Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 17 בדצמבר, 2017

מצווש 2, המכון לרפואה משפטית, קטיפה כחולה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

15:30 מצווש 2, ערוץ הילדים

אשלי וקסמן-בקשי חוזרת בעונה חדשה ועם סיפורי בר/בת מצווה מרגשים במיוחד, המלווה את החוגגים במסעם לאירוע שיעביר אותם מילדות לבגרות. כל פרק מתמקד במשפחה אחרת ת שחוגגת בר/בת מצווה בצורה שונה – החל מילד שחוגג באולם ענק עם מיטב המפורסמים בארץ ועד לילדה שבוחרת לוותר על האירוע הנוצץ ולטוס להתנדב באפריקה יחד עם אמה.

21:00המכון לרפואה משפטית, ערוץ Hot8

בקומת המרתף שבמכון לרפואה משפטית מתחיל בכל יום מסע חדש לחקר האמת וחיפוש הצדק. שם, בחדרי הנתיחה, מחפשים רופאי המכון לפתור את התעלומה: מה גרם למותו של האדם אשר מוטל דומם לפניהם ומה גדע את חוט חייו. אותם רופאים מומחים לרפואה משפטית קמים מדי בוקר לשגרת יומם: מקרי רצח, התאבדות, מוות פתאומי או תאונות דרכים. כיצד הם מתמודדים עם מראות הכאב והסבל? באיזה אופן עבודתם משפיעה על השקת עולמם? ומהם מנגנוני ההגנה הנדרשים כדי לחיות, לאהוב ולצחוק במקום העבודה ובחיים שמחוצה לו? שלושת פרקי הסדרה מתמקדים בארבעה רופאים: ד"ר חן קוגל – מנהל המכון לרפואה משפטית. מאז נכנס לתפקידו לפני כשלוש שנים, הוא מנסה ללא הרף לנער את התדמית האפלה אשר דבקה במכון. חן הוא אדם אמיץ, חם ומורכב, לוחם צדק אשר לא פעם מוצא עצמו בודד במערכה אל מול האמת. ד"ר מאיה פורמן – מנהלת היחידה המשפטית פתולוגית, אשר שמה נוקה על ידי בית המשפט העליון בפרשת זדורוב. היא אימא לשלושה ילדים, יסודית וקפדנית בדרך אל פתרון תעלומת המוות ושוקדת על מנגנוני הניתוק הרגשי מהמקרים המונחים לפניה. ד"ר אלון קריספין – מנהל יחידת הסי.טי. של המכון, רופא מומחה אשר ההתבוננות הקרה והרציונאלית מאפשרת לו להישאר נאמן לעובדות בלבד. ד"ר אבי זלן, המתמחה המקועקע שהיה בנעוריו פורץ גבולות ואנטי ממסדי, חי וממצה את הרגע. הוא אוכל, שותה ואוהב מתוך השקפת עולם. במאית: עמליה מרגולין.

22:00 קטיפה כחולה | Blue Velvet, ערוץ Yes3

המותחן של דייוויד לינץ', המציע כדרכו, מבט נוקב וחסר רחמים מבעד למדשאות המטופחות של הפרברים האמריקניים. בחור צעיר מוצא אוזן כרותה בשדה ליד ביתו. החקירה מובילה אותו אל זמרת ברים סקסית ומסתורית, המסובכת עם גנגסטר אכזרי. הסרט נחשב לאחד הסרטים האמריקנים הגדולים בכל הזמנים, ולינץ' היה מועמד לאוסקר על בימויו. שחקנים: קייל מקלכלן, דניס הופר, איזבלה רוסליני, לורה דרן. ארה"ב, 1986. סרט יוצא דופן, מוזר, קשה להבנה ולעיקול, אשר שימש כמודל חדש לתסריט מודרני. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן