Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 16 בדצמבר, 2017

לשיר, תשע הנשמות של לואיס דרקס, השיפוצניקים 14, ג'ון וויק 2, איש החדשות: סיפורו של בן בראדלי, שיטה מסוכנת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:00 לשיר | Sing, ערוץ Yes5

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 08 בדצמבר, 2017, בסלקום TV

14:40 תשע הנשמות של לואיס דרקס | The 9th Life of Louis Drax, ערוץ Hot אקשן

מותחן מיסתורין פסיכולוגי. הסרט מבוסס על רב המכר של ליז ג'נסן, נפתח ביום הולדתו התשיעי של לואיס דרקס, ילד ששרד באופן מדהים ובלתי מובן שמונה תאונות קטלניות. ביום הולדתו התשיעי לואיס נופל / קופץ / נדחף מצוק גבוה ליד הים. לאחר שהוא שורד גם את הנפילה הכמעט קטלנית הזו, נכנס לתמונה הפסיכולוג הצעיר אלן פסקל, שמנסה לעבוד עם הילד שנכנס לתרדמת. פסקל משתמש בשיטות לא קונבנציונליות כדי להבין מה באמת מפעיל את הילד המסתורי. תוך כדי כך הוא מוצא את עצמו נסחף אל תוך המסתורין ונאלץ לבחון את הגבול שבין הפנטזיה למציאות. במקביל, המשטרה מחפשת אחר אביו של לואיס הקטן, שחשוד בהתעללות. שחקנים: ג'יימי דורנן, ארון פול, שרה גדון. במאי: אלכסנדר אג'ה. בריטניה / קנדה, 2016. הצילומים והאפקטים יפים, אך העלילה מלאת חורים ולא מספקת. ציון: 

19:00 השיפוצניקים 14 | 14 Wheeler Dealers, ערוץ דיסקברי

אל סוחר המכוניות המנוסה מייק ברואר מצטרף המכונאי המוכשר, אנט אנסטד, למשימה מוטורית מטורפת: לאתר ולשחזר מכוניות איקוניות, ולאחר מכן למכור אותן ברווח נקי בחנות שלהם בלוס אנג'לס. בעונה זו, מייק ניצב מול המשימה המאתגרת של מציאת כלי רכב שיש להם פוטנציאל ריווחי. אחר כך הוא מעביר אותם לאנט, שבודק ומתקן כל חלק ברכב, החל מצביעת מתכת חשופה ועד להחלפת גלגלי שיניים בתיבת ההילוכים בכדי להחזיר את הרכב למצבו המקורי והמושלם. מהחופים שטופי השמש של דרום קליפורניה על לקצוות הקפואים ביותר במיין, הסדרה סורקת את כל ארה"ב מחוף לחוף ותרה אחר כלי הרכב הטובים ביותר לקנייה ולשחזור, ומכירה בעבור רווח נקי ומכובד. אילו אוצרות הם ימצאו ויחשפו במשך ההרפתקה האפית שלהם?

22:00 ג'ון וויק 2 | John Wick: Chapter 2, ערוץ Yes4 + סלקום TV

המשך לסרט האקשן המפתיע והמצליח. בשל חוב מעברו, נאלץ המתנקש האגדי ג'ון וויק לחזור מפרישה. בעקבות קולגה לשעבר הזומם להשתלט על גילדת 'מתנקשי צללים' בינלאומית – נוסע וויק לרומא, וכשפרס עתק על ראשו, הוא מתייצב אל מול הרוצחים הקטלניים ביותר בעולם. שחקנים: קיאנו ריבס, לורנס פישבורןבמאי: צ'אד סטהלסקי. ארה"ב, 2017. הסרט מביא לצופים בדיוק מה שהם רוצים: הרבה מכות, תוך הגדרת מציאות קיומית חלופית, הרפתקנית ואלימה למדי. ציון: 

22:00 איש החדשות: סיפורו של בן בראדלי | The Newspaperman: The Life and Times of Ben Bradlee, ערוץ Hot HBO

22:00 שיטה מסוכנת | A Dangerous Method, ערוץ לייפטיים

מערכת יחסים סבוכה מתקיימת בין הפסיכולוג קרל גוסטב יונג והמנטור שלו זיגמונד פרויד: כאשר מטופלת יפה נכנסת לחייו של יונג, מערכת היחסים עם פרויד מגיעה לנקודת רתיחה. שחקנים: קירה נייטלי, מייקל פסבנדר, ויגו מורטנסן. במאי: דיוויד קרוננברג. ארה"ב, 2011. סרט הנהנה ממשחק מצוין, אך העלילה מעט איטית ופרובוקטיבית למי שמחפש אחר סרט היסטורי. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן