Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 10 בדצמבר, 2017

בית הכלבים 2, לעצב בגדול 13, בגרות באימהות 2 8, זהבית ופזית 3, סטיבן יוניברס 7, ברוכים הבאים לוויין, צל של אמת – הסרט, רצח באיטליה, ג'ורדי שור 15, ואת אמא שלך גם, מכת מחץ
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:40 בית הכלבים 2, ערוץ ניקלודיאון (למנויי Yes)

עונה חדשה לסיטקום. עלילת הסדרה מתרחשת בפנסיון כלבים משפחתי המנוהל על ידי אבא מוטי התזזיתי (אבי גרייניק) שעבר אל מושב יחד עם בתו אורי החכמה (נאיה פדרמן), אחרי שמאס בחיי העיר הגדולה. בעונה זו שבות ומשתתפות דמויות מוכרות כמו יקי השכן (עידן אלתרמן), קורל 7 (רוני מרחבי) וקלאודיה (גאלה קוגן), לצד דמויות חדשות כמו אימו של מוטי – סבתא ורדה (גילת אנקורי), עדי ביטי ו-מושיק גלאמין בתפקידי אורח.

12:15 לעצב בגדול 13 | Grand Designs 13, ערוץ החיים הטובים

עונה חדשה. המעצב הבריטי קווין מקלאוד ממשיך לעקוב אחר מיזמי שיפוץ ועיצוב עצמאיים. מדי פרק יתלווה מקלאוד ליחידים ולזוגות המבקשים לבנות את בית חלומותיהם – החל משלב התכניות וכלה בפרקטיקה של הפיכת הקונספט לממשי.

16:00 בגרות באימהות 2 8 | 8 2 Teen Mom, ערוץ MTV

עונה חדשה לסדרת הריאליטי. נערות המתמודדות עם מעמדן כאימהות טריות. כל פרק יציג את מגוון האתגרים הניצבים בפני אימהות צעירות: נישואים, מערכות יחסים, תמיכת המשפחה, אימוץ, כספים, סיום לימודי התיכון, תחילת הקולג', מציאת עבודה, והמהלך הקשה ומהרגש מכל: ההתקדמות אל עבר יחידה משפחתית משל עצמן.

16:05 זהבית ופזית 3 Shimmer and Shine 3, ערוץ ניק ג'וניור

סדרת אנימציה ובמרכזה הילדה ליאה ושתי הג'יניות (פיות) שלצידה, זהבית ופזית. לג'יניות היכולת להעניק 3 משאלות ביום, אך עקב גילן הצעיר הן נוטות להגשים אותן באופן בצורה לקויה. מדי פרק תיאלץ ליאה, בעזרת חברותיה, לתקן את הבלגן הקומי שנוצר הודות לקסמים של הצמד השובב.

17:15 סטיבן יוניברס 7 | Steven Universe 7 (למנויי Hot)

סטיבן יוניברס חוזר בעונה חדשה. באמצעות חברותיו של אימו, אבני החן, סטיבן ימשיך בניסיונותיו להציל את העולם מקריסה מוחלטת עקב זיהומו על ידי האבנים הרעות ובני האדם. בעונה החדשה סטיבן ימשיך לעבור מגוון הרפתקאות כדי לגלות את עצמו ואת כוחותיו.

17:35 ברוכים הבאים לוויין | Welcome to the Wayne, ערוץ ניקלודיאון

סדרת אנימציה. הוויין הוא בניין דירות ניו יורקי הצופן בחובו תעלומות רבות ויצורים משונים. הדייר החדש, אנסי מולינה, חובר לשני דיירים ותיקים, אח ואחות בשם אויילי וסרליין, ויחד הם יוצאים לסדרת הרפתקאות בנבכי הבניין המסתורי.

21:00 צל של אמת – הסרט, ערוץ 8

ב-6 בדצמבר, 2006, נמצאה גופתה של תאיר ראדה בתא שירותים נעול מבפנים בבית ספר בקצרין. לאחר כשבוע נעצר רומן זדורוב, מהגר אוקראיני שעבד שם. הוא עבר חקירות אינטנסיביות שבסיומן הודה ושחזר את הרצח. אף על פי שזדורוב הורשע ונידון למאסר עולם, הספק המשיך לקנן בציבור הרחב ורבים מאמינים עד היום שהוא חף מפשע. ב-2012, שש שנים לאחר הרצח, ניגש אדם לתחנת משטרה וסיפר להם שחברתו לשעבר התוודתה בפניו ביום הרצח ואף הראתה לו תיק עם סכין ובגדים מגואלים בדם. הסרט יוצא למסע בין נרטיבים סותרים על מנת לגלות האם ניתן בכלל להגיע לאמת. בימוי: יותם גנדלמן, ארי פינסישראל, 2016.

22:00 רצח באיטליה | Unknown Male No. 1: A Murder in Italy, ערוץ Yes דוקו

זירת רצח, גופת נערה ופיסת DNA. כך מתחיל סיפור הפשע האמיתי מאחורי 'מרדף ה-DNA' הכי גדול שנעשה אי פעם. בשנת 2010, בעיירה בצפון איטליה, הנערה בת ה-13 יארא גמבירסיו נעלמה יום אחד בדרכה חזרה לביתה מאולם ההתעמלות בו התאמנה. להיעלמותה המסתורית לא היו כל עדים והחיפושים הנרחבים העלו חרס. רק שלושה חודשים לאחר היעלמותה נתגלתה גופתה במקרה בשדה נטוש. משלב זה מביא הסרט את סיפור המרדף המטורף אחר חיפוש האדם שהרג אותה. בידי החוקרים היו רק שאריות DNA שנמצאו על בגדיה, ולמרבה הצער אותו DNA התגלה כשייך לגבר מבוגר שמת מזמן. כעת היה על החוקרים להמשיך את המסע המפרך לחיפוש שורשי משפחתו של אותו גבר שאולי יובילו לפתרון התעלומה. הפרשה המסתורית שמסופרת בצורה מרתקת על ידי החוקרת שעמדה בראש החקירה, לטיציה רוגרי, טלטלה את אמצעי התקשורת באיטליה במשך 7 שנים והעלתה למרחב הציבורי את השאלה – האם בכלל ניתן להרשיע אדם ברצח על סמך ראיית DNA בלבד? בימוי: הוגו ברקלי. 89 דקות, אנגליה / איטליה, 2017.

22:00 ג'ורדי שור Geordie Shore 15 | 15, ערוץ MTV

הגרסה הבריטית ל-"ג'רזי שור" שבה בעונה חדשה. גם הפעם יתעדו פרקי הסדרה את מעלליה ההורמונליים של החבורה הלוהטת ויספקו מבט אינטימי אל חייהם האישיים של חבריה.

22:00 ואת אמא שלך גם | Y tu mamá tambiénAnd Your Mother Too, ערוץ Yes3

לאחר כמה סרטים בהוליווד, חזר הבמאי אלפונסו קוארון למקסיקו וביים שם את אחד הסרטים הבולטים של העשור. סרט מסע נועז, שזכה בעשרות פרסים, כולל שניים בפסטיבל ונציה, היה מועמד לאוסקר על תסריט, לגלובוס הזהב ולבאפט"א והתקבל בהתלהבות על ידי הקהל. שני נערים משכנעים אישה סקסית ויפה להצטרף אליהם לנסיעה לחוף מרוחק. במהלך המסע הם ילמדו דבר או שניים על סקס, חברות ועל החיים. שחקנים: מריבל ורדו, גאל גרסיה ברנאל, דייגו לונהמקסיקו, 2001. סרט מסע והתבגרות מהיפים, החכמים, הנועזים והסקסיים ביותר בכל הזמנים. ציון: 

22:50 מכת מחץ Strike Back, ערוץ Hot HBO

דרמת אקשן של רשת סינמקס האמריקנית ו-Sky הבריטית, שנוצרה על ידי אנדי האריס ("המלכה") ו-איליין פייק ("רליק") על פי הספר 'מכת נגד' מאת כריס ראיין, סוכן ששירת בכוחות המיוחדים הבריטיים. הדרמה, שצולמה ברובה בדרום אפריקה ובהונגריה, מתמקדת בשני סוכנים של ארגון סודי נגד טרור בשם 'מדור 20': מייקל סטונברידג' (פיליפ ווינצ'סטר, "פרינג'") – סמל בחיל הנחתים הבריטי, ו-דמיאן סקוט (סאליבן סטייפלטון, "בליינדספוט"), יוצא יחידת כוח דלתא האמריקנית שהודח מתפקידו עם קלון ערב כניסת צבא ארצות הברית לעיראק. הסדרה עוקבת אחרי סטונברידג' וסקוט, שחוצים את העולם במרדף אחר מחבלים בינלאומיים ומנסים למנוע מתקפות טרור קטלניות. ציון איי.אם.די.בי.: 8.3/10, מטה-קריטיק: 64/100


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן