Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 22 בדצמבר, 2017

ראלף ההורס, במטבח עם אמא 3, נשות המאה ה-20, ספליט, טעימות בחוף עם קייטי לי, 12 שנים של עבדות, 72 חיות מסוכנות: אמריקה הלטינית, בהיר, הצעצועים שעיצבו אותנו, סמים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 ראלף ההורס | Wreck-It Ralph, ערוץ Yes5 

בעולם של משחקי וידאו, לראלף הענק נמאס לשחק את תפקיד האיש הרע. הוא מחליט להשיג תהילה, ועובר בין דורות של משחקי מחשב עד שיוכיח שהוא גיבור ראוי. במאי: ריץ' מור. ארה"ב, 2012. סרט מצחיק, צבעוני ומתוק. אחד מסרטי האנימציה הטובים ביותר שנוצרו ב-2012. ציון: 

17:30 במטבח עם אמא 3, ערוץ האוכל 

עונה שלישית לתוכנית האירוח של אבי ביטון. השף פותח את המטבח ומארח סלבס (זמרים, שחקנים, ספורטאים ועוד) עם האמהות שלהם, למפגש מרגש ומבדר. לצד הבישולים שישימו דגש על המאכלים עליהם גדלו האורחים, נשמע את הסיפורים שרק אמא יודעת לספר.

21:30 נשות המאה ה-20 | 20th Century Women, ערוץ Yes1

דרמה קומית מועמדת לתסריט הטוב ביותר אוסקר 2017. של חד הורית מגדלת את בנה בעיירה קליפורנית. בזמן שהרוח המהפכנית של שנות ה-70 סביבה, היא נעזרת בדיירת הפאנקיסטית בביתה ובשכנתה הפרועה, כדי לחנך את בנה המתבגר. שחקנים: אנט בנינג, אל פנינג, גרטה גרוויג, בילי קרודאפ. במאי: מייק מילס ("בגינרס"). ארה"ב, 2016. הסרט בהחלט שווה מבט, ולו בשביל איכות הופעת השחקנים. עם זאת, צריך לזכור שבסרטים של מילס, הוא מסתמך על איכות הדיאלוגים והשחקנים שיעשו את רוב העבודה, ופחות על איכות צילום או אפקטים. ציון: 

22:00 ספליט | Split, ערוץ Yes2 + סלקום TV

מותחן האימה המצליח שביים מ. נייט שאמאלאן ("החוש השישי"). שלוש נערות נחטפות ומוחזקות על ידי גבר הסובל מהפרעת אישיות, ומכיל בתוכו 23 זהויות שונות. בעודן בשבי, הן מבינות שהגרוע מכל רק עתיד להגיע. שחקנים: ג'יימס מקאבוי, אניה טיילור-ג'וי. ארה"ב, 2016. הנאה כפולה – מהמשחק המצוין והרב-גוני של מקאבוי, ובעיקר חזרתו מדעיכה של במאי האימה הנהדר. ציון: 

22:00 טעימות בחוף עם קייטי לי | Beach Bites with Katie Lee, ערוץ Food Network

מאיי סנט תומס ועד למקסיקו, קייטי לימדגלת בין החופים בחיפוש אחר המנות המקומיות הטובות ביותר. בהתחלה היא יוצאת אל האיים וטועמת נאצ‘וס טונה זהובה ועוף צלוי בסנט תומס, ובהמשך היא חותרת בקיאק אל ההמבורגרים של האי מאקינאק במישיגן. האווירה נעשית טרופית כשקייטי טועמת משקאות מקומיים מהקריביים וממקסיקו, ובהמשך היא בודקת גם אוכל נשמה פורטוריקני וגלידה בהשראה קובנית. באמריקה קייטי נהנית מווריאציות חדשות על מנות קלאסיות, עם כריך רובן מדג פרידה וקסטת פניני בג‘ורג‘יה. בכל מקום שקייטי מגיעה אליו מחכות לה מנות מקומיות טעימות.

12 שנים של עבדות | i12 Years a Slave, פרטנר TV

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 21 בפברואר, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Yes1

72חיות מסוכנות: אמריקה הלטינית | i72 Dangerous Animals: Latin America, נטפליקס | Netflix 

חתולים חזקים במיוחד, עכבישים בלתי ניתנים להשמדה ונחשי צפע בעלי יכולת להמיס בשר הם רק חלק מהחיות שיככבו בסדרה זו, שמציעה את בעלי החיים הקטלניים של אמריקה הלטינית. בכיכוב: בוב בריסביין.

בהיר | Bright, נטפליקס | Netflix

סרטי מקור של נטפליקס. בהווה אלטרנטיבי שבו יצורים קסומים מהלכים ביננו, שני שוטרים מלוס אנג'לס נסחפים לתוך מאבק אימתניים שנחזה בנבואה. שחקנים: וויל סמית', ג'ואל אדגרטון, נומי ראפאס, לוסי פריי, אדגר רמירז. במאי: דיוויד אייר.

הצעצועים שעיצבו אותנו | The Toys That Made Us, נטפליקס | Netflix 

המוחות שמאחורי זיכיונות הצעצועים האיקוניים ביותר בהיסטוריה מדברים על עלייתן, ולפעמים גם על נפילתן, של יצירותיהם השוות מיליארדים. במאי: טום סטרן.

סמים | Dope, נטפליקס | Netflix 

הסדרה צולמה מנקודת מבטם של סוחרים, משתמשים ושוטרים, ומעניקה פרספקטיבה רחבה ומהימנה על המלחמה בסמים.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן