Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (28.12.17)

יין לבן ותוסס לאנשים ומזון מבוסס על חרקים לכלבים הם בין חמשת המוצרים שניסינו הפעם. זה מה שיש לנו להגיד עליהם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מוס לניקוי אזור העיניים והעפעפיים מסדרת EYE CARE של ד"ר פישר

החברה השיקה מוצר חדש, המתווסף לסדרת מוצרים, המיועדת לטיפול באזור העיניים. המוס משלב תמצית של צמח האופרזיה, המסייעת בהגנה מפני רדיקלים חופשיים, בהרגעה, בהקלה על עיניים עייפות ובמניעת אדמומיות וגירויים; שמן עץ התה לסיוע בשמירה על היגיינת העיניים; אלנטואין המסייע בהרגעת העור ולהקלה במקרים של עור מגורה; וויטמין B5 לריכוך והזנה, ולסיוע בשמירה על לחות העור וגמישותו. למוס יש מרקם נעים והוא עושה עבודה מצויינת בניקוי האזור הרגיש מבלי לצרוב את העיניים או להשאיר את העור יבש מדי (אם כי חשוב לשים לאחר מכן קרם עיניים). הוא מסיר טוב איפור, אם כי במקרים של איפור עמיד מצאנו שיש חומרים יעילים ממנו, שעושים את פעולת ההסרה מהר יותר. המוצר, חשוב לציין, מתאים לעור עדין ורגיש.

64.9 שקלים ל-50 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם ובתי מרקחת פרטיים.

צילום: יעל האן

מוסקטו מסדרת הר של יקב תבור

בציר 2017 של היקב כבר הביא למדף היינות את היין הזה, שהוא כצפוי יין צעיר במיוחד. היין מכיל 5.5% אלכוהול, הוא עשוי מענבי מוסקט קנלי, ועבר תסיסה קרה במיכלי לחץ השומרים על הבעבוע הטבעי של היין. זהו יין קליל מאוד, לא מורכב, עם ארומה המשלבת הדרים עם אפרסק ומי ורדים. היין מתאים לטעמנו יותר לעונה החמה, אך מאחר ויש לא מעט ימים חמימים בתקופה הזו, הוא יכול להשתלב מצוין גם עם ארוחה קלילה של אמצע היום.

35 שקלים. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות יין.

צילום: יח"צ

ג'ל רחצה של Style Aromatherapy

המותג הרחיב את סדרת ג'ל הרחצה שלו עם ארבעה ניחוחות חדשים – למון גראס, פרחי בר, אוקיאנוס ולבנדר. מלבד ההשקה של הניחוחות הללו הפורמולה עבר שינוי וגם העיצוב של האריזה. הג'ל עצמו סביר באיכות שלו – אנחנו מעדיפים את הג'לים עם המרקם הקרמי יותר. הניחוחות עצמם חביבים – קשה אמנם להגיד מה ההבדל בין ניחוח פרחים לבין ניחוח פרחי בר והאם כך באמת מריח אוקיאנוס, אבל הם בסך הכל נעימים. המחיר הוא כמובן נקודת פלוס לסדרה הזו.

5.9 שקלים ל-400 מ"ל. להשיג בסופרפארם, רמי לוי, שופרסל ורשתות נוספות.

צילום: יח"צ

מטליות חדשות מסדרת מטליות סנו סושי של סנו

מטלית מיקרופייבר לניקוי אבק, מטלית מיקרופייבר לניקוי יסודי ומטלית לניקוי רצפה הן שלושת המטליות החדשות שהשיקה החברה באחרונה. שלושתן מוגדרות על ידי החברה בתור "מטליות מקצועיות", וזה כמובן מעלה את השאלה – מה זו, בעצם, מטלית לא מקצועית? והאם היא עוברת את ההכשרה המתאימה כדי לקבל את התואר המפתיע הזה? ואם עוזבים את התהיות ואת הציניות בצד ומתרכזים במטליות עצמן, מגלים שלוש מטליות באיכות טובה. אנחנו התקשינו להשתמש בזו המיועדת לניקוי אבק אך ורק למטרה זו, למרות שאותה היא מילאה בצורה הטובה ביותר; ואהבנו מאוד את זו המיועדת לרצפה, הודות לכך שהיא גדולה יותר מאלו שקדמו לה, ויש לה חור ייעודי למגב המקל מאוד על השימוש.

9.9-23.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יח"צ

מזון היפואלרגני לכלבים של TROVET

כבר כמה שנים שאנחנו שומעים על אלה שטוענים כי אכילת חרקים תתן מענה לצורך שלנו בחלבון מן החי ובו זמנית תצמצם את הצורך בגידול, שחיטה ואכילה של בעלי חיים דוגמת תרנגולות ופרות. אנחנו לא רואי םאת עצמנו עושים את המעבר בכיוון הזה, אבל הכלב שקיבל את האוכל החדש הזה הסתגל אליו מהר מאוד, למרות שהוא מבוסס על חלבון של חרקים עם תפוח אדמה. למי המוצר הזה מיועד? לכלבים בוגרים הסובלים מרגישות יתר למזון, במטרה לצמצם תסמיני רגישות ואי סבילות, כגון גרד, שפשוף וכרסום. הכלב הסובל מחלק מהתופעות הללו הסתגל לאוכל ובתקופה שהוא צרך אותו אכן היתה הפחתה משמעותית בתופעות הללו.

213/525 שקלים ל-3/10 ק"ג. להשיג ברשתות מחמד מובחרות ובמרפאות וטרינריות.

צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן