Skip to content

כתב אישום הוגש כנגד דוד אמויאל בגין תקיפת מאבטחים באיכילוב

כתב אישום הוגש כנגד העבריין שתקף עם חייליו את מאבטחי בית החולים לאחר שהוזעק על ידי חברתו הדוגמנית. הפרקליטות צירפה את כתב האישום שלו לכתב האישום כנגד ארבעת חבריו ובת זוגו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום הוגש היום (שלישי) בבית המשפט המחוזי בתל אביב כנגד העבריין דוד אמויאל (40), בן זוגה של אליה קדוש בגין תקיפת מאבטחים בבית החולים איכילוב  בספטמבר השנה.
בכתב האישום מואשם אמויאל בקשירת קשר לביצוע פשע, חבלה חמורה בצוותא ותקיפה הגורמת חבלה ממשית בצוותא ואיומים. כתב אישום בגין אותו האירוע הוגש בתחילת אוקטובר השנה גם נגד חייליו של קדוש,  רוסלן מיסייב, מור ביטון, חנן אלפסי, אברהם יוספוב ובת זוגו הדוגמנית אליה קדוש (19).

אירוע תקיפת המאבטחים בביה"ח איכילוב (צילום ממצלמות האבטחה)
אירוע תקיפת המאבטחים בביה"ח איכילוב (צילום ממצלמות האבטחה)

מכתב האישום עולה כי ביום 28.9.17 בשעה 01:00 לערך הגיעה קדוש מלווה במיסייב לבית החולים איכילוב בתל אביב לצורך קבלת טיפול רפואי. במהלך שהותה במיון בית החולים החלה קדוש לגדף ולצעוק על הצוות הרפואי, בטענה כי אינה מטופלת כראוי. אחד המאבטחים הרחיק את קדוש מדלפק המיון, במטרה למנוע ממנה לתקוף את מי מהצוות הרפואי, וזאת לאחר שהבחין כי ניסתה למשוך את שפופרת הטלפון מידיה של אחות במיון. בעוד המאבטח אוחז בה, פנתה קדוש אל מיסייב ואמרה לו: "למה אתה לא מחזיר לו? אם בעלי היה פה הוא היה מפרק אותם" וכן איימה על הצוות הרפואי והמאבטחים באומרה: "חכו מה יהיה לכם כשבעלי יגיע לפה".

"מי נגע בבת הזוג שלי?!" דוד אמויאל ואליה קדוש (צילום מתוך האינסטרגרם)
"מי נגע בבת הזוג שלי?!" דוד אמויאל ואליה קדוש (צילום מתוך האינסטרגרם)

בסמוך לשעה 02:48 הגיעו אמויאל והאחרים אל בית החולים. לאחר שאיתרו את המאבטח בכניסה, צעק לעברו אמויאל ואף איים על המאבטח באומרו: "אני השטן שלך, חכה, חכה, לא מול המצלמות, אני אתפוס אותך בחוץ". מיד לאחר מכן, נכנסו החמישה לחדר המיון, כשאותו מאבטח ושני מאבטחים נוספים הולכים בעקבותיהם. אז, החלו החמישה לתקוף את המאבטח מכל עבר, חבטו בראשו ומאחורי גבו ומשנפל אל הארץ בעטו בפניו ובחלקי גופו. בד בבד, הכו החמישה את שני המאבטחים הנוספים באגרופים ובבעיטות. מאבטח אחר, אשר הגיע במטרה לסייע לחבריו, מצא עצמו מותקף אף הוא במכת אגרוף בפניו. לאחר מכן החלו החמישה להימלט אל רכבם, ואחד המאבטחים ניסה למנוע מיוספוב להיכנס אל הרכב. אז יצאו השאר מהרכב ותקפו את המאבטח בחוזקה וללא רחם, תוך שהצמידו את גופו אל קיר סמוך וחבטו בו, שוב ושוב, כל אחד על פי יכולתו, באמצעות אגרופים בפניו, בראשו ובכל חלקי גופו. בשלב מסוים נמלטו החמישה מהמקום באמצעות הרכב. למאבטחים נגרמו חבלות, והם נזקקו לטיפול רפואי. בסמוך לאירוע התקיפה, אמויאל נמלט מהארץ ונעצר החודש בעת שובו לישראל.

בבקשת המעצר עד תום הליכים כתבה עו"ד מלמד כי "…התנהלותם האלימה, הבריונית ומשולחת הרסן של המשיב והאחרים משתקפת בסרטון מצלמות האבטחה ובהודעות הצוות הרפואי, וכולן מלמדות על מידת האלימות אשר הופעלה כלפי כלל המאבטחים, תוך תקיפה של כל אחד מהמאבטחים אשר נכח במקום…. חומרת העבירות, נסיבות ביצוען, עברו הפלילי של המשיב, כמו גם העובדה כי יש להילחם בתופעה של אלימות כלפי צוותי אבטחה וצוותים רפואיים, בנוסף על עזיבת המשיב את הארץ מיד לאחר ביצוע העבירות, כל אלה, לעמדת המבקשת, מבהירים כי לא ניתן לאיין את המסוכנות הנשקפת מן המשיב אלא באמצעות מעצרו מאחורי סורג ובריח עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו."

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן