Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 07 בדצמבר, 2017

אשתו האבודה של רוברט דרסט, הצד האפל של הרשת 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 אשתו האבודה של רוברט דרסט | The Lost Wife of Robert Durst, ערוץ לייפטיים

רוברט דרסט, שבמשך 33 שנים היה חשוד חמקמק בשלושה מקרי רצח, עלה שוב לכותרות בשנת 2015, עם שידור הסדרה התיעודית של HBO, "הג'ינקס", בה הוא נשמע מתוודה ברציחות בהן נחשד. במרכז הסרט המקורי והחדש מבית Lifetime עומדת אשתו הראשונה קאת'י. זהו סיפורה של האישה הצעירה והתמימה, שהתאהבה בטייקון הנדל"ן והמקסים, אך מעט משונה, דרסט. ככל שעובר הזמן, היא מוצאת שהנישואים שלהם הופכים לזרים, אפלים ומטרידים יותר. אך כאשר קאת'י נעלמת ב-1982, משפחתה וחבריה המודאגים מנסים לעלות על עקבותיה ומוטרדים כי היעלמותה אינה נלקחת ברצינות על ידי המשטרה. בעוד שדרסט נמצא בימים אלה בכלא, בהמתנה למשפט על רצח ידידתו הקרובה, העיתונאית סוזן ברמן, עולות שאלות רבות באשר למה שקרה לקאת'י. שחקנים: קתרין מקפי, דניאל גיליס, ג'ון גלובר. ארה"ב, 2017.

23:00 הצד האפל של הרשת 2 | Dark Net 2, ערוץ Yes דוקו

העונה החדשה עוסקת במידע העצום והאינסופי שנאסף עלינו בכל דקה ונשמר לעד ברשת האינטרנט. פרקי העונה החדשה מתריעים שככל הנראה נהפוך להיות הדור האחרון שעוד זכה לפרטיות.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן