרה להשכיר, חג המולד של הסטוריבוטס, בית: לכבוד החגים, Forbidden Games: The Justin Fashanu Story
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

18:00 אוסטרליה עם סיימון ריב | Australia with Simon Reeve, ערוץ הטיולים

ההרפתקן סיימון ריב יוצא למסע לאורך יבשת אוסטרליה. הוא יבקר בדרווין, חצי האי קייפ יורק, שונית המחסום הגדולה והערים סידני ומלבורן.

21:30 הכחשה | Denial, ערוץ Yes1

לפרטים נוספים, ראו שישי, 24 בנובמבר, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Hot גולד

22:00 הנוסעים | Passengers, ערוץ Yes2 + Hot גולד + סלקום TV

מותחן עתידני. בחללית ענק המובילה אלפי אנשים, הנמצאים בשינה קפואה, לכוכב מרוחק, גורמת תקלה מסתורית לשני נוסעים להתעורר 90 שנה לפני מועד ההגעה ליעדם. שחקנים: ג'ניפר לורנס, כריס פראט, מייקל שין. במאי: מורטן טילדום. ארה"ב, 2016. לורנס ופראט עובדים נהדר יחד, אך זה לא מספיק כדי להתגבר על תסריט פגום וחלש. ציון: 

סחילנד, ערוץ טדי (פרטנר TV)

סדרה סאטירית על עולם ההייטק הישראלי בכיכובם של הצמד אילן קובץ' ו-ליאור דובדבני. סחילנד היא חברת הייטק ישראלית מצליחה, והשניים מגלמים שני עובדים במעמד ביניים בחברה, מצליחים מספיק כדי לנסוע עם רכב חברה עם מדבקה מאחורה, ללכת עם כרטיס תן-ביס משתלשל מחגורתם ולפתח תחביבים כגון רכיבה על אופניים וטיולים משפחתיים ליער השחור, אבל לא הרבה מעבר לזה. עסוקים בפיאור מעמדם ובחינה קטנונית של הטבות וקומבינות. בהשתתפות: אפרת אברמוב ו-גליה ישיבמאי: גדי פורטנוי.

אמת אמנותית, ערוץ טדי (פרטנר TV)

ניר פרידמן הוא אגדת רוק, מוזיקאי עם הרבה בטחון עצמי ומעט קבלות, שמחפש את ההשראה שלו בסיטואציות אלמנטריות מחיי היום יום כדי להביא את השוס הבא. הוא מוצא את המוזה במקומות בהם אף אחד אחר לא מסתכל: חבילת מגבונים לחים (ממנה נשאבה ההשראה ללהיט 'זה רך ונעים') , רשימת קניות לסופר, מגנט של אינסטלטור, אפליקציית ווייז ועוד. מצויד בנחישות וחוצפה הוא עושה הכל כדי לייצר מהם את הלהיט הגדול הבא, או זה שאחר כך, כולל ביקורי פתע בגלגל"ץ, המצאת ריב תקשורתי עם מירי רגב, קומבינות של צפיות יוטיוב וכדומה. הוא הופך להיות גורו של להיטים, וזמרים מתחרים על מקום פנוי בלוח הזמנים שלהם כדי שילמד אותם איך לוקחים את חומרי החיים האפורים ביותר והופכים אותם לשירה. בהשתתפות פרידמן ו-שחר רוזנצווייג, להקת הכלבים ואורחים נוספים.

פקקים וסידורים, ערוץ טדי (פרטנר TV)

יומן מסע קצר של גיל קופטש, שיוצא כל בוקר מביתו במכמורת לסידורים בתל אביב (פגישות ומשימות שגרתיות). בכל נסיעה בעוד גיל נאבק בפקקים (לרוב עם טרמפיסט שאסף בדרך), כשבכל פעם אשתו מתקשרת ומפרה את שלוותו, והוא תוך כדי הנסיעה נאלץ לכבות שרפות עם אשתו, ילדיו והוריו ובדרך גם לא שוכח להתעצבן על כל העולם (ולריב עם הטרמפיסט).

שושלת טיודור – כל העונות | The Tudors, פרטנר TV

.

סוכני ש.י.ל.ד. 1-3 Agents of S.H.I.E.L.D. 1-3, פרטנר TV

סדרת הלייב אקשן הראשונה של מארוול, שביססה את היקום הקולנועי של מארוול. הסדרה בבימוי של ג'וס וידון ("הנוקמים") מגוללת את סיפורם של סוכנים מיוחדים בסוכנות ש.י.ל.ד., בראשותו של הסוכן פיל קולסון (קלארק גרג) ומלחמתם בארגון הידרה.

הסוכנת קרטר Agent Carter, פרטנר TV

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 02 באפריל, 2015, בשעה 22:45, בערוץ Yes אקשן

אפל | Dark, נטפליקס | Netlifx

סדרת מקור של נטפליקס. כשילד נעלם, ארבע משפחות יוצאות למסע חיפוש מטורף אחר האמת וחושפת תעלומה מדהימה המתפרשת על פני שלושה דורות. שחקנים: לואי הופמן, אוליבר מזוצ'י, יורדיס טריבל, מאיה שון, סבסטיאן רודולף. יוצרים: באראן בו אדר, יאנטה פריס.

קל 2 | Easy 2, נטפליקס | Netlifx

עונה שנייה לסדרת המקור של נטפליקס. אנתולוגיה אקלקטית עטורת כוכבים המתרחשת בשיקגו ועוקבת אחר קבוצה מגוונת של צעירים המגששים דרכם במבוך המודרני של אהבה, סקס, טכנולוגיה ותרבות. שחקנים: אוברי פלזה, ג'ודי גריר, ג'יין אדמס. יוצר: ג'ו סוואנברג.

המציצן מהמוטל | Voyeur, נטפליקס | Netflix

תכנים דוקומנטריים מקוריים של נטפליקס. העיתונאי המוערך גאי טליז חושף בעל מוטל שהציץ לאורחים שלו במשך עשרות שנים. מהר מאוד הופך הסיפור העסיסי שחשף לפרשיה מטלטלת בפני עצמה. במאים: מיילס קיין, ג'וש קורי.

המשפחה המאושרת שליChemi Bednieri OjakhiMy Happy Family, נטפליקס | Netflix

אישה בגיל העמידה ואם לשניים מזעזעת את משפחתה הגיאורגית המסורתית ומכריזה שהיא עוברת לגור לבד. שחקנים: יה שוגליאשווילי, מרב נינידזה, ברטה חאפאבה. במאים: ננה אקווטמישווילי, סיימון גרוס.

עוד עולים בנטפליקס
גיטרה להשכיר | Hired Gun
להיות מישהו
חג המולד של הסטוריבוטס | A StoryBots Christmas
בית: לכבוד החגים | DreamWorks Home: For the Holidays
Forbidden Games: The Justin Fashanu Story

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן