Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 31 בדצמבר, 2017

מקס 2: גיבור הבית הלבן, אחיות לכלא, פאודה 2, בטי בלו, רליק, דייב שאפל: שלווה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:15 מקס 2: גיבור הבית הלבן | Max 2: White House Hero, ערוץ Hot פאן 

המשך לסרט משפחה עם מקס הכלב הלוחם החוזר שוב והפעם הוא מצוות לבית הלבן. מקס הופך במהרה לחברו של בנו של הנשיא, טי. ג'יי.. לבית הלבן מגיע הנשיא הרוסי ובתו, טי. ג'יי. מתבקש להתלוות לבת הנשיא הרוסי, השניים מתחברים ואף יוצאים בחשאי מחוץ לבית הלבן, נתקלים בשודדים אשר רוצים לחטוף אותם אך מקס מגיע ומציל את המצב. הנשיא הרוסי מתעצבן ומאיים לסיים את השיחות וכן מבקשים לכלא את מקס. הילדים עולים על מזימה בתוך הבית הלבן שבה מעורב השף הנשיאותי, שוב משתחרר מקס מהכלוב ובא להצלה. הילדים משכנעים את הנשיאים להגיע להסכם חשוב וכן מקס מקבל מדליה של אות גבורה. שחקנים: זיין אוסטין, פרנצ'סקה קפאלדי. במאי: בריאן לבנט. ארה"ב, 2017.

.

21:00 אחיות לכלא | Prison Sisters, ערוץ Hot8

מסען של שרה ונג'יבה, שתי נשים צעירות ששוחררו מהכלא באפגניסטן, במאבקן על חירות וחיים. כנשים וכאסירות לשעבר, לשרה ונג'יבה אין זכות קיום. דודה של שרה מתכוון להרוג אותה בניסיון להחזיר את כבודו האבוד באזור מגוריו. מחשש לחייה היא בורחת לשבדיה בעוד נג'יבה נשארת מאחור. בעזרת מפיקי הסרט היא מנסה להבין מה עלה בגורל חברתה וחושפת את המציאות האיומה של נשים באפגניסטן. שבדיה, 2017.

22:00 פאודה 2 | Fauda 2, ערוץ Yes Edge

העונה השנייה של הסדרה זוכת טקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה לשנת 2015 בפרס סדרת הדרמה הטובה ביותר ובחמישה פרסים נוספים. ספוילר – בעונתה השנייה הסדרה מדגישה ביתר שאת את המחיר הבלתי נסבל של הסכסוך הישראלי פלסטיני ואת האופן שבו הוא שואב את הנוגעים בו והורס את חייהם. כל מהלך אלים של צד אחד, מוביל לתגובה אלימה של הצד האחר וחוזר חלילה. אולם בסופו של דבר, עבור חלק מהדמויות בסדרה, כמו גם במציאות, המעגל האלים הבלתי נגמר הוא חלק בלתי נפרד מחייהם והם אינם יכולים להתנתק ממנו. בפתיחת העונה השנייה מתוודעים ליריב חדש, אשר טורף את כל הקלפים ומשנה את מאזן הכוחות בגדה ומציג אתגר חדש ליחידה.

22:00 בטי בלו | Betty Blue | 37°2 le matin, ערוץ Yes3

אחד הסרטים הצרפתיים המפורסמים של שנות השמונים, שהתפרסם בזכות המיניות המתפרצת וחסרת העכבות שבו, במשחק הטוטאלי והכובש של באטריס דאל וגם באחד הפוסטרים הידועים בכל הזמנים. מלצרית פרועה ואימפולסיבית חיה בתשוקה ובאהבה רבה עם אהובה הסופר. כשהיא קוראת את הרומן שכתב וגנז, היא משתכנעת שמדובר ביצירת מופת ומחליטה להוציאו לאור בכל מחיר. הסרט היה מועמד לאוסקר, לגלובוס הזהב ולבאפט"א בקטגוריית הסרט הזר הטוב ביותר. במאי: ז'אן ז'אק ביינקס. צרפת, 1986.

22:50 רליק | Rellik, ערוץ Yes Edge 

'רליק' – Killer מהסוף להתחלה – הוא סיפור על רוצח סדרתי שמסופר מהסוף להתחלה. הוא מתחיל כשה'חשוד' ברצח נתפס וחוזר אחורה בזמן להתחלה – הפשע עצמו והרוצח 'האמיתי'. במקביל העלילה עוקבת אחר המצוד האובססיבי של בלש שפניו הושחתו על ידי אותו רוצח ושסיפורו נקשר בעבותות לחיפוש שלו, שממנו עולה שוב השאלה: מה הן החוויות שהופכות אותנו למי שאנחנו? המרדף אחר הרוצח יוצר דרמה פרוצדורלית, אבל סיפורו של הבלש המצולק, גבריאל מרקהאם (ריצ'ארד דורמר, "משחקי הכס"), נמצא במרכז הסדרה. גבריאל – גבר מסתורי, נחוש וכריזמטי – נגרר למצוד הכפייתי אחר הרוצח הסדרתי שהשאיר בו צלקות פיזיות ורגשיות וככל שהסדרה חוזרת אחורה בזמן, נחשפים יותר ויותר לכאבים הרגשיים שעובר אדם פצוע ומצולק – איך זה מחריב את נישואיו, את משפחתו ואת תחושת העצמי שלו, כשגלי ההלם מהפשע מתפשטים סביבו. לקראת סיומה, כשתגיע הסדרה בחזרה אל תחילת העלילה, היא תעבור אל ההווה ולבסוף ייפתר סיפור הפשע. הסדרה נוצרה ונכתבה על ידי הארי ויליאמס ו-ג'ייק ויליאמס ("הנעדר" ו-"הנעדרת").
.

דייב שאפל: שלווה | Dave Chappelle: Equanimity, נטפליקס | Netflix

הקומיקאי הענק דייב שאפל מסכם שנה פרועה במופע סטנד-אפ גדוש חומרים חדשים, התבוננות עצמית וכנות חסרת רחמים. במאי: סטן לת'ן.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן