Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 14 בדצמבר, 2017

הצחוקייה 6, טין-ניק סטנד אפ שואו, אלסקה – מים וקרח, פרל הרבור, הגנגס עם סו פרקינס, התגלמות הרוע, אוז, אנומליסה, רומנים קטלניים 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:00 הצחוקייה 6, ערוץ ניקלודיאון

עונה חדשה לתוכנית עם צוות הסטנדאפיסטים המוכר, אשר ישוב להגיש ולהופיע בכל פרק ואיתו גם תוספות חדשות: צוות מנחוס והקומיקאית ליטל שוורץ, שתתארח בסדרת מערכונים מיוחדת.

11:30 טין-ניק סטנד אפ שואו, ערוץ טין ניק

מופע סטנד אפ עם הכוכבים החמים – נועה קירל, אגם בוחבוט, שירן סנדל, דין מירושניקוב, דניאל מורשת, עדי ביטי, דנה פרידר, סטפן, טילטיל ועוד. מדי פרק יתארח ידוען שינחה את האירוע בו יופיעו מיטב הסטנדאפיסטים. המערכונים יתרכזו בנושאים המעסיקים את כולם אך מדוברים רק לעתים רחוקות: שיער גוף, חצ'קונים, התאהבויות, הורים מעצבנים, למה כל הבר/בת מצווה נראים אותו דבר, איך להיות מיוחד כשאתה כל כך רוצה להיות כמו כולם ועוד.

21:00 אלסקה – מים וקרח | Alaska – Water and Ice, ערוץ Travel Channel

באלסקה יש יותר מים וקרח ממה שתראו בכל חייכם. מגלישת בגלים שנוצרים בעקבות התמוטטות קרחונים ועד לביקור במערות קרח נסתרות – ההרפתקאות מדהימות והנופים עוצרי נשימה.

21:45 פרל הרבור | Pearl Harbor Special, ערוץ ההיסטוריה

סרט תעודה, השופך אור על מתקפת הפתע היפנית על נמל פרל הרבור ב-7 בדצמבר, 1941, שהביאה באופן מעשי לכניסת ארה"ב למלחמת העולם השנייה.

22:00 הגנגס עם סו פרקינס | The Ganges with Sue Perkins, ערוץ הטיולים

לאחר שצללה אל ליבה הסואן של קולקטה, שבה הקומקיאית סו פרקינס בסרט חדש המוקדש לנהר הגנגס. סיפורו של הגנגס הוא סיפורה של הודו המודרנית – שוקק חיים, רוחני, כאוטי, מזוהם ועוצר נשימה ביופיו. לאף גוף מים אחר בעולם אין חשיבות דתית וכלכלית גדולה כל כך עבור מספר רב כל כך של אנשים.

22:00 התגלמות הרוע | Incarnate, ערוץ Yes2

אימה. מדען בעל יכולת לחדור לתת-מודע של מטופליו נקרא כדי להציל ילד שרוח זדונית השתלטה עליו. במהרה הוא מגלה כי הוא מתמודד מול שד עוצמתי שאחראי לאירוע טראגי מעברו. שחקנים: ארון אקהרט, קאריס ואן האוטן. במאי: בראד פייטון. ארה"ב, 2016. הסרט אמנם מקורי ומחזיק ברעיונות יפים, אך הם לא מיושמים באופן מעניין או הגיוני לתסריט. ציון: 

23:40 אוז | Oz, ערוץ Yes Oh

אחת הסדרות הטובות ביותר של HBO, מהיוצר טום פונטנה ("רצח מאדום לשחור"). לראשונה בטלוויזיה נחשפו החיים בכלא באופן הכי בוטה, אלים ונאמן למציאות. יוצרי הסדרה לקחו סיכונים רבים מבחינה עלילתית ולא היססו להרוג דמויות ראשיות בחטף, ללא הכנה מוקדמת, דבר שהגביר את הממד הריאליסטי של הסדרה. החיים מאחורי הסורגים באגף הניסיוני 'אמרלד סיטי' בבית הסוהר 'אוזוולד' – מתקן כליאה עם שמירה מקסימלית; האגף הניסיוני נועד לאפשר שיקום לאסירים ובמסגרתו נבנו תאים שקופים שמטרתם למנוע מהאסירים לעסוק בפעילויות אסורות ללא פיקוח. אך האסירים נאבקים ללא הרף למלא אחר הצרכים שלהם: חלקם נאבקים על כוח או על מנת לזכות בשליטה בסחר הסמים בכלא או כוח על אסירים אחרים. חלקם משיגים כסף דרך סמים והימורים והאחרים, סוהרים ואסירים, פשוט רוצים לשרוד מספיק זמן כדי להשתחרר או אפילו רק לראות את המחר. את הסיפור מוביל ומנחה אוגוסטוס היל (הרולד פרינו ג'וניור, "אבודים"), אסיר נכה המרותק לכיסא גלגלים. הוא מלווה אותנו בעולם המטורף של אמרלד סיטי, פורש את סיפור המסגרת, הקונטקסט בו הדברים קורים, ההקשרים השונים וההיגיון או חוסר ההיגיון בנעשה בכלא. בין הדמויות הבולטות בסדה: כרים סעיד (אימון ווקר, "שיקאגו פייר") – מנהיג חבורת המוסלמים בכלא. נמצא בעימות מתמיד מול אדביזי (אדוולה אקינויה – "אבודים") מנהיג סוחרי הסמים השחורים של הכלא. טוביאס ביצ'ר (לי טרגסן, "עקרות בית נואשות") – אסיר ללא עבר פלילי הנגרר למסכת משחקי שליטה בין מנהיג האריים: שילינגר (ג'יי. קיי. סימונס, "המפענחת") לבין אהובו, קלר (כריסטופר מלוני, "חוק וסדר: מדור מיוחד") . צוות הכלא מורכב מד"ר ניתן (לורן ולז, "דקסטר"), הרופאה הראשית של הכלא: האחות פיט מארי (ריטה מורנו, "סיפור הפרברים"), הפסיכולוגית, והכומר של הכלא: האב ריי (בי. די. וונג, "מיסטר רובוט"). בראש האגף עומד מנהל היחידה טים מק'מנוס (טרי קיני, "מיליארדים"), המגובה על ידי מפקד בית הסוהר, ליאו גלין (ארני הדסון). השניים נלחמים מלחמה בלתי פוסקת מול המושל דבלין המנסה לסגור את האגף לצורך ענייניו הפוליטיים.

אנומליסה | Anomalisa, נטפליקס | Netflix

רומנים קטלניים 2 | Murderous Affairs 2, נטפליקס | Netflix


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן