Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 03 בינואר, 2018

הרופא הטוב, שקרן שקרנית, פעם בשבוע עם תם אהרון, מודוס 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

20:45 הרופא הטוב The Good Doctor, ערוץ Hot3 

דרמת בית חולים של סוני ורשת ABC, מהיוצר דיוויד שור ("האוס") וכוכב "אבודים", דניאל דיי קים. דוקטור שון מרפי (פרדי היימור, "בייטס מוטל"), מנתח צעיר ואוטיסט עם תסמונת סוואנט, עוזב את חיי הכפר השלווים ומצטרף למחלקה הכירורגית בבית חולים יוקרתי. הוא בודד בעולם, ללא יכולת ליצור קשרים אישיים עם הסובבים אותו, והיחיד שתומך בו – דוקטור ארון גלסמן (ריצ'ארד שיף, "הבית הלבן") – נאבק בספקנות ובדעות הקדומות של חבר המנהלים בבית החולים כדי לצרף אותו לצוות. שון צריך לעבוד קשה יותר מאי פעם כדי לשרוד בסביבתו החדשה ובמערכות היחסים עם הקולגות שלו, ולהוכיח להם שהיכולת יוצאת הדופן שלו תציל חיים. 

22:00 שקרן שקרנית | Liar, ערוץ Yes Edge 

סדרה חדשה מאת הארי ויליאמס ו-ג'ייק ויליאמס, היוצרים של הדרמה "הנעדר", ומספרת על הלילה ששינה את חייהם של לורה נילסון ואנדרו ארלהם לעד. לורה היא היא מורה חכמה ומסורה שלא מזמן סיימה מערכת יחסים ולא בטוחה שהיא מוכנה לחזור כבר אל סצנת הדייטים. אנדרו הוא מנתח ידוע שבנו לומד בבית הספר שבו לורה עובדת. משיכה ראשונית מובילה את השניים לדייט, אך שניהם לא מבינים את המשמעות המלאה שתהיה לפגישתם על חייהם ועל חיי משפחותיהם. אמת והשלכות הולכות יד ביד במותחן המתעתע שבוחן את שני צדדיה של מערכת היחסים ושני צדדיה של האמת. האם באמת יש שני צדדים בכל סיפור? הסדרה בוחנת את המחיר ההרסני של הרמאות עבור הזוג, חבריהם ומשפחותיהם, כשהסודות והשקרים נחשפים. בכיכובם של ג'ואן פרוגט ("אחוזת דאונטון") ו-יואן גריפית' ("UnREAL"). 

22:00 פעם בשבוע עם תם אהרון, כאן 11 

תכנית סאטירה שבועית, בהגשתו של תם אהרון, שיתיישב לראשונה על כיסא המגיש אחרי שנים של כתיבת סאטירה והשתתפות בתכניות סאטירה שונות. התכנית תטפל מזווית ביקורתית וסאטירית בנושאים שמשפיעים על החיים שלנו בישראל של 2018. כך למשל יועלו נושאים שונים, כגון המלכודת של מפעל הפיס, המדיניות כלפי גיוס חרדים, תופעת חקיקת היתר, מבקשי המקלט מאפריקה, מי שולט בשוק התקשורת וכדומה. 

22:50 מודוס 2 | Modus 2, ערוץ Yes Edge 

דרמת המתח השוודית חוזרת בעונה חדשה בכיכובם של מלינדה קינמן ו-הנריק נורלן בתפקידים הראשיים. העונה מצטרפים אליהם קים קטרל ("סקס והעיר הגדולה"), בילי קמפבל ("להתחיל מחדש"), ו-גרג וייז ("הכתר"). ספוילר – בעונה החדשה מתח, אהבה, נקמה וסודות נסתרים מאיימים לפגוע בכל: ביקורה הממלכתי של נשיאת ארצות הברית ובעלה בסטוקהולם נקטע כשהיא נעלמת לפתע באופן מסתורי. כשהאיום על חייה של אחת הנשים החזקות ביותר בעולם הולך וגדל ומכה גלים בכל העולם, מתקיימים מאבקי כוחות בין אנשי הביטחון האמריקנים והשוודים – כולם הלומי בהלה – המנסים למצוא אותה בריאה ושלמה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן