Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 30 בדצמבר, 2017

תפוס ת'דרקון, 400 ימים, הטירוף, הפרויקט של ג'אני אניילי, לוחמות היוגה, ירח בבית 12, סופר הצללים, אויב שבפנים: פרק הסיום, אמה רוצה לחיות, התנגשות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:00 תפוס ת'דרקון | Trenk The Little Knight | Der kleine Ritter Trenk, ערוץ Yes5

הרפתקת אנימציה לכל המשפחה. דרקון יורק אש מאיים על ארץ אגדות מופלאה, ומי שיביס אותו יזכה להגשים משאלה. כדי להציל את משפחתו מאדון רשע, מחליט טרנק הצעיר שעליו להירתם למשימה. דיבוב לעברית: ניר פרץ, אודם שצברג, יורם יוספסברג. במאי: אנתוני פאוור. גרמניה, 2015. 
10:25 400 ימים | i400 Days, ערוץ Hot אקשן

מותחן מדע בדיוני פסיכולוגי. ארבעה אסטרונאוטים נשלחים למשימת סימולציה, על מנת לחקור את ההשפעות הפסיכולוגיות של מסע ממושך לכוכב מרוחק בחלל. לאחר 400 ימים שבהם הצוות נעול באותו מקום ביחד, מצבם הנפשי מתחיל להתדרדר, והם סובלים מפרנויות והזיות. המצב מחמיר במיוחד לאחר שהם מאבדים את התקשורת עם העולם החיצון. כעת הארבעה נאלצים לצאת החוצה מתוך המעבורת, ומגלים כי המשימה שאליה נשלחו היא מעט שונה ממה שחשבו תחילה… שחקנים: ברנדון רות', דיין קוק, טום קאבנה. בימוי: מאט אוסטרמן. ארה"ב, 2015.

18:10 הטירוף | The Crazies, ערוץ Hot אקשן 

מותחן אימה, שהוא רימייק משובח לסרטו הקלאסי של ג'ורג' רומרו משנת 1973. דייויד דאטון הוא שריף בעיירה קטנה באייווה. לאחר שרבים מהתושבים במקום מאבדים את שפיותם ומתחילים להתנהג באופן רצחני, דייויד מתחיל לחשוד כי משהו קטלני במיוחד הרעיל את מי העיירה. לאזור מגיע צבא ארצות הברית, שמכתר את הישוב ולא מאפשר לאיש לברוח משם. יחד עם עוד שני תושבים שלא נדבקו, דייויד ואשתו ההרה נאבקים כדי לשרוד, תוך כדי שהם מנסים להבין מה באמת מתרחש במקום. שחקנים: טימותי אוליפנט, ראדה מיטשל. בימוי: ברק אייסנר ("סהרה"). ארה"ב, 2010.

.

22:00 הפרויקט של ג'אני אניילי | האיטלקי העשיר בעולם: ג'אני אניילי | Gianni Agnelli Project, ערוץ Hot HBO

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 25 בדצמבר, 2017, בשעה 22:45, בערוץ Yes דוקו

22:00 לוחמות היוגה | Yoga Hosers, ערוץ Hot פאן 

קומדיית נעורים מטורפת. סיפורן ההזוי והמטורלל של שתי נערות מתבגרות מצפון קנדה, שעסוקות רוב הזמן בטלפונים הניידים שלהן ובאימוני יוגה, תוך כדי התעלמות מהעולם האמיתי שמסביבן. הכל משתנה כאשר השתיים מוזמנות למסיבת בוגרים בבית הספר על ידי הנער החתיך של השכבה. לפני המסיבה החשובה השתיים חושפות במקרה ישות עתיקה ורעה שקבורה מתחת לכדור הארץ. כשהן מבינות שהישות הזו מסכנת את התוכניות שלהן בקשר למסיבה, הן יוצאות למאבק חסר פשרות נגדה. שחקנים: ג'וני דפ, לילי רוז דפ, הרלי קווין סמית' (בתו של במאי הסרט), אדם ברודי, היילי ג'ואל אוסמנט. במאי: קווין סמית'. ארה"ב, 2016. סרט חסר הגיון, הומור לא מצחיק ובעיקר בלי כיוון או מטרה. שפל בקריירה של סמית'. ציון: 

22:00 ירח בבית 12 | Moon in the 12th House, ערוץ Yes קולנוע ישראלי 

סיפורן של שתי אחיות: לני, בת ה-21, שחיה בבית ילדותה במושב ומטפלת במסירות באביה החולה, שמאושפז בבית החולים לאחר ששבץ הותיר אותו אילם ומשותק. אחותה הגדולה, מירה, ניתקה קשר עם המשפחה לפני שנים רבות ומאז חיה בתל אביב, שם היא מנהלת יחד עם בן זוגה את המועדון הלילה הכי נחשב בעיר. לילה אחד מירה מתדפקת על דלת הבית במושב. המפגש המחודש בין האחיות פוער אצל שתיהן את פצעי העבר והן נאלצות להתמודד עם הנסיבות שהביאו לקרע ביניהן. לתוך היחסים השברירים ביניהן נכנס השכן החדש במושב – נער מתבודד בן 16. שחקנים: יובל שרף, יערה פלציג, גל תורן, גפן ברקאי. בימוי ותסריט: דורית חכים. ישראל, 2015. אחד הסרטים החלשים בכיכובה של שרף, שלא מצליחה ליצור רגשות הזדהות או עניין בקרב הצופים. ציון: 

22:00 סופר הצללים | The Ghost Writer, ערוץ לייפטיים

ראש ממשלת בריטניה לשעבר, עמל על האוטוביוגרפיה שלו בעודו שוכן על סיפונה של ספינה העוגנת ליד חופה המזרחי של ארצות הברית. כאשר העוזרת שלו לכתיבת הספר טובעת באופן מסתורי, נשכר סופר צללים מקצועי לסייע לו לסיים את הספר. במהרה סופר הצללים נחשף לעולם של אינטריגות פוליטיות ומיניות הקשורות ישירות לאשתו של ראש הממשלה ולעוזרת המנוחה שלו. אך בסקנדלים אלו לא מסתיימים צרותיו. מעבר להיותו מואשם על ידי הציבור בפשעי מלחמה, גם סוד אפל מעברו מאיים להיחשף ולסכן את חייו. שחקנים: יואן מקגרגור, פירס ברוסנן, אוליביה ויליאמס. במאי: רומן פולנסקי. אנגליה, 2010. בוודאי אינו אחד הסרטים הטובים של פולנסקי, אך עדיין סרט מסוגנן עם תסריט מתוחכם ומשחק מצוין. ציון: 

22:00 אויב שבפנים: פרק הסיום | Resident Evil: The Final Chapter, ערוץ Yes2 

הסרט השישי בסדרת סרטי האקשן העתידנית. הקרב הקשה מול הזומבים הסתיים ואליס היא הניצולה היחידה. כעת עליה לחזור ל'כוורת' ולסייע לשורדים האחרונים בקרב המכריע. שחקנים: מילה יובוביץ', אלי לרטר. במאי: פול וו. ס. אנדרסון. ארה"ב, 2016. לחובבי סדרת הסרטים בלבד, עוד סאגה רוויית אלימות, דם וגם דמעות. ציון: 

22:00 אמה רוצה לחיות | Emma Wants to Live, ערוץ Yes דוקו

סיפורה של נערה צעירה הנאבקת במחלת האנורקסיה. כשאמה הייתה בת 18 היא החלה לצלם את המאבק שלה במחלה – מתחילתו ועד סופו העצוב. לאורך כל הדרך היא ידעה שלסרט יכולים להיות שני סופים: החלמה מהשלב הנמוך ביותר אליו הגיעה או מוות. למרבה הצער, הסוף השני ניצח. בעזרת הוריה, חברותיה והצוות הרפואי שליווה אותה, הסרט מספר על ההתדרדרות שלה ומציג בלוגים מצולמים בהם תיעדה אמה את עצמה. המסר העיקרי של אמה שעובר לאורך הסיפור כולו – תבחר בחיים כל עוד אתה מסוגל לכך. לאחר שידור הבכורה של הסרט בהולנד, הוא עורר זעזוע רב בקרב הציבור ההולנדי. אחוז הצפיות הגבוה והרעש התקשורתי הובילו לניעור של מערכת הבריאות בהולנד בכל הקשור לטיפול בהפרעות אכילה. בימוי: ג'סיקה ולריוס. 46 דקות, הולנד, 2016.

22:00 התנגשות | Collide | Autobahn, ערוץ Yes4 

כדי להציל את חיי אהובתו החולה, משתתף קייסי בשוד סמים שמתכנן גנגסטר מסוכן. כאשר השוד מסתבך, קייסי מוצא עצמו במרדף נגד הזמן על הכבישים המהירים של אירופה, כאשר חברתו שבויה בידיו של סוחר סמים אכזרי. שחקנים: אנתוני הופקינס, ניקולס הולט, פליסיטי ג'ונס. במאי: ערן קריבי. אנגליה / גרמניה, 2016. שחקנים מעולים לא מצליחים להאפיל על דיאלוגים טיפשיים, חוסר הגיון בתסריט וחורים בעלילה. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן