Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 20 בדצמבר, 2017

מישל וולף: ספיישל סטנד-אפ, לבנות בגדול, המצוד אחר רוצח הזודיאק, בית הנייר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:15 מישל וולף: ספיישל סטנד-אפ | Michelle Wolf: Nice Lady, ערוץ Yes Oh

הקומיקאית מישל וולף היא כותבת ומגישה אורחת בתוכנית הלילה "הדיילי שואו עם טרוור נואה" והמערכון שלה על קליאן קונווי זכה ליותר משני מיליון צפיות ביוטיוב. זהו הספיישל סטנד אפ הראשון שלה שישודר ב-HBO ובו היא תציג את אבחנותיה המפתיעות על פמיניזם, על הסביבה, על איך זה שהטבע הוא בעל מאפיינים סקסיסטיים, המסתוריות סביב שירותים ציבוריים, למה הילרי קלינטון לא יכולה להיות 'אישה נחמדה', למה יותר קל להיכנס להריון מאשר להכין קרואסון, דייטינג ונושאים חברתיים נוספים.

22:00 לבנות בגדול | Supersize Structures, ערוץ Hot8 

ששת פרקי הסדרה בוחנים את הצורך של בני האדם לבנות דברים בממדים עצומים, החל ממבני ענק וכלה בפיתוחים מדעיים המותחים את גבולות הידע והיכולת. הסדרה עוסקת ביצירות הענק של האנושות כאשר כל פרק מתמקד בתחום אחר: גורדי שחקים, מקדשים עצומי ממדים, מטוסים משכוללים וספינות ענק. בריטניה, 2017.

23:15 המצוד אחר רוצח הזודיאק | The Hunt For The Zodiac Killer, ערוץ ההיסטוריה

'רוצח הזודיאק' הטיל אימה בארצות הברית בשנות השישים והשבעים של המאה שעברה – הוא רצח באכזריות חמישה גברים ונשים, ונהג לשלוח הודעות מתריסות, שכללו מסרים מוצפנים ששולבו בהם סמלים עתיקים וביזאריים, כמעין רמזים שדורשים פענוח. חרף העובדה, כי מיטב המומחים לצדק פלילי מטעם ה-FBI וה-CIA עסקו בניתוח כתבי הזודיאק, רק כ-25% מהצפנים ששלח במהלך התקופה בה פעל, פוצחו. בסדרה צוות בכיר של חוקרי משטרה, FBI ומפענחי צפנים, פותח מחדש את התיק כדי להביא למשפט צדק את הרוצח הסדרתי הנודע לשמצה בהיסטוריה האמריקנית, שמעולם לא נתפס. צוות החקירה החדש, שמאמין כי ייתכן והצליח לפענח חלק משמעותי מהקוד השטני ביותר של 'רוצח הזודיאק', ומקבל גישה חסרת תקדים לתיקי חקירה משטרתיים וזוכה לשיתוף פעולה הדוק של נציגי ה-CIA וה-FBI.

בית הנייר | La Casa de Papel, נטפליקס | Netflix

סדרות מקור של נטפליקס. שמונה גנבים תופסים בני ערובה ומסתגרים במטבעה המלכותית של ספרד, בשעה שארכי-פושע מתמרן את המשטרה, כך שתפעל בהתאם לתוכניתו. שחקנים: אורסולה קורברו, איציאר איטוניו, אלבארו מורטה. יוצר: אלנה פינה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן