Skip to content

מפגש עם האישה שטוענת שהיא יודעת מה ואיך יעשה אותנו מאושרות.

עינת זרגרי, מטפלת בנשים במספר שיטות כגון: רפלקסולוגיה, אקסס בארס, עיסוי ועוד, היא גם מחברת הספר "להיות מאושרת".

 


אני מודה, לראשונה כשקראתי את שם הספר עלתה בי התנגדות, מאסתי בספרים שמתיימרים לדעת מה נכון לי מבלי להכיר אותי. ואני לא מאמינה בנוסחות קסם שמתאימות לכולם, אבל כשקיבלתי את הספר במתנה, החלטתי שאין לי מה להפסיד וקראתי את הספר, שהתגלה כקליל, קולח, פשוט, וזורם ישר ללב. הספר לא יומרני, הכתיבה לא מתנשאת, פשוטה וברורה במובן הכי טוב שיש. בין דפי הספר עינת נותנת הצעות קונקרטיות, ותרגילים שאפשר לעשות לבד בבית, כל אחת עם עצמה. בניגוד לספרים אחרים שנועדו לשדרג את החיים, השפה בה עינת כותבת, מרגישה כמו שיחה עם חברה, שאומרת לך הכל בפנים. ומבלי להתפזר, בלי להתנשא, בלי תיאוריות ארוכות שקשה לעקוב אחריהן. הפשטות של הספר, גרמה לי לחשוב ש"להיות מאושרת", כמו שהספר טוען, זה בהחלט אפשרי.

בעקבות קריאת הספר, שוחחתי עם עינת על מה הביא אותה לכתוב את הספר, ואיך היא יכולה לעזור לכולנו בדרך אל האושר.

מה גרם לך להתחיל לכתוב את הספר?
"רציתי למצוא עוד אפיק להגיע לעוד ועוד נשים ולנפש שלהן, ולהזכיר להן שמגיע להן להיות מאושרות", עינת אומרת.
ומאיפה נבע הצורך לעזור לאחרות בדרך שלהן אל האושר?, אני מחפשת את נקודת המוצא של עינת-
"לפני שבע שנים עברתי משבר עקב כך שהתגרשתי", מספרת עינת, "במקביל נכשלתי בטיפול הפוריות השביעי, שהיווה משבר אחד כבד מדי והרגשתי שהגעתי לנקודת אל חזור, וכך ברגע הנמוך בחיי קיבלתי מסר /הארה בצורת משפט : ילדה , באת לעולם הזה להיות מאושרת", היא מספרת ומוסיפה, "זה מה שגרם לי להתחיל בתהליך למידה, התפתחות, וצמיחה. שיניתי את חיי ב180 מעלות".

מה מטרת הספר "להיות מאושרת"?
"מטרת הספר להזכיר לנשים , ולנפש האדם באשר הוא, שהגענו לעולם להיות מאושרים, ללמד איך לקבל החלטות נכונות לחיי אושר, וכיצד לשלב טיפול במגע בחיי, מתוך הבנה שטיפול זה צורך של הגוף והנפש כמו שינה, אוכל, שתייה ונשימה".

בדומה לשם הספר, עינת הקימה קבוצת פייסבוק בשם: "להיות מאושרת בגוף ובנפש", אני שואלת אותה על מטרת הקבוצה. ועינת עונה: "מטרת הקבוצה בפייסבוק- להעצים, לתת ולקבל השראה, לקיים דיונים בנושאים כמו הורות מאושרת, זוגיות מאושרת ואיך היא מתאפשרת, חיי מאושרים בעולם ששם אורות על מה שקשה, על הרע, על העוולות. לרומם, לעודד ללמוד וללמד".

על הקשר בין הספר, "להיות מאושרת", לעבודה בטיפולי מגע –
"כתיבת הספר נועדה להיות עוד כלי , מוצר, בונוס, למטופלות שלי. התהליך אצלי למעשה הוא הרבה מעבר לכמה תנועות ושמן, אלא בניית קשר, מערכת יחסים של המטופלת עם עצמה ושלי איתה. גוף נפש מחוברי ואחד משפיע ומשקף את השני".

לסיום אני שואלת את עינת, איך השפיע עליה תהליך כתיבת הספר.
"כתיבת הספר היתה כמו לידה עבורי, אני כותבת מאז שלמדתי לכתוב, יומנים, שירים, סיפורים וזה היה חלום שהתגשם ובעקבותיו", מספרת עינת, "ב"ה יגיחו עוד ספרים לעולם. הספר הפך לספר מסר עבור מאות הקוראות שרכשו את הספר ומהווה חבר , שותף לעשייה היומיומית שלי ושלהן".

לסיכום, פגשתי את עינת, כדי להבין עם הכול קלישאות או שיש אמת מאחורי שם הספר, המלצותיה של עינת, הפוסטים שלה, ועוד.. ופגשתי אישה עם המון רצון אמיתי לתת ולעזור לנשים אחרות. אני שמחה על המפגש איתה וממליצה לכל מי שרוצה להיטען באנרגיה חדשה ושונה.

לרכישת הספר "להיות מאושרת", ולקביעת מפגש עם עינת, ניתן לפנות עינת זרגרי, בפייסבוק (שמה מופיע בעברית), במייל [email protected] או בטלפון 050-3636788

קבוצת הפייסבוק "להיות מאושרת בגוף ובנפש" – https://www.facebook.com/groups/892716747434149/?pnref=story

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן