Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 03 בדצמבר, 2017

בושקראפט - בנייה הישרדותית, מרתה אופה 4+5, פאולה בראש טוב 2, השיעור האחרון, המקום הכי טוב בעולם, מלחמת וייטנאם, מקום בשמש: שמש קייצית 3, הפייבוריטים של מרי ברי, קרוזים בעולם, NCIS: לוס אנג'לס, קים דוטקום: נתפס ברשת, הדוור מצלצל פעמיים, מסביב לשולחן של נייג'לה, מהיר וטעים עם ג'יימי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

20:00 בושקראפט – בנייה הישרדותית | Bushcraft Build-Off, ערוץ דיסקברי

ברחבי ארצות הברית, תת-תרבות של בוני עילית של בושקראפט – גברים ונשים בעלי כישורי הישרדות בשממה – יוצאים לתחרות שתקבע מי מהם באמת יכול לבנות ולשרוד בכל מקום בעולם. סדרה זו עוקבת אחר עשרה מומחים אמריקנים אשר משתמשים בידע הנרחב שלהם בטכנולוגיה פרימיטיבית ביצירת הבושקראפט שלהם. הם מאתגרים זה את זו בבניית עיצובים חדשים וחדשניים ובשימוש בטכניקות ומיומנויות פרימיטיביות מסורתיות. שתי קבוצות של בושקראפטס מתחרים זה מול זה, ויש להם שבוע אחד בלבד לאסוף את חומרי הגלם מהסביבה המיידית והשוממת שלהם, ליצור או למצוא את הכלים הדרושים להם ולהשלים את המבנה שלהם. החל מבניית מקלט עמיד למים וכלה ביצירת כלי עבודה, הקבוצות מציגות את התוצאה הסופית שלהם לשאר הקבוצה, אשר שופטים אותם על עיצוב, טכניקה, יצירתיות וחדשנות. הם מתחרים בכדי לזכות בכבוד מכולם. בוני הבושקראפט יעשו את כל מה שנדרש כדי להפיץ ולשפר את הידע העתיק הזה, ולהישאר בין המובילים בתחום – אבל, כמו בכל תחרות, בסוף יישאר רק מנצח אחד.

20:30 מרתה אופה 4+54+5 Martha Bakes, ערוץ האוכל

עונות חדשות לסדרת האפייה המצליחה בכיכובה של כוהנת הבישול, מרתה סטיוארט, בה היא שבה להגשים פנטזיה ישנה: יצירת קורס ויזואלי עם המתכונים הטובים ביותר לאפיה ביתית. התכנית מתבססת על שנים של התנסויות, הוראה ומחקר על מנת להביא אליכם מבוא בהיר ומפורט לאמנות האפייה.

21:00 פאולה בראש טוב 2 | 2 Positively Paula, ערוץ האוכל

פאולה דין היא אחת מאושיות הבישול המפורסמות בעולם. דין החלה את אימפריית הבישול שלה מהמטבח הביתי שלה שבסוואנה ג'ורג'יה. העסק הקטן התרחב והפך לשירות קייטרינג מצליח בשם The Bag Lay, שבתורו התגלגל למסעדה האגדית Lady and Her Sons. עד מהרה החלה לדין לפרסם מגזין קולינרי דו-חודשי, לככב בתכניות טלוויזיה ולהתבסס בראשה של תעשייה בשווי עשרות מיליוני דולרים. גם במהלך העונה הנוכחית תציג דין יחד עם בניה (ושותפיה העסקיים) את סודות הבישול הדרומי שהפכו אותה לאייקון במולדתה ומחוצה לה.

21:00 השיעור האחרון, ערוץ 8

הרופאים לא אמרו לאביו של הבמאי דני וסרמן שהוא הולך למות, וגם הוא לא אמר לאביו דבר. המוות המוכחש הזה גורר את הבמאי לצאת למסע קולנועי אישי ומשפחתי בניסיון להבין האם אפשר בכלל להתכונן למוות, או באמת עדיף לא לחשוב על זה, ממש כפי שהתרבות המערבית נוהגת. ארבעת ילדיו, אמו הסיעודית, אנשי דת ומלווה רוחנית (שרוקדת ריקודי בטן), מצטרפים למסע הזה שבו מתבהר אט-אט כי דווקא במודעות למוות ולא בהכחשתו ממתינות מתנות יקרות ערך לחיים עצמם. ישראל, 2016.

21:00 המקום הכי טוב בעולם | The Best Place to Be, ערוץ Travel Channel

סדרה העוקבת אחר הסלבריטאים הלוהטים ביותר במקומות האהובים עליהם. הצטרפו ל-קווין לטיפה ולחברותיה כשהן רוקדות סמבה בריו דה ז’נרו, טועמות מאכלים מקומיים ומגלות מה יש לריו להציע. לאחר מכן, מרי לואיז פרקר ובתה יוצאות לספארי בקניה, כולל ביקור בבית יתומים לפילים ובצוק התקווה. בהמשך יש משחק כדורגל בברצלונה עם אנתוני אנדרסון ודים סאם אותנטי בהונג קונג עם ג’ייסון ביגס.

21:00 מלחמת וייטנאם | The Vietnam War, ערוץ Yes דוקו

סדרה אֶפּית בעשרה חלקים מאת הבמאי קן ברנס ("הרוזוולטים", "המלחמה", "חמישיית הסנטרל פארק") ו-לין נוביק (שביימה עם ברנס את "המלחמה"). הסיפור המקיף שלא סופר מעולם על מלחמת וייטנאם מובא בעזרת יותר מ-100 עדויות מצולמות, ביניהן של חיילים אמריקנים שלחמו במלחמה וכאלה שהתנגדו לה, לוחמים וייטנאמיים ואזרחים משני צדי המתרס. כולם מספרים את סיפור המלחמה מנקודת מבטם ומביאים את סיפורה של התקופה הכאוטית שנוצרה בעקבותיה. הסדרה רחבת היריעה הזו הופקה במשך שש שנים וכוללת קטעי ארכיון נדירים מכל העולם, שטרם נראו על מסך הטלוויזיה ועברו שחזור דיגיטלי, לצד צילומים של מיטב העיתונאים מאותה תקופה, שידורי טלוויזיה היסטוריים, סרטי הום וידאו מעוררי מחלוקת, הקלטות סאונד מהדיונים הפנימיים של קנדי, ג'ונסון וניקסון ויותר מ-100 הקלטות מוזיקליות של הזמרים הגדולים מאותה תקופה (ביניהם – ג'ימי הנדריקס, לד זפלין, ניל יאנג, בוב דילן). את הפסקול המקורי לסדרה הלחין טרנט רזנור ('ניין אינץ' ניילס'). 10 פרקים בני 60 דקות, ארה"ב, 2017. ציון איי.אם.די.בי.: 9.2/10, עגבניות רקובות: 97%/100%, מטה-קריטיק: 90/100

21:15 מקום בשמש: שמש קייצית 3 | 3 A Place In The Sun: Summer Sun, ערוץ החיים הטובים

פרקים מיוחדים של סדרת הדגל הפופולרית. מומחי הנדל"ן לורה המילטון, ג'סמין הרמן ו-ג'וני אירווין מסייעים לרוכשי בתים פוטנציאלים במציאת נכס שישמש אותם כבית קיט בחודשי הקיץ.

21:30 הפייבוריטים של מרי ברי | Mary Berry's Absolute Favourites, ערוץ האוכל

אשפית המתכונים מרי ברי ("מרי ברי על בטוח", "מרי ברי יום-יום") שבה עם סדרה חדשה. בתכנית זו תחלוק בריאת המתכונים האהובים עליה.

22:00 קרוזים בעולם | Cruising with Jane McDonald, ערוץ הטיולים

הזמרת ג'יין מקדונלד, שבעברה קריירה מפוארת של שירה על סיפוניהן של אוניות תענוגות, יוצאת לסדרה של אודיסאות ימיות. במהלך פרקי הסדרה תתחבר מקדונלד לשורשיה הסקוטים כשתצא לשייט סביב האיים ההיברידיים בספינת התענוגות הקטנה בעולם (עם מקום לשישה אנשים); היא תחקור את עולם שיט הנהרות כשתפליג במורד הדנובה בספינה יוקרתית במיוחד; ותעלה במיאמי על סיפונה של 'מגה' אוניית תענוגות, ובה מקום ל-4,300 איש.

22:00 NCIS: לוס אנג'לס | NCIS: Los Angeles, ערוץ Yes אקשן

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 05 בספטמבר, 2015, בשעה 20:15 בערוץ Hot זון

22:00 קים דוטקום: נתפס ברשת | Kim Dotcom: Caught in the Web, ערוץ Yes דוקו

סיפורו של האיש המבוקש ביותר ברשת. חייו האישיים של קים דוטקום, מייסד אתר שיתוף הקבצים Megaupload, כשלעצמם נחשבים לסיפור ססגוני ומטורף – האקר גרמני, בן 43, מולטי-מיליונר שמתגורר באחוזה בניו זילנד והחל לפעול ברשת כבר בשנות ה-90 כשהקים רשת להאקרים לצרכי החלפת תוכנות פרוצות ובעיקר משחקים. ב-2005 הקים דוטקום את האתר שלו Megaupload שבו ביקרו מדי יום כ-50 מיליון איש. האתר אפשר להעלות ולשתף קבצים גדולים שאי אפשר היה לשלוח במייל והפך לגן עדן של פירטיות. בתנאי השימוש של האתר אמנם נכתב שאין להעלות קבצים ללא זכויות יוצרים אך זה לא מנע מהמשתמשים מלהעלות ולשתף סרטי קולנוע, תכניות טלוויזיה, שירים ומשחקים. בינואר 2012 נסגר האתר בפתאומיות על ידי ה-FBI בעקבות צו ממחלקת המשפטים של ארה"ב. דוטקום נעצר בניו זילנד במעצר מתוקשר בחשד להפרת חוקי זכויות יוצרים בארה"ב. מעצרו חשף למעשה את הסיפור המרכזי על הקרב בין דוטקום לממשלת ארה"ב ולתעשיית הבידור האמריקנית. הסרט עוקב במשך 3 שנים אחר דוטקום ומשרטט את השתלשלות האירועים מרגע המעצר ולאורך המשפט. לצד צילומים חושפניים מחייו הראוותניים ומהמשפט המרתק, מובאים בסרט גם ראיונות עם דוטקום עצמו, עם עיתונאים שסיקרו את האירועים ועם משפטנים מצד התביעה וההגנה. בימוי: אני גולדסון. 107 דקות, ארה"ב, 2017.

22:00 הדוור מצלצל פעמיים | The Postman Always Rings Twice, ערוץ Yes3

גרסה מחודשת לפילם-נואר הקלאסי, בכיכובם של ג’ק ניקולסון, אנג'ליקה יוסטון ו-ג’סיקה לאנג, בעיבודו של דיוויד מאמט ובבימויו של בוב רפלסון. נווד חסר כל נענה להצעת עבודה במסעדת דרכים, לאחר שמבטו פוגש בזה של אשתו הסקסית של הבוס. במהרה השניים מנהלים רומן סוער מאחורי גבו של הבעל, ורוקמים ביחד מזימה לחסלו. הסרט צבר עם השנים מעמד כאחד העיבודים הטובים והנועזים ביותר, בעיקר זכורה סצנת הסקס בין ניקולסון ללאנג על שולחן המטבח. ארה"ב, 1981.

22:00 מסביב לשולחן של נייג'לה | Nigella: At My Table, ערוץ האוכל

סדרה חדשה מבית היוצר של אושיית הקולינריה הבריטית, נייג'לה לוסון. לוסון תציג מנות מושלמות לישיבה נינוחה סביב השולחן המשותף. היא תחלוק תגליות חדשות, כמו ביצים בסגנון טורקי, לצד מנות ישנות ואהובות כמו 'מלכת הפודינג', עוף פשוט ובראוניז למקרי חירום.

22:30 מהיר וטעים עם ג'יימי | Jamie's Quick & Easy, ערוץ האוכל

ג'יימי אוליבר ממשיך לפתח את מסורת הבישול הנוח, הבריא והנגיש לכל נפש. במהלך התכנית יציג מתכונים למנות שונות ומגוונות, כגון: המבורגר חזיר, עוגות דגים אסיאתיות, צלעות טלה דביקות, מוס דובדבן ושוקולד, דיונון פריך עם מחית אבוקדו ועוד.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן