Skip to content

חשד לשחיתות באריאל: בכיר בעירייה נעצר בחשד להטיית מכרזים

חוקרי המשטרה עצרו הבוקר את הבכיר ושלושה נוספים בהם קבלן תשתיות בחשד להטיית מכרזים לטובת הקבלן שניגש למכרזי העירייה באמצעות מספר חברות קש על מנת להגדיל את סיכוייו לזכות במכרזים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בכיר בעיריית אריאל ועוד 3 חשודים נוספים, בהם קבלן העוסק בתחום התשתיות, נעצרו הבוקר (שני) בידי חוקרי להב 433 , בחשד לביצוע עבירות שוחד, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, זיוף, עבירות על פי פקודת המס והלבנת הון. 3 בני אדם נוספים עוכבו לחקירה באותה פרשה. החשודים יובאו בשעה הקרובה להארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון. מהמשטרה נמסר כי בתום חקירה סמֹיה של כשלושה חודשים עברה בוקר המשטרה לחקירה גלויה בחשד להטיית מכרזים בהיקף של עשרות מיליוני שקלים

אילוסטרציה
אילוסטרציה

מדובר בחקירה משותפת  למשטרת ישראל, יחידת יהלום ברשות המסים, הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור ויחידת החילוט באפוטרופוס הכללי ובליווי פרקליטות מחוז מרכז ופרקליטות מחוז ת"א, שראשיתה לפני מספר חודשים.

במהלך החקירה עלה כי הקבלן העוסק בתחום התשתיות נהג לגשת למכרזים שונים באמצעות חברות שונות עמן הוא מצוי בקשרים עסקיים על מנת להעלות את סיכויי זכייתו במכרז וכן נהג להעביר כספים לעובד ציבור ברשות מוניציפלית בתמורה לשיווק קרקעות מהיר בשווי של עשרות מיליוני שקלים. עם מעצרם של החשודים, נערכו חיפושים בבתיהם ומשרדיהם וכן מתבצעת אכיפה כלכלית נרחבת בה יחולט רכוש וכספים על פי צורך.

ממשטרת ישראל נמסר כי משטרת ישראל תמשיך לחקור ולחשוף תהליכים פסולים, תוך ניגוד עניינים, וכן לחתור ולהגיע לכל מקום בו יש חשד לשחיתות ציבורית הפוגעת בסדרי השלטון ובאזרחים הנורמטיביים.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן