Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 08 בדצמבר, 2017

להציל את מיסטר בנקס, לשיר, הכתר 2, כריסמס באל קמינו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 להציל את מיסטר בנקס | Saving Mr. Banks, ערוץ Yes5

דרמה קומית בכיכובם של טום הנקס ו-אמה תומפסון. במשך שנים ניסה וולט דיסני להפוך את הספר 'מרי פופינס' לסרט, אך הסופרת סירבה בתוקף. במשך מספר שבועות בהוליווד, הוא יעשה הכל לשנות את דעתה. במאי: ג'ון לי הנקוק. ארה"ב, 2013. סרט תעמולה נהדר, אשר יגרום לכל הצופים לארוז את המזוודות ולטוס מיד לבקר בממלכה הקסומה. המוזיקה שבסרט פורטת על לבבות הצופים, ואם אתם חובבי המשחק הנהדר של תומפסון או סתם כי בא לכם לעוף עם מטריה – זה בדיוק הסרט בשבילכם. ציון: 

לשיר Sing, סלקום TV

להיט אנימציה מוזיקלי. במטרה להציל את התאטרון שבבעלותו מפני סגירה, מארגן באסטר מון, דב קואלה שאפתן, תחרות שירה שתזכה את המנצח בפרס ענק ובתקווה גם תציל את התאטרון מקריסה כלכלית. בזמן שבאסטר מון מאמן את המתמודדים לגמר הגדול, הוא לומד להבין שאולי התיאטרון הוא לא הדבר היחיד עליו הוא צריך לשמור מכל משמר – ואין כמו חברות טובה לחיים. דיבוב לעברית: צביקה הדרחובי סטאר. דיבוב אנגלית: מת'יו מקונוהיי,סקרלט ג'והנסוןבמאים: גארת ג'נינגסכריסטוף לורדלה. ארה"ב, 2016. בעוד סכום הסרט לא ממש שווה את חלקיו (מנעד כוכבי קולנוע בגרסה הלועזית, תסריטאי / במאי עם הומור מבריק וציני במיוחד), התוצאה הסופית כיפית ומבדרת. ציון: 
 
הכתר 2 | The Crown 2, נטפליקס | Netflix

סדרות מקור של נטפליקס. הדרמה העוקבת אחר היריבויות הפוליטיות והפרשיות הרומנטיות שליוו את תקופת שלטונה של אליזבת השנייה על רקע האירועים שעיצבו את המחצית השנייה של המאה ה-20, חוזרת לעונה שנייה. שחקנים: קלייר פוי, ג'ון לית'גו, מאט סמית, ונסה קירבי, ג'ארד האריס. יוצר: פיטר מורגן.

כריסמס באל קמינו | El Camino Christmas, נטפליקס | Netflix

סודות כמוסים נחשפים וקשר בלתי צפוי נרקם בין זרים מוחלטים שנכלאים בחנות משקאות בעקבות שוד שמתרחש בערב חג המולד. שחקנים: לוק גריימס, וינסנט ד'אונופריו, דקס שפרד. במאי: דיוויד אי. טלברט.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן