Skip to content

תיק החקירה כנגד מני נפתלי נסגר סופית

פרקליטות המדינה הודיעה היום לאב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה כי עקב חוסר ראיות הוחלט לסגור את התיק בו התלוננה ס', עובדת בית ראש הממשלה נגדו על הטרדה מינית. נפתלי: אערער על ההחלטה כדי שייסגר מתוך חוסר אשמה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פרקליט המדינה, שי ניצן, החליט היום (רביעי) לסגור את תיק התלונה כנגד מני נפתלי, אב הבית לשעבר בבית ראש הממשלה נפתח בגין טענת עובדת בבית ראש הממשלה שטענה כי הטריד אותה מינית.
לאחר בחינת חומר הראיות ומכלול הנסיבות הרלוונטיות בתיק, הוחלט לסגור את התיק מחוסר ראיות מספיקות את תיק החקירה.

יערער - מני נפתלי
יערער - מני נפתלי

התלונה הוגשה במאי 2015, ושמשה את שרה נתניהו במסע הדה-לגיטימציה של נפתלי שטען כנגדה על התעללות בתביעה שהגיש נגדה באותה עת בבית הדין לעבודה.  עניינה של התלונה הייתה טענתה של עובדת המעון ס' כי מר נפתלי הטריד אותה באירועים שונים במהלך 2011-2012, עת הועסקה המתלוננת במעון ובעת שמר נפתלי שימש כאב הבית במעון. מר נפתלי הכחיש את הדברים. תלונה נוספת כנגד נפתלי ורעייתו טענה לשיבוש הליכי חקירה מצדם.  

המשטרה חקרה את התלונה וכן חקרה חשד לשיבוש הליכי חקירה על-ידי החשוד ואשתו שעלה במהלך החקירה.עם תום חקירתה הועבר התיק לפרקליטות מחוז ירושלים . הפרקליטות בחנה את התיק, ואף בוצעו בו השלמות חקירה מספר פעמים.

בסופו של דבר קובע פרקליט המדינה בהחלטתו, בהתאם להמלצת פרקליטות המחוז, כי בהעדר תימוכין בראיות חיצוניות לתלונה של ס', לצד קשיים נוספים שעלו בחומרי הראיות – לא ניתן להוכיח את הדברים ולבסס סיכוי סביר להרשעה בתיק, בעבירת הטרדה מינית, ברמה הנדרשת במשפט פלילי.

לפיכך,  החליט הפרקליט כי ייגנז החשד להטרדה מינית בעילה של חוסר ראיות מספיקות להוכחת האשמה. כן הוחלט לגנוז את תיק החקירה נגד מני נפתלי ואשתו, שעניינו חשד שיבוש מהלכי חקירה בהקשר זה, וזאת, בין היתר, בהתאם למדיניות העמדה לדין בהקשרים דומים.

"הרגע התקשרו מפרקליטות ירושלים והודיעו לי שתיק ההטרדה המינית (השקרי) נסגר מתוך חוסר ראיות", כתב הערב נפתלי בטוויטר. "כמובן שאני אערער כדי שייסגר מתוך חוסר אשמה."

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן