Skip to content

ארוחת שף מיוחדת ברשת BBB

רשת BBB מצדיעה לסועדים נאמנים עם ארוחות שף ומנות חדשות שיכנסו במהלך השנה לתפריט הרשת, בין המנות שטעמנו שעועית קריספית מטריפה, נאן במילוי בשר מפורק, והמבורגרים במילויים שונים ומיוחדים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות


לפני כשבוע נחתה על צג המחשב שלי הזמנה לארוחת שף במסעדת רשת BBB בנהריה.

ברשת החליטו כי ארוחת השף או ארוחת השגרירים היא דרך נפלאה לומר תודה לחברי המועדון הוותיקים והנאמנים של הרשת.  כמו גם חשיפת היכולות הקולינאריות של הרשת. ארוחות אלו מתקיימות כבר מספר שנים וזוכות להצלחה רבה. ארוחות השף מאפשרות  לרשת לחשוף לקוחות למנות חדשות ובעזרת התגובות מקבלים החלטות על חלק מהמנות לגבי שילובם בתפריט הקבוע במסעדות הרשת.

לארוחה הוזמנו לחברי המועדון הוותיקים והנאמנים של הרשת ואני תהיתי מה זיכה את המוזמנם המאושרים, בחוויה קולינרית מיוחדת זו. במשאל קצר שעשיתי בין הזוגות שישבו בסביבתי, הבנתי כי לכולם מכנה משותף אחד, לפחות פעם בשבוע! הם אוכלים בסניף הנהרייני של רשת BBB,  הקשתי ושאלתי, תאמרו לי, הרי שבטווח של דקות הליכה מכאן, פועלות עשרות מסעדות, מה פשר ההתמדה והנאמנות למסעדה זאת?
ומסתבר כי  לכל הזוגות ששאלתי הייתה תשובה אחידה, "קודם כל בגלל היחס". כלומר היחס האישי משפחתי, החם והלבבי שמגיע לפני הארוחה שהיא טעימה בפני עצמה גרם למבקרים לראות במסעדה הזו "נמל הבית" שלהם.
על כך ניתן גם היה ללמוד מאחת הנשים שציינה בפני: "כשאני עוברת ליד המסעדה, גם בלי שום כוונה לאכול, אני נכנסת למסעדה להגיד שלום".

עיצוב המסעדה חם ומעוצב כבורגר בר, בסגנון דינר אמריקאי. המסעדה מטופחת, והשירות  גולת הכותרת של המקום מקצועי ואדיב.
במסעדה מסכי ענק לצפייה קבוצתית בשידורי משחקי ספורט. ומסכים קטנים לצד השולחנות לשימוש הילדים.

את הערב פתח שף האזורי של הרשת שניר בנעיש, שהעביר מסר על היות הרשת, רשת ההמבורגרים המובילה בארץ, ולארוחה מיוחדת זו יוגשו המבורגרים במילויים לא שגרתיים  100% מההמבורגרים עשויים מבשר בקר טרי, הנטחן במקום, עם תיבול מיוחד. ובתוספות של מילויים שונים. זוהי טעימה של המבורגים חדשים שמתוכננים להיכנס לתפריט במהלך השנה, ואנו שטעמנו חווינו את דעתנו על המנות המיוחדות,
שניר ,לפני שנעלם במטבח, בקש להעריך את קיבולת הקיבה עם המלצה להסתפק בטעימות כדאי לשמור מקום לכל המנות.
הצוות היעיל והנדיב החל להגיש את המנות הראשונות מצעד המנות כלל לחם דגנים חמים, סלט ירקות, סלט חסה שתובל כהלכה, נאן ממולא בבשר מבושל מפורק- מנה נפלאה שחשבתי להסתפק רק בטעימה אבל לא יכולתי להפסיק ולקרסם בה , כשאני מותרת על הנאן המופלא ומתמקדת בבשר הטעים,צעוד הוגשו פירה אפוי, שלא הרשים אותי אבל חוסל ע"י חבריי ותפוחי אדמה אפויים קריספיים.  וגולת הכותרת של המנות הראשונות היולדעתי כנף על העצם ברוטב ברביקיו חריף שלמזלי לא היה חריף, אבל היה עונג לחך, ושעועית מטוגנת בציפוי קריספי  ולצידה רוטב מעולה. לדעתי המנה הזו מחליפה את הטוגנים/הציפס בכל ביקורי במסעדה אני מוקסמת משיטת הטיגון שלהם -הציפוי מתפצח בפה  ואין תחושתה של השמן- אומנות.

בזמן שאנו בולסים, הוצג בפנינו אלדד רז,נציג האקדמיה לבירה, שדאג ללוות את הארוחה

אלדד רז- האיש והבירה
אלדד רז- האיש והבירה

במזיגהבלתפוסקת של בירות, הסברים משכילים על הבירה, צורת המזיגה ועל עיכול השמונים המשתפר עם שתיית הבירה, לאורח הארוחה שתינו מהבירות הבאות קרלסברג, סטלה, לף בראון. ובסיום הארוחה דאג להפתעה מתוקה

במקביל למנה הראשונה נחשפנו למנות שמתוכננות להיכנס לתפריט במהלך השנה, המבורגרים עשויות מ-200 גרם בשר משובח ממולא במגוון מילויים מפתיעים, מוגש בלחמנייה עם חסה, עגבנייה, בצל,  מלפפון חמוץ והרטבים המעולים
אלה הצעות שהביאו בפנינו

המנה העיקרית
המנה העיקרית

אני התענגתי על REMAS – במלית חציל, גבינת צ'דר ביצה עלומה וזעתר- שמבחנתי היה פשוט מושלם. שאלה מזג לי אלדד את בירה לף בראון שהשתלבה מעולה עם הארוחה.
גם מקרב יתר הסועדים נשמעו קריאות התפעלות ושביעות רצון.

ואז כשאני חשה מלאה הגיעו מנות הקינוח, ובאורך פלא צצה עוד מקום לטעימה מהקינוח, בחרתי לקחת קינוח קל של אפל פאי ללא תוספות- לצערי המנה הוגשה קרה, אבל עשויה היטב בצק פריך ממולאה בשכבה גדולה של תפוחים נמוכים.  ואלדד הביא את ההפתעה שלו סיידר תפוחים עם בירה סטלה .. פשוט עונג לחך .
היו שהתענגו על סניקרס שחוסל במהירות ולהפתעתי ציינו שהמנה לא כבדה ,קלילה וטעימה,  העוגה שזכתה למרב השבחים היא ניו יורק צייז קייק שהייתה קלילה וטעימה מאד. לצד העוגות היה ניתן היה להוסיף תוספת של  גנאש שוקולד/ גלידה וקצפת/  או רוטב פירות יער.

 משיחתי עם הסועדים אין לי ספק שהמסעדה הפכה לחלק קבוע בחייהם של סועדים וזאת בזכות המתכון המנצח של המסעדה, יחס חם, חברי ואדיב, ואוכל מוקפד ומושקע.

BBB נהריה ויצמן 71 נהריה

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן