Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 06 בדצמבר, 2017

כלבי הילוכים, מטיילים מסביב לגלובוס 14, אסיה מלמעלה, סדר אותי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

20:00 כלבי הילוכים | Gear Dogs, ערוץ דיסקברי

מכור המכוניות, נאט בויר – בעליו של המוסך וחנות שחזור המכוניות 'קולצ'רד קסטומס' – נמצא בחזית המהפכה של עולם המכוניות. המיזם החדש שלו, 'בית הכלבים', הוא ההימור הגדול ביותר שנאט אי פעם לקח. המיזם הוא מוסך פתוח לחובבי מכוניות ומכונאים חובבנים, הידועים בתור 'הכלבים', שנועד לבחון את כישורי הבנייה שלהם. מה שמייחד את המקום הוא שנאט משאיל את המוסך ואת זמנם של צוות המומחים שלו בעבור אחוז מרווחי המקום. נאט וצוותו עובדים מסביב לשעון עם הכלבים השאפתניים שמביאים את המכוניות הישנות שלהם ואת החלומות הגדולים שלהם לסביבת העבודה המשותפת. החל מפלימות' בלוודיר 67 וג'יפ הונצ'ו 1980 וכלה בשברולט נומאד שנת 1956, החבר'ה האלה עובדים יחד כדי לבנות את רכבים שמותאמים אישית ויוצאי דופן. אבל האם נאט יכול למצוא את האיזון בין ניהול שתי חנויות, בכדי להבטיח את הצלחתו של בית הכלבים – וליצור מודל עסקי חדש לבניית מכוניות?

21:00 מטיילים מסביב לגלובוס 14 | 14 Globe Trekker, ערוץ הטיולים

עונה חדשה לסדרה שעוקרת את הצופה מכורסתו ושותלת אותו בלבם של יעדי תיירות קסומים. צוות מנחי הסדרה, ביניהם כוכב תכניות הטיולים איאן רייט, יציגו אתרים אקזוטיים ותרבויות קסומות, ידריכו במסלולי טרקינג בלתי ידועים ויחשפו נופים עוצרי נשימה.

22:00 אסיה מלמעלה | Aerial Asia, ערוץ הטיולים

הצצה ממעוף הציפור אל נופיה, הגלויים והנסתרים, של היבשת. פרקי הסדרה יחשפו את עריה העתיקות ומרכזיה האורבניים השוקקים: החל מתת היבשת הודו, דרך הרי הגעש של אינדונזיה ויערות הגשם של מלזיה, וכלה בקו הרקע המרהיב של סינגפור.

23:00 סדר אותי | High Maintenance, ערוץ Yes Oh

סדרת הרשת שהפכה לבת בית ב-HBO, נוצרה על ידי קטיה בליכפלד ו-בן סינקלייר ובוחנת את חייהם הפרטיים המסקרנים והאקסצנטריים של כתריסר תושבי ניו יורק שמקשר ביניהם דבר אחד: סוחר המריחואנה שלהם. תוך שעוקבים אחרי הבחור חסר השם (המכונה 'הבחור'), שרוכב על אופניים ומחלק את מרכולתו ברחבי ניו יורק, נחשפים לבתיהם והרוטינות של מגוון לקוחותיו העירוניים, לכל אחד מהם סיבותיו שלו לקיים עסקים עם 'הבחור'. כל פרק מספר שלושה סיפורים הבוחנים את אורחות החיים של תושבי העיר בסגנון 'זבוב על הקיר', בדרך הומוריסטית עם מינון מדויק של פאתוס.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן