Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 21 בדצמבר, 2017

מפלצות מעשה ידי אדם, אוסקר פיסטוריוס: אצן רצחני, מיהו פסיכופת?, אחיות בדם, ביט באגס: עכשיו כולם ביחד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:45 מפלצות מעשה ידי אדם | Man Made Monsters, ערוץ ההיסטוריה

התעודה בוחנת את ההיסטוריה המפחידה של היצורים המהונדסים וסוקרת את העתיד לבוא בתחום מדעי מסקרן זה. החל מ'פרות-על' שייצרו מדענים נאצים ועודן משוטטות ביערות ברחבי אירופה ועד לדולפינים מתנקשים שנוצרו במיוחד על ידי ה-CIA ושטים במימי האוקיינוס. יוצרי הסרט מעלים לדיון את הסוגיה: הייתכן שהמדע הלך צעד אחד רחוק מדי? בין המרואיינים בתכנית: המדען, הסופר והאסטרו-פיזיקאי הפופולרי, ניל דה-גראס טייסון, השופך אור חדש על הנושא.

22:00 אוסקר פיסטוריוס: אצן רצחני | Oscar Pistorius: Blade Runner Killer, ערוץ לייפטיים

סרט מקורי מבית היוצר של Lifetime, המבוסס על סיפורו האמיתי של האצן הדרום אפריקני והאלוף הפאראלימפי, אוסקר פיסטריוס, הנודע בכינויו 'בלייד ראנר'. פיסטוריוס הוא ספורטאי קטוע רגליים, שעלה לתהילה לאחר שהיה הראשון בתולדות המשחקים האולימפיים, שהתחרה באתלטיקה. אוסקר הפך לחביב על התקשורת, כשהזוגיות הפוטוגנית שלו עם הדוגמנית ריבה סטינקאמפ זכתה לסיקור נרחב. אך כל זה התנפץ בלילה אחד של חג האהבה בשנת 2013, כאשר אוסקר ירה ארבעה כדורים וחייה של ריבה נלקחו. פיסטוריוס לא הכחיש כי ירה, אך טען כי הירי נעשה בשוגג משום שחשב כי פורץ חדר לדירתם, בעוד שהיא ניסתה להפתיע אותו לרגל יום האהבה. מותה האכזרי זעזע את העולם, והדרמה בבית המשפט בעקבות הרצח, סיפקה אינספור כותרות לכל מהדורות החדשות. בשנת 2015 הורשע ברצח. סרט זה מספק מבט מבפנים על האירועים שהובילו עד לרצח של ריבה, הסדקים שנוצרו במערכת היחסים בין השניים ולדרמת בית המשפט שחשפה את אירועי אותו לילה טרגי. שחקנים: אנדריאס דאם ("מבוקש"), טוני גרן ("מתחת למיטה"). ארה"ב, 2017.

22:00 מיהו פסיכופת? | ?What Makes A Psychopath, ערוץ Yes דוקו

הסרט נכנס אל אחד מבתי הכלא המאובטחים ביותר בארצות הברית ובודק מה הניע את הרוצחים הפסיכופתים הכלואים בו לרצוח. מדענים מביאים תובנות מרתקות בתחום והפושעים נותנים את נקודת המבט שלהם על הפשעים שביצעו. מסריקות מוח שיכולות לזהות פסיכופת פוטנציאלי ועד תרופות נוגדות דיכאון שנועדו לצמצם התנהגות אלימה בכלא, כל אלה מביאים להתבוננות חדשה על תחום הפסיכופתיה. את הסרט מגישה הפסיכולוגית הגרמנייה, פרופ' אוטה פרית'. בימוי: רבקה הריסון. 52 דקות, אנגליה, 2017.

22:00 אחיות בדם | Bleeding Heart, ערוץ Ye4

למאי יש את החיים המושלמים: קריירה עצמאית משגשגת, בן זוג אוהב, משפחה מאמצת תומכת וחיים שלווים ורגועים. אולם משהו חסר לה. הצורך למצוא קשר דם ומשמעות לחייה מבעבע בה, היא מחליטה לצאת ולחפש את השורשים שלה. לשמחתה היא מגלה אחות אבודה ואין מאושרת ממנה, אך במהרה האמת מתגלה: מאי נשאבת למסע מסוכן בניסיון להציל את אחותה מבן זוג מתעלל ומגורל אלים ידוע מראש. שחקנים: ג'סיקה בייל, זוסיה מאמט ("בנות"). במאית: דיאן בל. ארה"ב, 2015. סרט שנופל במלכודות קלישאתיות במקום לטפל בנושא בבגרות ובעניין. עדיף כבר לראות את אותו סיפור עם 'שושנה' בסדרה "בנות". ציון: 

ביט באגס: עכשיו כולם ביחד | Beat Bugs: All Together Now, נטפליקס | Netflix

הביט באגס זוכים בתחרות כישרונות מקומות ונוסעים כדי להתחרות ב'חרק פקטור', תחרות שירה שנערכת בפארק החללית ומשודרת בטלוויזיה. דיבוב באנגלית: אשלי בול, לילי בודואן, צ'ארלס דמרס. במאי: ג'וש וייקלי.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן