Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 11 בדצמבר, 2017

קצוצים צעירים 3, עולם משחקי ה-Xי 2017, העיתונאי: סיפור חייו של בן ברדלי, מה עשינו לכדור הארץ, כתוב בדם, נשים קטנות אטלנטה: מוני מתחתנת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

19:00 קצוצים צעירים 3 | Chopped Junior 3, ערוץ Food Network

בכל הקשור למיומנויות בישול, גיל הוא רק מספר לכישרונות הקטנים – ואין מטלה שנמצאת מחוץ לתחום עבור המתחרים הצעירים, כולל הפיכת בשר נחש לחטיפים ושילוב אוזני חזיר עם תפוחי אדמה. אמנם השפים קטנים פיזית, אבל האתגר זהה – להרשים את השופטים או להיות קצוצים. עם שופטים אורחים, כמו השחקן אלן ת'יק והשפים קייטי לי ו-כריס סנטוס, לא חסרים כיף ועידון בסטודיו הקצוץ, כשהילדים יוצאים למטבח ומעמידים את הידע הקולינרי שלהם למבחן. מי יצליח לבשל את המנה הטובה ביותר בשלושת הסיבובים ויהיה אלוף הקצוצים הצעירים?

19:50 עולם משחקי ה-Xי 2017 | World X Games 2017, ערוץ Extreme

הצטרפו לספורטאים ולספורטאיות מסיור הגלישה העולמי, בנוסף להצצות מוקדמות וסיכומים ממשחקי ה-X מאספן, נורבגיה ומיניאפוליס. בתכנית מגוון עצום של משחקי X בנוסף לתכני ספורט מרתקים.

22:00 העיתונאי: סיפור חייו של בן ברדלי | The Newspaperman: The Life and Times of Ben Bradlee, ערוץ Yes דוקו

כיום, כשהתקשורת מוצאת עצמה תחת מתקפה אינטנסיבית מצד השלטון, קור הרוח, השפה הבוטה וחוסר הפחד של בן ברדלי, העורך המיתולוגי של ה-וושינגטון פוסט, אל מול הביקורות הזועמות שהופנו כלפיו במהלך כהונתו, הופך לרלוונטי מתמיד. ברדלי שימש כעורך הראשי של העיתון בשנים 1968-1991 והפך אותו מעיתון מנומנם למתחרה על תואר העיתון הטוב בארצות הברית, ראש בראש מול ה-ניו יורק טיימס. הוא היה אחראי, בין השאר, לחשיפתה של פרשת ווטרגייט ולחשיפת כ-4,000 מסמכים ממסמכי הפנטגון. בשנת 2014 הלך ברדלי לעולמו בגיל 93. הסרט הדוקומנטרי של HBO מביא את סיפור חייו מילדותו בבוסטון, לאחר שחלה בפוליו, ועד לתקופת הנהגתו רבת ההשפעה בפוסט. לצד קטעי ארכיון מובאים גם ראיונות עם בני משפחתו ועם האנשים שהיו מקורבים אליו – ביניהם – העיתונאים בוב וודוורד ו-קארל ברנשטיין, שהיו העיתונאים הצעירים שחשפו בעיתונו את פרשת ווטרגייט (בעקבותיה התפטר נשיא ארה"ב דאז, ריצ'רד ניקסון). בימוי: ג'ון מאגיו. 60 דקות, ארה"ב, 2017. סרט חובה לעיתונאים ולחובבי עיתונות, עשיר בקטעי ארכיון, מלמד אתיקה ויושרה ובעיקר מראיין חלק מאושיות תרבות עולם התקשורת. ציון: 

22:00 מה עשינו לכדור הארץ | Man Made Planet, ערוץ 8

תוך שימוש בתמונות של כדור הארץ שצולמו בחלל לאורך 45 השנים האחרונות, אסטרונאוטים חושפים את הדרך בה האנושות משנה את העולם לטוב ולרע. לפני כ-45 שנה צולמה התמונה האייקונית והמפורסמת של כדור הארץ עת נחיתת אפולו 17 על הירח. כיצד כדור הארץ השתנה מאז? מה מבטאים השינויים על פניו ומהן היוזמות המנסות להתמודד עם כך? אנו מגלים כיצד חרטנו את נוכחותנו על כדור הארץ במטרה לענות על צרכינו למזון, מים ואנרגיה. בריטניה, 2017.

22:00 כתוב בדם | Written in Blood, ערוץ CBS ריאליטי 

עובדה ובדיה משתלבות זו בזו כאשר סופר רבי המכר, סיימון טוין, משוחח עם סופרי מתח ידועים אחרים על ההשראה שקיבלו ממקרי פשע אמיתיים. הסדרה מתמקדת בכל פרק בפשע אחר, באמצעות שיחזורים וראיונות עם עדים ומומחים. 

22:45 נשים קטנות אטלנטה: מוני מתחתנת | Little Women Atlanta: Monie Gets Married, ערוץ לייפטיים 

מיני סדרה חדשה, בת 4 פרקים, מבית נשים קטנות: אטלנטה, העוקבת אחר מוני ובחיר ליבה מורלין בדרכם לחופה. לאחר מערכת יחסים סוערת, מוני סופסוף זוכה בגבר חלומותיה ומתכננת חתונת חוף בג'מייקה. אך האם היא תתגבר על כל המכשולים?


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן