Skip to content

עיקר החדשות – יום שלישי 26 דצמבר 2017 (מהדורת הצהריים)

כותרות המהדורה     דיון מרתוני בכנסת לאישור החוק האוסר פרסום המלצות משטרה; דיוני הוועדות בוטלו (פוליטי)     מכה למשטרה: איש העסקים משה יוסף סירב לחתום על הסכם עד מדינה עם המשטרה; פרקליטיו הגיעו להסדר טיעון עם הפרקליטות (פוליטי)     מסתמן: הונדרוס המדינה הבאה להכריז על העברת השגרירות לירושלים; מו"מ על העברת שגרירויות נוספות לירושלים מתקיים […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כותרות המהדורה

    דיון מרתוני בכנסת לאישור החוק האוסר פרסום המלצות משטרה; דיוני הוועדות בוטלו (פוליטי)

    מכה למשטרה: איש העסקים משה יוסף סירב לחתום על הסכם עד מדינה עם המשטרה; פרקליטיו הגיעו להסדר טיעון עם הפרקליטות (פוליטי)

    מסתמן: הונדרוס המדינה הבאה להכריז על העברת השגרירות לירושלים; מו"מ על העברת שגרירויות נוספות לירושלים מתקיים כעת עם עוד כ-10 מדינות (מדיני)

    מנכ"ל הארגון למניעת הפצת נשק כימי OPCW: "צפון קוריאה מצרים וישראל לא השמידו את הארסנל הכימי שלהם" (בטחוני)

    בית המשפט העליון באיראן אישר עונש מוות למדען שהואשם בריגול לטובת ישראל והודה שסייע לחסל ארבעה מדעני גרעין איראניים (בטחוני)

    דיווח "צפון קוריאה נערכת לשגר בקרוב לוויין" (חוץ)

    דוח המועצה לשלום הילד: כל ילד שלישי בישראל – מתחת לקו העוני  (חדשות)

    מזעזע: ספרי תורה הושחתו בבית כנסת באיראן (בעולם היהודי)

חדשות

דוח המועצה לשלום הילד: כל ילד שלישי בישראל – מתחת לקו העוני

המועצה לשלום הילד: כמעט כל ילד שלישי בישראל חי מתחת לקו העוני. בקרב ילדים חרדים וערבים כמעט 2 מכל 3 הם עניים. * תוך 46 שנה מספר הילדים בישראל הכפיל עצמו אך שיעורם באוכלוסייה קטן, מ-39% בשנות ה-70 לכשליש כיום. מספר המשפחות שבהן ילד אחד זינק ביותר מפי שניים בין 1980 ל-2016. * מספר הילדים הממוצע במשפחה הוא 2.4
שיעור גבוה בניסיונות התאבדויות, בילוי היום מול הטלפון והטלוויזיה: בני הנוער מול המערב * הנוער מעשן סמים ומשתכר הרבה פחות מנוער במדינות אחרות, יותר מחצי שומרים בנייד תמונות אינטימיות ורוב מוחץ פעיל ברשתות החברתיות. שיעור הנישאות מתחת לגיל 19 – גבוה משמעותית מול המערב. וגם: עלייה בעבירות מין בילדים ושיעורי עוני גדולים

    ארגון רגבים טוען: הרשות הפלסטינית מתכוונת לנטוע אלפי דונמים בשטחי C בתגובה להצהרת טראמפ על ירושלים

    אין כסף? הכנסת אישרה כ-140 מיליון שקל ללשכות ח"כים * לקראת הרחבת החוק הנורווגי שבמסגרתו השרים בממשלה יתפטרו מהכנסת ובמקומם ייכנסו חברי כנסת חדשים. מעריכים בכנסת כי ייאלצו להקים כ-40 לשכות ח"כים חדשות, וכן לשדרג חניונים ואת מרכז המבקרים. כשבשלב ראשון מוצע להציב קרוואנים. (דה מרקר)

    בדרך למהפכה: כך ירוויחו נהגים שייסעו פחות * חוק ההסדרים בוחן הצעה למהפכה צרכנית: נהגים שייסעו פחות וייצרו פחות פקקים, יקבלו הנחה בביטוח הרכב * עכשיו צריך רק לשכנע את חברות הביטוח, ולשבור את הראש מה עושים עם הפריפריה הענייה, שזמינות התחבורה הציבורית בה נמוכה (דה מרקר)

    ארדן מסרב לחשוף רשימת ארגונים שכניסתם תיאסר במסגרת חוק החרם: היא טרם גובשה * לדברי השר, טרם גובשה רשימת הארגונים הקוראים לחרם שלא יורשו להיכנס לארץ, וכל מקרה נבחן באופן פרטני. * מאז אישור החוק המונע כניסת זרים הקוראים לחרם לפני כ-10 חודשים, סורבה כניסת כמה פעילים לארץ (הארץ)

    הפתרון למפוטרי טבע: תעסוקה בי-ם? * 1,750 עובדי טבע צפויים להיות מפוטרים עד סוף השנה הבאה, אך מסתמן כי לחלקם נמצא פתרון תעסוקתי. שר האוצר כחלון פועל להעברת חברות ממשלתיות לבירה, כך שבקרוב 400 עובדים מהמפעלים בירושלים ייקלטו בחברת רפא"ל וברכבת (החדשות)

    תושבים בצפון יחוסנו מפני כלבת * מחלת הכלבת הולכת ומתפשטת בצפון הארץ: מדי יום נדבקים עוד ועוד בעלי חיים, ובמשרד הבריאות חוששים מתמותת בני אדם מהמחלה לראשונה מזה כ-13 שנה. במשרד הבריאות יוזמים מהלך חריג, חיסון לפני חשיפה של חלק מהאוכלוסייה בצפון, בדגש על אנשים שבאים במגע עם חיות (החדשות)

כתב אישום הוגש כנגד העבריין דוד אמויאל על תקיפת מאבטחי ביה"ח איכילוב באירוע בו תקפה בת זוגו אליה קדוש מאבטחים ורופאה (מגפון ניוז)

ספרי תורה הושחתו בבית כנסת באיראן

אירוע חריג באיראן: בית הכנסת בעיר שיראז נפרץ והושחת ע"י אלמונים ביום ראשון בלילה. בין היתר: ספרי תורה נקרעו והושלכו בצורה מחפירה ומזעזעת. סידורי התפילה שהיו במקום נמצאו מושלכים אף הם באזור השירותים. הקהילה היהודית בעיר מסרה כי המשטרה חוקרת את האירוע, כך מדווחים בכלי התקשורת במדינה (חדשות10)

פוליטי

דיון מרתוני בכנסת לאישור החוק האוסר פרסום המלצות משטרה; דיוני הוועדות בוטלו

מליאת הכנסת מקיימת בשעה זו דיון מרתוני במאות הסתייגויות שהגישו סיעות האופוזיציה על חוק ההמלצות. אם אכן תמצה האופוזיציה את מלוא הזמן העומד לרשותה, הדיון צפוי להימשך עד ליום רביעי * לחברי האופוזיציה הוקצו 45 שעות לנאום ובקואליציה הונחו לשהות במרחק חצי שעה מהמשכן עד למועד ההצבעה שצפוי ביום רביעי. * כחלק מהמאבק האופוזיציוני, הציעה מפלגת המחנה הציוני לציבור להעביר לה מסרים שתקריא על במת הכנסת בדיון הלילי. הליכוד בתגובה הפיץ את המספר – להעביר הודעות התומכות בהצעת החוק * על פי נוסח החוק העדכני, המשטרה לא תוכל להעביר מיוזמתה לפרקליטות המלצות בכתב נגד חשודים

– כחלון לח"כים: הפסיקו לדבר על ההמלצות * שר האוצר פנה לחברי סיעתו והתריע: "אני מבקש דממת אלחוט. זה לא מוסיף קולות ולא בטוח שתחזרו לכנסת אחרי הבחירות" (חדשות 10)

– לפיד: המטרה היא שחוק ההמלצות יעבור לפני שנתניהו יזומן לחקירה בפרשת הצוללות *  אני מכיר את פרשת הצוללות מאחורי הקלעים ואני אומר – אין מנוס מחקירה של נתניהו בפרשת הצוללות, תפסיקו לקנות את הספין שחוק ההמלצות לא נועד לנתניהו. המטרה שלהם היא שהחוק יעבור לפני שנתניהו יזומן לחקירה בפרשת הצוללות והציבור לא ישמע את השאלה הבאה – "למה אישרת לגרמניה למכור צוללות למצרים מאחורי גבה של מערכת הביטחון?"

– ח"כ אמסלם בדיון על חוק ההמלצות: "לפיד הוא המושחת הכי גדול" – "נוסע בכל הגלובוס על בסיס קבוע ומשתכן במלונות פאר על חשבון מימון כסף ציבורי".

מכה למשטרה: איש העסקים משה יוסף סירב לחתום על הסכם עד מדינה עם המשטרה; פרקליטיו הגיעו להסדר טיעון עם הפרקליטות

איש העסקים, הנחשב למקורבו של יו"ר הקואליציה לשעבר, סירב לחתום על הסכם עד מדינה, אך הסכים לחתום על הסדר טיעון בו הוא יודה בסיוע למתן שוחד. * לפי ההסדר המתגבש, יוסף צפוי לרצות כ-18 חודשי מאסר. * המשמעות: יוסף לא יהיה עד מדינה נגד ח"כ דוד ביטן, על כל המשתמע מכך * מוקדם יותר, נפגש איש העסקים עם אנשי רשות המיסים וסיפר להם על העלמות המס שביצע * במקביל, המשטרה ביטלה את חקירות ח"כ ביטן שתוכננו להיום וליום חמישי בשל החלטתו לשמור על זכות השתיקה

הצעת חוק: לפיד לא יוכל לשמש כראש ממשלה; ראש ממשלה יהיה חייב תואר אקדמי

שר הבריאות לשעבר הציע לתקן את חוק יסוד הממשלה כך שרק מי שבעל השכלה אקדמית יוכל לכהן בתפקיד. * יו"ר יש עתיד שכזכור אינו מחזיק בתואר אקדמי, אמר: "אין גבול לציניות. זה לא יעבור"

    לפיד: בשום מו"מ עתידי לא אדון בחלוקת ירושלים – ואם לא יהיה שלום אז שלא יהיה – "עדיף שלא יהיה הסכם מדיני מאשר הסכם שיחלק את ירושלים" – "כדי לשמור על הגושים ועל ירושלים מאוחדת יהיו ויתורים בהתנחלויות מבודדות"

    ליברמן: הצעת חוק עונש מוות למחבלים תעלה להצבעה כבר ביום רביעי * ח"כ לפיד: מתנגד לעונש מוות למחבלים באופן גורף

    השר אלי כהן: כולנו לא תרוץ בבחירות הבאות עם יש עתיד – "נרוץ לבד – 'כולנו' היא ההוכחה למפלגה לאומית ואחראית" (גל"צ)

בטחוני

מנכ"ל הארגון למניעת הפצת נשק כימי OPCW: "צפון קוריאה מצרים וישראל לא השמידו את הארסנל הכימי שלהם"

המנכ"ל החדש של הארגון העולמי למניעת הפצת נשק כימי, אמר בראיון לעיתון הספרדי "אל פאיס" ששלוש מדינות טרם השמידו את הארסנל הכימי שלהן: צפון קוריאה, מצרים ומדינת ישראל. כתוצאה, המדינות לא צורפו לארגון *  הזהיר כי "הנשק המסוכן עשוי להגיע לידיים הלא נכונות"

בית המשפט העליון באיראן אישר עונש מוות למדען שהואשם בריגול לטובת ישראל והודה שסייע לחסל ארבעה מדעני גרעין איראניים

הערכאה השיפוטית העליונה ברפובליקה האסלאמית אישרה גזר דין מוות שהוטל על מדען הגרעין האירני אחמד רזא ג'לאלי שהורשע בריגול לטובת ישראל "מסר מידע שהביא להתנקשות בחייהם של גדולי מדעני הגרעין" * לטענת התביעה, ג'לאלי מסר למוסד הישראלי מידע על 30 דמויות מרכזיות בתכנית הגרעין האירנית, ששניים מהם חוסלו ב-2010. * מוקדם יותר החודש הוא הודה בריגול עבור ישראל. קרוביו: "ההודאה הוצאה בעינויים כיוון שסירב לשתף פעולה עם גורמי המודיעין"

איראן לחמאס: מחוייבים לסייע במערכה על ירושלים

מנהיג חמאס עזה: מפקד כוח אל-קודס במשמרות המהפכה של איראן התקשר לבכירי הזרועות הצבאיות של חמאס והג’יהאד האסלאמי והודיע להם כי משמרות המהפכה וכוח אל-קודס ניצבים לצד העם הפלסטיני ותסייע להם בכל שירצו במערכה על ירושלים – "סולימאני אמר לנו כי הוא מעמיד לרשות חמאס את כל היכולות במסגרת המערכה להגנה על ירושלים"

חמאס: מתכננים עסקת שחרור אסירים בדומה לעסקת שליט

סגן מנהיג חמאס בעזה, ח'ליל אל-חיה, אמר כי אין חדש בנושא החיילים והנעדרים הישראלים בעזה, ומי שאחראי לעיכוב בנושא היא ישראל שלא עשתה צעד אחד כדי לפתוח את הסוגיה לדיון.

    בכיר הפתח ג'יבריל רג'וב: הפלסטינים לא יהיו מכשיר בידיה של איראן, אנחנו לא ממתינים להוראות או לנשק ממנה

    עיתונאי מהגולן הסורי: הניסיון של משטר אסד יחד עם חיזבאללה וכוחות פרו-איראנים לכבוש כעת את איזור בית גא'ן – מתוך שאיפה להגיע לגבול עם ישראל * בחיזבאללה מפרסמים תמונות של אחד מההרוגים בשורות א-נוסרה שנהרג בקרבות השבוע במובלעת בית ג'אן דרומית לדמשק, כאשר באמתחתו תרופות של חברת טבע. לטענת חיזבאללה זוהי הוכחה לשיתוף פעולה עם ישראל

    החדירה לערבה: החודר מירדן נכנס כמה מאות מטרים לשטח ישראל באזור שאין בו גדר אמיתית, והגיע סמוך לקיבוץ לוטן. סמוך לכביש תשעים נעלמו עקבותיו. עד כה לא ידוע מי החודר ומה הרקע למעשה (חדשות10)

מדיני

מסתמן: הונדרוס המדינה הבאה להכריז על העברת השגרירות לירושלים; מו"מ על העברת שגרירויות נוספות לירושלים מתקיים כעת עם עוד כ-10 מדינות

פקידים ישראלים בכירים מוסרים כי הונדורס צפויה להיות המדינה הבאה שתכריז על העברת שגרירותה לירושלים. למשרד החוץ יש רשימה של 20-15 מדינות פוטנציאליות שעשויות להכיר בירושלים בירת ישראל או להעביר את השגרירויות שלהן לעיר ושעמן מתקיימים מגעים בנושא. לדברי סגנית שר החוץ, במוקד המגעים – סוגיית ההכרה הסמלית בירושלים ולא בהכרח העברת שגרירויות.

– ראשי הפרלמנט של רומניה וסלובקיה שוחחו עם יו"ר הכנסת על העברת השגרירויות של מדינותיהם לירושלים

– גואטמלה תחזיר את השגרירות לירושלים אחרי שארצות הברית תעביר לשם את השגרירות. כך הבהיר שגריר ישראל בגואטמלה (חדשות2)

– משרד החוץ של גואטמלה: מתחילים ליישם את העברת השגרירות לירושלים

– שר החוץ הירדני גינה את ההודעה על העברת שגרירות גואטמלה לירושלים: "ההחלטה בניגוד לחוק הבינלאומי. ירושלים הכבושה היא הבירה של פלסטין"

– יועצו הבכיר של אבו מאזן, אמר כי הרשות הפלסטינית תיאבק במהלך באמצעים מדיניים ודיפלומטיים נגד החלטת גואטמלה, אך לא פירט באלו פעולות מדובר: "ההחלטה אינה חוקית וחסרת תוקף"

    הישג דיפלומטי לישראל: נורבגיה תפסיק לממן ארגוני חרם פלסטיניים * המדינה הסקנדינבית הצטרפה לדנמרק, והודיעה כי לא תתמוך יותר בארגונים שמקדמים חרמות נגד ישראל. * השר ארדן: "צעד חשוב נוסף במאבק בארגוני החרם "

    ישראל וקובה ניהלו שיחות חשאיות על אפשרות לחימום היחסים * ישראל וקובה קיימו לפני כשנה וחצי שיחות חשאיות בהוואנה לאחר תיווך קנדי, בניסיון להביא לחימום היחסים בין המדינות שנותקו ב-1973. וזאת, לאחר שארצות הברית חידשה את יחסיה הדיפלומטים עם המדינה המבודדת * פקידים ישראלים בכירים, שביקשו לשמור על עילום שם בשל הרגישות המדינית, ציינו כי כמה חודשים לאחר מכן, בעקבות ניצחונו של טראמפ בבחירות לנשיאות, המהלך נכנס להקפאה (חדשות10)

    חמאס: נחושים להמשיך בפיוס הפנים פלסטיני * סגן מנהיג החמאס בעזה הוסיף כי חמאס נחוש להמשיך בפיוס הפנים פלסטיני ואינו מתחרט על הגמישות שגילה, אף שברשות הפלסטינית לא מילאו אחר מחויבותם להסכמות בין הצדדים * העיתון " אל קודס" הרואה אור במזרח ירושלים דיווח שבכיר הפת"ח, והאחראי מטעמה לשיחות הפיוס עם החמאס, עזאם אל אחמד, הגיע לקהיר במפתיע. לפי ההערכות ביקורו קשור למשבר ביישום הסכם הפיוס בין הפת"ח לחמאס, שנחתם באוקטובר האחרון תחת חסותה של מצרים

חוץ

דיווח "צפון קוריאה נערכת לשגר בקרוב לוויין"

כלי תקשורת בחצי האי מדווחים כי המדינה המסוגרת נערכת לשגר בקרוב לוויין מתוצרתה לחלל, שיהיה מצויד באמצעי תקשורת מתקדמים. לפי הדיווחים, השיגור הוא למעשה הסוואה לניסוי במסגרתו ישוגר טיל בליסטי. * דרום קוריאה: עוקבים אחר כל פרובוקציה (חדשות2)

– מועצת הביטחון הרוסית טענה כי עשרות אלפי אזרחים אמריקניים החיים בקוריאה הדרומית ימותו, אם קוריאה הצפונית תפתח במלחמה

– צפון קוריאה מכחישה שעמדה מאחורי מתקפת סייבר: שארה"ב תראה את ההוכחות שאנחנו אחראים למתקפת הסייבר

מוסקבה: אוטובוס דהר לתוך תחנת הרכבת התחתית, לפחות חמישה בני אדם נהרגו

נהג אוטובוס דהר לעבר מדרגות הירידה במנהרה שנועדה להולכי רגל ברכבת התחתית. לפי הדיווחים, יש לפחות חמישה הרוגים ו-15 פצועים במקום. הרקע לאירוע נבדק, ועל פי ההערכות, מערכת הבלמים שלו כשלה ומנעה מהנהג להסיט את הרכב

דאעש בסיני השתדרג והפך לשלוחה הקטלנית ביותר במזרח התיכון; ניסיון התנקשות נועז מעיד כי לשלוחה יש גישה למידע מודיעיני

ניסיון ההתנקשות בשני שרים מצרים בסוף השבוע באמצעות ירי טיל נגד טנקים לעבר מסוק של שר ההגנה המצרי  מעיד על גישתם של אנשי השלוחה למידע מודיעיני. ההתקפה מצטרפת לשורת הצלחות קטלניות שרשם הארגון בחצי האי בתקופה האחרונה * רצף ההתקפות יחייב כנראה את א-סיסי לרכז מאמץ תגובה נגד מעוזי דאעש (הארץ)

    בפעם הראשונה: מומחים רוסים קיבלו גישה לבחינת מטוס הF35. בנורבגיה * לפי פרסומים בנורבגיה, מטרת הביקור היא להפיג מתחים בין המדינות (nrg)

    בריטניה: חיל הים הוזנק לספינת מודיעין רוסית שהתקרבה לשטח המדינה

    טורקיה: משטרת טורקיה: עצרנו 12 מחבלי דאע"ש במחוז אדנה שתכננו פיגועי דריסה ודקירה במתכונת "זאב בודד"

    סוריה: שר הגנה הרוסי: "התחלנו לבסס נוכחות קבועה בשני בסיסי חיל אוויר בסוריה"

    סין: עשרות אלפי ילדים בסין נותרים ללא בתי ספר בשל מאבקה לגירוש מהגרים מהערים * בבייג'ין בלבד נסגרו או נהרסו השנה יותר מתריסר בתי ספר עבור ילדי מהגרים, לרוב בהתראה של ימים ספורים. (ניו יורק טיימס)

    פרו: מאות הפגינו  בבירה נגד החנינה שניתנה לנשיא לשעבר

    רוסיה: מנהיג האופוזיציה לא יוכל להתמודד בבחירות לנשיאות, והודיע לתומכיו להחרימם * יום לאחר שנרשם לבחירות: אלכסיי נבאלני, שקרא תיגר על מנהיגותו של הנשיא פוטין, נפסל מהתמודדות בבחירות שייערכו בעוד כ-3.5 חודשים. * תומכיו של נבאלני טוענים שההחלטה מהווה רדיפה פוליטית. –  15 אלף מתומכיו התכנסו ברחבי רוסיה * נבלאני קרא לתומכיו לא להשתתף בבחירות: ה"הדבר הזה שאנחנו מוזמנים לקחת בו חלק הוא לא בחירות"

    שוויץ: שלושה בני אדם נהרגו במפולות שלגים בהרי האלפים

פרסום ושיווק

    תקציבי קוקה-קולה עוברים לגליקמן-שמיר-סמסונוב * מדובר במותגים קוקה-קולה,  דיאט קולה וקולה זירו, שטופלו במשך שנים במשרד הפרסום דחף * בנוסף יקבל גליקמן את כל תקציב הדיגיטל והחדשנות שהיה בגפן טים

    מה יעלה בגורל תקציב הפרסום של בזק אחרי החלפת הבעלות? * תקציבי פרסום של כ-100 מיליון שקל עשויים להיות על המדף עם שינוי הבעלות בבזק, המפרסמת השלישית בגודלה בארץ * המהלך מסכן בעיקר את אדלר-חומסקי, המחזיק בתקציבי בזק ופלאפון, אך גם את מקאן, המטפל ב-yes (גלובס)

    קבוצת נטו תחזור לספק סחורה ליינות ביתן * לאחר נתק של 5 חודשים, קבוצת נטו וקבוצת יינות ביתן חוזרות לשיתוף-פעולה וחתמו על הסכם מסחרי (גלובס)

תחבורה

דירוג התחבורה הציבורית: עיירות הפיתוח בתחתית. מודיעין עילית וביתר עילית מעל ירושלים ותל אביב

דוח של עמותת "15 דקות" לקידום תחבורה ציבורית: עשר הערים עם זמינות התחבורה הציבורית הגבוהה ביותר הן ביתר עלית, נצרת עלית, טבריה, נשר, עפולה, מודיעין עלית, חיפה, ראש העין, תל אביב ואופקים. * בתחתית הרשימה נמצאות הערים נס ציונה, קריית מלאכי, טייבה וקלאנסווה

תקשורת

    עובדי ערוץ 20 הפגינו נגד הסגירה * עשרות מעובדי ערוץ 20 הפגינו מול קריית הממשלה בקריאה למדינה שלא להוביל לסגירת הערוץ. לדברי העובדים רגולציה בלתי אפשרית חונקת את הערוץ (החדשות)

    – יושבת ראש מועצת הכבלים והלווין התייחסה לראשונה לאיומי הסגירה מצד ערוץ 20: "יש להם אישור לבית פרטי, והם דורשים גורד שחקים" (גל"צ)

בעולם

    המלחמה שמנהלת עיירה אחת בניו ג'רזי נגד תוכנות הניווט – "הורידו אותנו מהמפה" * תושבי ליוניה, עיירה ציורית ושקטה במדינת ניו ג'רסי, מאסו בתוכנות הניווט ווייז וגוגל מפות המפנות מפנים שיירות שלמות של רכבים לרחובות הצרים שלה והופכות אותן לסיוט תחבורתי – וזאת כדי לעקוף את הפקקים היומיים בצירי התנועה המרכזיים * העיירה החליטה לחסום את הכניסה אליה בשעות העומס, ולקנוס נהגים שאינם תושבים (ניו יורק טיימס)

    הגרפיקאי שהתקבל לעבודה – רובוט * תיק העבודות שנשלח למשרד פרסום הרשים מאוד את מגייסי העובדים, אלא שבמהרה התברר כי לא מדובר באדם רגיל שמבקש להתקבל למשרה נחשקת אלא ברובוט. הטכנולוגיה הייחודית הצליחה לייצר בעצמה לוגואים שבעבר חשבו שרק אדם יכול לעמוד מאחוריהם (החדשות)

    רוסיה מתכננת: מלון מפואר בחלל * המלון המתוכנן לפתוח את שעריו בעוד כחמש שנים, יציע ארבעה חדרי שינה מפוארים, שבכל אחד מהם חלונות ענק המשקיפים על נופו הכחול של כדור-הארץ. עוד במלון: חדר כושר, שירותים כמו בכדור-הארץ ואפילו חיבור לתקשורת (News1)

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן