Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 25 בדצמבר, 2017

דיור: מבט מבפנים, האנס והרוצח של עולם הדייטים, האיטלקי העשיר בעולם: ג'אני אניילי, נערות הכבלים 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 דיור: מבט מבפנים | Inside Dior, ערוץ 8 

בפברואר 1947, הקים כריסטיאן דיור בית אופנה חדש והחל מהפכה. המעצב עצמו נפטר עשור בלבד ההקמה, אבל המותג רק הלך והתחזק. שני חלקי הסדרה לוקחים למסע בעקבות דיור, החל משנות הקמתו ועד לשנים האחרונות. לראשונה בהיסטוריה, מונתה בדיור מנהלת קריאייטיב אשה: מריה גרציה קיורי האיטלקייה המשתפת בהצלחות והאתגרים שעל הפרק כשהיא מציגה את הקולקציה הראשונה שלה בדיור. בריטניה, 2017.

22:00 האנס והרוצח של עולם הדייטים | Uncovering the Date Rape Killer, ערוץ CBS ריאליטי

סרט תיעודי המתעד את פשעיו של רוצח סדרתי שפעל בלונדון בשנים 2014-2015. הרוצח פיתה את קרבנותיו באמצעות אפליקציית דייטים לגייז, ולאחר מכן רצח אותם על ידי מנת יתר של סמים מסוכנים. הסרט חוקר את השתלשלות האירועים וכיצד המשטרה גילתה את החוט המקשר בין קרבנותיו הרבים. 60 דקות.

22:45 האיטלקי העשיר בעולם: ג'אני אניילי | Agnelli, ערוץ Yes דוקו

סיפור חייו הדרמטיים והצבעוניים של התעשיין האיטלקי, ג'אני (ג'ובאני) אניילי, נשיא חברת פיאט ופלייבוי. אניילי, נכדו של מייסדי חברת הרכב 'פיאט', הוכשר כבר מגיל צעיר להיות היורש של נכסי המשפחה. בשיא הקריירה שלו נחשב לאיטלקי העשיר ביותר בהיסטוריה המודרנית ולגיבור הלאומי שסייע בתיעוש של איטליה לאחר מלחמת העולם השנייה. בבעלותו היו גם קבוצת הכדורגל 'יובנטוס', העיתון 'לה סטמפה' ועסקים נוספים, והוא השפיע רבות על חיי הכלכלה, החברה והפוליטיקה במדינה. אניילי נודע גם בזכות חוש האופנה המפותח שלו, שהשפיע רבות על אופנת הגברים במדינה ומחוצה לה וכן בחיבתו הרבה לנשים. הסרט פורש את סיפור חייו המיוחד בעזרת ראיונות עם בני משפחתו, חבריו, עמיתיו ויריביו לעסקים, לצד קטעי ארכיון נדירים. בימוי: ניק הוקר. 110 דקות, ארה"ב, 2017.

נערות הכבלים 2 | 2 Las Chicas del Cable, נטפליקס | Netflix 

מדריד, שנות העשרים של המאה הקודמת. ארבע נשים בחברת הטלפון הלאומית שומעות את המהפכה מתרחשת ומנהלות רומנים, חברויות ואת מקום העבודה המודרני. שחקנים: בלאנקה סוארז, נדיה דה סנטיאגו, אנה פרננדז, מגי סיוונטוס, אנה פולוורוסה. יוצרים: רומן קמפוס, ג'מה ר. ניירה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן