Skip to content

מרילנד התירה נישואין חד-מיניים בתחומיה

חוק במתכונת דומה עבר בניו ג'רסי, אבל המושל הרפובליקני של המדינה הטיל עליו וטו. בוחרים במינסוטה ובצפון קרולינה עתידים להצביע בנושא בחודש נובמבר על הצעות דומות מאת גרשון גירון מרילנד היתה השבוע למדינה השמינית בארצות הברית המתירה עריכת נישואין בין בני אותו מין בתחומיה ומכירה בתקפותם. מושל מרילנד, מרטין או'מאלי (המפלגה הדמוקרטית), חתם אתמול על […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חוק במתכונת דומה עבר בניו ג'רסי, אבל המושל הרפובליקני של המדינה הטיל עליו וטו. בוחרים במינסוטה ובצפון קרולינה עתידים להצביע בנושא בחודש נובמבר על הצעות דומות

מאת גרשון גירון

שוויון זכויות לכול
שוויון זכויות לכול. מושל מרילנד, מרטין או'מאלי (במרכז) חותם על החוק

מרילנד היתה השבוע למדינה השמינית בארצות הברית המתירה עריכת נישואין בין בני אותו מין בתחומיה ומכירה בתקפותם. מושל מרילנד, מרטין או'מאלי (המפלגה הדמוקרטית), חתם אתמול על החוק שאושר בבית המחוקקים של המדינה. החוק ייכנס לתוקף בינואר 2013.

"הדרך קדימה תלויה תמיד במתן כבוד רב יותר לשוויון זכויות לכול", אמר או'מאלי בטקס החתימה על החוק.

ואולם, חתימתו של המושל על החוק אינה מהווה סוף פסוק למאבק על ההכרה בנישואין אלה. מתנגדי החוק כבר הודיעו כי יעלו אותו למשאל עם שיערך ביום הבחירות לנשיאות בנובמבר.

על מארגני משאל העם לאסוף כמעט 56,000 חתימות כדי להעבירו להחלטת ציבור הבוחרים, והם צפויים להסתמך בעיקר על ציבור המבקרים בכנסיות, המתנגדים לנישואין כאלה מטעמי אמונה. כמרים אחדים – בעיקר בקהילות שחורות – כבר החלו להטיף למאמינים לתמוך במשאל העם.

בוחרים במינסוטה ובצפון קרולינה עתידים להצביע בנושא בחודש נובמבר, ובניו ג'רסי אישר החודש בית המחוקקים חוק דומה, אולם מושל המדינה הטיל עלו וטו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן