Skip to content

קבוצת סמל"ת השיקה את הסובארו XV החדשה. במחיר החל מ 135 אלף ₪

הסובארו XV מושק במחיר מיוחד לתקופת ההשקה של 135 אלף שקלים לגרסת 1.6 ל' CLASSIC ו-143 אלף לגרסת 1.6 EYESIGHT . מערכת הבטיחות המתקדמת ה- EYESIGHT תוצע רק ברמת הגימור הגבוהה.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קבוצת סמל"ת השיקה אתמול את דגם סובארו XV  החדש. דגם זה מחליף את ה XV  הקודם שמהווה את אחת ההצלחות הגדולות של היצרן היפני ברחבי העולם – עד היום נמכרו מרכב זה למעלה מ 700 אלף רכבים ברחבי העולם וגם בארץ הפך ה-XV   לרכב הפנאי-שטח הנמכר ביותר, בארבעת השנים האחרונות נמכרו יותר מ 13 אלף רכבים,

סובארו XV החדשה. במחיר החל מ 135 אלף ₪ (צילום:דן בר-דוב)

אמנם ה XV   החדש במבט ראשון נראה דומה מאד לקודמו, אבל מעבר לשינוי החיצוניים הקטנים נהנה ה XV החדש מהשלדה החדשה  Subaru global platform  שלדה מודולרית שמהווה את הבסיס לדור החדש של דגמי סובארו ( גם האימפרזה החדשה חולקת את אותה שילדה),שילדה שהיא קשיחה יותר, בעלת מרכז כובד נמוך יותר ובעלת מתלים נפרדים מלפנים ומאחור.

רכב הפנאי-שטח הנמכר ביותר בישראל (צילום: דן בר-דוב)

הדור השני של הסובארו XV  מציע שתי בשורות עיקריות: מערכת הבטיחות האקטיבית  EYESIGHT, הכוללת שתי מצלמות הממוקמות מעל המראה המרכזית ברכב ומשמשות זוג עיניים נוספות, יוצרות תמונה צבעונית, תלת ממדית ויודעות לזהות הולכי רגל ודו-גלגלי. בנוסף, המערכת מתריעה לפני התנגשות מלפנים ובעת הצורך בולמת באופן אוטונומי. כמו כן, בעת הפעלת בקרת השיוט האדפטיבית, המערכת יודעת לשמור על מרחק קבוע מהרכב מלפנים, מתריעה על רכב בשטח מת, בנתיב מקביל, בתנועה צולבת בנסיעה לאחור וכן מתריעה על סטייה מנתיב ובתוך הנתיב.

כמן-כן מערכת X-MODE ייעודית לשטח שהייתה שמורה עד כה לסובארו פורסטר. מערכת ה-X- MODE  יודעת לקחת  פיקוד על המנוע, תיבת ההילוכים ומערכת ההנעה AWD וכוללת בקרת ירידה במדרון במהירות שבין 5 ל-20 קמ"ש, הניתנת לשליטה וויסות ע"י הנהג באמצעות לחיצה על דוושת הברקס ומקנה כסטנדרט יכולות שטח יוצאות דופן.

מצוידת במערכת X-MODE ייעודית לשטח (צילום:דן בר-דוב)

רכבי הסובארו XV, מצוידים  במנוע בוקסר, תיבת הילוכים רציפה ומערכת הנעה AWD קבוע ובעלי  מרווח גחון של 22 ס"מ. ה-XV החדשה מצוידת במנוע 1.6 ליטר המפיק 114 כ"ס ובמנוע 2 ליטר בעל הזרקת דלק ישירה המפיק 156 כ"ס וחישוקי סגסוגת קלה בעיצוב ייחודי.

ה-XV תוצע בשלוש רמות גימור: "קלאסיק" הבסיסית, שמחירה עומד על 139אלף שקלים עם מנוע 1.6 ל' ו- 148אלף שקלים לגרסת ה-2.0 ל'.  גרסת '"פרמיום" תוצע עם מנוע 1.6 ל' במחיר של 140 אלף  שקלים. גירסה הבכירה הבכירה תיקרא, 'אייסייט' ומחירה יעמוד על 145 אלף שקלים לדגם המצויד במנוע 1.6 ל' ו-156 אלף שקלים לדגם עם מנוע 2.0 ל'.

בתקופת ההשקה תוצע גרסת ה-1.6 ל' "קלאסיק" ב-135 אלף שקלים וה"אייסייט" ב-143 אלף שקלים . גרסת ה-2.0 ל' "קלאסיק" תוצע ב- 145 אלף שקלים וה"אייסייט" ב-154 אלף. ל-XV החדש אחריות מלאה של חמש שנים או 150,000 ק"מ.

יעד מכירות של 4000 רכבים השנה (צילום:דן בר-דוב)

אורי להב, מנכ"ל סמל"ת אמר במסיבת עיתונאים שקיימה סמל"ת: "אנו גאים להשיק את הדגם החדש של רכב ה-4X4 הנמכר ביותר בישראל ב-4 השנים האחרונות כשהוא עכשיו בטיחותי יותר , מאובזר יותר ומהנה יותר.  אנחנו מתכוונים להמשיך ולהוביל את הקטגוריה גם בשנה הקרובה וכן להמשיך ולבסס את  ישראל כיעד המכירות המוביל של סובארו באירופה ומהצומחים בעולם".

ה-XV בשטח (צילום דן בר-דוב)

אסף אבישר, סמנכ"ל חטיבת סובארו בקבוצת סמל"ת ציין: "ה-XV החדשה מגיעה אלינו עם 2 בשורות מרכזיות. האחת, בטיחות- באמצעות מערכת הבטיחות הייחודית והמתקדמת של סובארו ה- EYESIGHT והשנייה חווית נהיגת שטח שהייתה שמורה עד כה לפורסטר, באמצעות מערכת ה-X-MODE  . אין לי ספק כי מערכת הבטיחות החדשה יחד עם מערכת ה-X-MODE  על היתרונות הנוספים שיש ל-XV  בסגמנט, תנגיש את הרכב לקהלים נוספים שהם אינם בהכרח "אנשי שטח הארד קור" אלא לקוחות המחפשים נוחות, אבזור ובטיחות יחד עם חווית נהיגה מיוחדת, זאת לצד קהל הלקוחות הוותיק והנאמן של סובארו".

מצוידת במערכת הבטיחות המקורית - EYESIGHT (צילום: דן בר-דוב)

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן