Skip to content

לפשע אין גיל: בן 80 שדד באיומי סכין מכרה בת 77

קשישה תושבת ירושלים הופתעה בביתה כשמכר בן 80 הגיע מחיפה, תבע ממנה כסף ואיים עליה בסכין. הקשיש נעצר ולא ניתן היה לשחררו למעצר בית היות ולא נמצא בן משפחה או קרוב שכול היה לקחת אותו לביתו בערבות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 קשיש כבן 80 נעצר אמש (שני) לאחר שעפ"י החשד שדד באיומי סכין מכרה שלו כבת 77 בביתה ונמלט עם הכסף. בתחילת הפרשה הגיעה למשטרה קשישה כבת 77, ֹהתלוננה כי לפיה לפני מספר ימים הגיע לביתה מכר שלה תושב חיפה כבן 80 למטרת ביקור, שהתפתח במהרה לאיומים ולשוד של כ – 4500 ₪.

חוקרי המשטרה שפתחו בחקירה, איתרו את זהותו של החשוד תושב חיפה כבן 80, ואמש בשעות הלילה הגיעו החוקרים לביתו ועצרו אותו לחקירה בתחנת לב הבירה בחשד לשוד מזויין בנסיבות מחמירות.

מהחקירה עלה, כי החשוד הגיע לבקר ביתה שבבירה את האישה שהינה מכרה שלו ולאחר זמן קצר דרש ממנה סכום כסף רב, משלא נענתה לדרישותיו, עפ"י החשד נטל קשיש סכין מטבח שהייתה בדירה ובאמצעותה איים עליה שתעביר לידיו הכסף אותו דורש.

 אילוסטרציה
אילוסטרציה

בתגובה למעשיו האישה לחצה על לחצן מצוקה הנמצא בביתה,  אך הקשיש  איים עליה עם סכינו ותבע ממנה למסור למוקד המצוקה כי לחצה בטעות על לחצן המצוקה וכי הכל תקין.  בשלב זה נענתה הקשישה לדרישותיו של החשוד והעבירה לידיו סכום כסף רב על סך כ – 4500 ₪ והוא נמלט מהמקום.

האישה, פנתה למכר נוסף שלה המתנדב במשטרה, וזה מיד ניגש יחד עמה לתחנה לשם הגשת התלונה.  אמש, הוארך עד היום (שלישי) מעצרו של החשוד בפני בית המשפט. לפני הארכת מעצרו ביקש בית המשפט ל שחררו למעצר בית, אך היות ובבית המשפט לא הופיע מכר או קרוב משפחה שהסכים לערוב לחשוד ולקחת אטותו לביתו, האריך בית המשפט את מעצרו עד הבוקר, אז יצטרכו חוקרי המשטרה ובית המשפט להחליט אם לעצור את הקשיש עד תום הדיונים בתיקו, או לשחררו בערבות עצמית.

במשטרה טוענים כי החשוד שניצל היכרותו עם הקשישה על מנת להיכנס לביתה, לשדוד אותה באיומים ולהימלט, מהווה עבירה חמורה שבעקבותיה פתחו החוקרים בחקירה מאומצת, חוצת מחוזות על מנת לעצור את החשוד ולהביאו לחקירה בשל מסוכנותו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן