Skip to content

אופל אינסיגניה החדשה, החל מ 170 אלף ש"ח

לאחר תכנון ועיצוב חדש המקנים לרכב יכולות אווירודינמיות, מראה יוקרתי ומרווח חלל פנים גדול במיוחד.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת 'ש.י.ר שלמה יבוא רכב' משיקה בישראל את "אופל אינסיגניה" החדשה, המובילה את קטגוריית רכבי המנהלים, עם מגוון ייחודי של חידושים עדכניים ותוספות ברמה הגבוהה ביותר.

"אופל אינסיגניה" החדשה תהווה שלב נוסף בחיזוק מעמדה של "אופל" בשוק המקומי כמותג איכותי וחדשני, בקטגוריית רכבי המנהלים.
האינסיגניה החדשה יוצרה ותוכננה על מנת שנהג הרכב ירגיש בסביבה נוחה, בטוחה וחזקה, עם עיצוב מרשים ואלגנטי המקנה תחושה יוקרתית. עם האינסיגניה החדשה צפויה אופל להמשיך את תנופת ההצלחות שלה בשוק הישראלי, כשהיא תציע ללקוח חבילה יוצאת דופן של ביצועים, בטיחות ואיכות.

אופל אינסיגניה החל מ 170 אלף ש"ח (צילום: דן בר-דוב)

חזי שייב, מנכ"ל אופל ישראל: "בשנת 2017 עלתה הנחשקות של אופל בישראל בצורה משמעותית, בעזרת ה- ADAM, סדרתMOKKA x  וכן ה- ASTRA Innovation. עתה שהגיעה ספינת הדגל החדשה שלנו ה-Opel INSIGNIA, משלים המותג מגוון מוצרים אמינים, טכנולוגים, מעוצבים ונחשקים  בכל ה-Range, מהסגמנטים של הרכבים הקטנים ועד לרכבי היוקרה. Opel INSIGNIA החדשה מנגישה לרכבי המנהלים את שלל המערכות שהיו עד עתה נחלת רכבי היוקרה בלבד. יחד עם האמינות הגרמנית והעיצוב המדהים שלה אין לי ספק שהיא תהיה הלהיט הבא".

האינסיגניה החדשה מכונית מנהלים עם אבזור פרמיום (צילום: דן בר-דוב)

האינסיגניה החדשה מביאה איתה סגנון עיצוב דינאמי יחד עם נגיעות ייחודיות מקוריות. חרטום האינסיגניה החדשה מציג את החזית העדכנית של המותג, שיגיע גם בדגמי הגרנדלנד והקרוסלנד X, עם שבכה רוחבית חדשה ויחידות תאורה גדולות ובולטות, המתעקלות אל תוך הכנפיים הקדמיות. האינסיגניה החדשה מבוססת על פלטפורמת E2 שפותחה במרכז המחקר והפיתוח של אופל בגרמניה. המעבר לפלטפורמה החדשה איפשר לאופל להפחית ממשקל הדגם כ- 175 ק"ג לעומת הדגם היוצא – לדגם הבסיס משקל של 1,400 ק"ג. האינסיגניה, אשר נחשבת לאחד הרכבים המרווחים בקטגוריה, תהיה גדולה עוד יותר כאשר לדגם החדש נוספו 8.8 ס"מ לבסיס הגלגלים, והוא ארוך ב-5.5 ס"מ מהדגם הקודם. כמו כן לרכב החדש 3 תצורות נהיגה. הנדסת האנוש המתקדמת שיצרו מתכנני האינסיגניה יצרה פנים רכב מאוורר במיוחד, מעוצב ומותאם הן לנהג והן לנוסעים. מרחב תנועה ומושבים מרווחים, לצד תא מטען גדול בעל נפח 490 ליטרים הגדול ב-130 ליטרים מהגרסה הקודמת, מספקים תחושת נוחות, מרווח ומרחב מקסימליים.

עיצוב חדשני ויוקרתי (צילום:דן בר-דוב)

האינסגניה החדשה מגיעה עם 2 תצורות מנוע : מנוע 1.5 ליטר טורבו המספק 165 כוחות סוס עם 25.5 קג"מ, וצריכת דלק חסכונית. גרסת 2.0 ליטר טורבו  בעלת מנוע 2.0 ליטר המספק 260 כ"ס,40.8 קג"מ בשילוב תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 8 הילוכים. האינסיגניה החדשה מאפשרת לנוהג ברכב לבחור בין מצבי הנהיגה – מערכת להפחתת רעש אקטיבי  לנסיעה שקטה, לבין מערכת המספקת את צליל המנוע במלוא עוצמתו.

בנוסף לכך גרסת ה 2.0 ליטר מגיעה עם מערכת הנעה כפולה 4X  4 המחלקת אוטומטית את המומנט בין הגלגלים הקדמיים והאחוריים ובין גלגל ימין ושמאל האחוריים, מוסיפה כוח לגלגלים וכך מביאה לאחיזת כביש טובה יותר ליציבות ובטיחות מקסימליות. המתלים הממוחשבים  FlexRide Premium מאפשרים מעבר חלק בין סגנונות נסיעה שונים, אשר בלחיצת כפתור ניתן לבחור בין נהיגה ברכב פנאי (TOUR) לבין נהיגה ברכב ספורטיבי, קשוח ואגרסיבי (SPORT). כל אלו משתלבים בתיבת הילוכים חדשנית וקומפקטית בעלת 8 הילוכים (AT8) המייעלת את עבודת המנוע.

אסי שמלצר יו"ר קבוצת שלמה בהשקת האינסיגניה (צילום: דן בר-דוב)

האינסיגניה החדשה מציגה את חבילת הבטיחות אקטיבית מסוג  ה-OpelEye – חבילת מערכות בטיחות מקוריות ובין המתקדמות ביותר בתעשיית הרכב הנסמכת על מצלמת ומערך רדארים, באמצעותם מתאפשר ניטור של סביבת הרכב ויצירת מערכת התראות מקיף לנהג על סכנות בדרך. חבילת ה-OpelEye מגיעה כסטנדרט בכל רמות הגימור. בקרת התרעת סטייה מנתיב LDW (במהירויות של 60-180 קמ”ש (עם התרעה קולית וויזואלית בעת סכנה. בקרת שמירה על נתיב נסיעה LKA המסייעת בתיקון והכוונת זווית ההגה. התרעת מרחק מלפנים FDI ותצוגה במרכז המידע לנהג התרעת סכנת התנגשות FCA עם אפשרות לבחירת מרחק ההתראה מהרכב מלפנים. מערכת בלימת חירום אוטונומית לצמצום ומניעת התנגשות מלפנים) LSCMB מתחת למהירות 40 קמ"ש. ברמת אבזור Innovation,מערכת הבטיחות  OpelEye" פרמיום" כוללת בנוסף מערכת בקרת שיוט אדפטיבית השומרת על מהירות הרכב ומרחק מהרכב שמלפנים .

אינסיגניה חדשה (צילום:דן בר-דוב)

לצד מערכת ההנעה המתקדמת ומערכות הבטיחות המתקדמות, אופל משיקה באינסיגניה החדשה סטנדרט חדש של אבזור מקורי, כבר מדגם הבסיס ENJOY: מערכת opel eye אקטיבי, מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע 8", מערכת KeyLess חכמה הכוללת כפתורי כניסה לרכב והתנעה באופן פסיבי, בלם חניה חשמלי, פנסי ערפל קדמיים, בקרת שיוט ומגביל מהירות, בקרי שליטה מההגה על מערכת המולטימדיה והטלפון, טעינה אלחוטית לטלפון הנייד באמצעות טכנולוגיית NFC מתקדמת: Opel Free-Charge, בקרת אקלים אלקטרונית עם חיווי דיגיטלי מפוצלת לשני אזורים (נהג/נוסע ופתחי מיזוג לנוסעים מאחור), מצלמה אחורית, חיישני עזר לחניה מלפנים ומאחור, חישוקי סגסוגת קלה 17"

גרסת enjoy הבסיסית תעלה 169.900ש"ח ,גרסת ביניים Innovation תעלה 190 אלף שקל לדגם 1.5ל ,מחיר השקה 185 אלף שח , 240 אלף שקל ל-2.0. גרסת Innovation Premium תעלה 210 אלף שקל ל- 1.5 (200 אלף בהשקה) ו-250 אלף שקל ל-2.0 (240 אלף בהשקה)  גרסת ה OPC-Line Premium הבכירה, בעלת מנוע 2 ל' תעלה 290 אלף שקל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן