Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 04 בינואר, 2018

אבסנטיה, המילטון: האיש שבנה את אמריקה, מאהבת בתשלום מראש 2, אני אליזבת סמארט, חלומות חשמליים, ריי דונובן 4
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

20:45 אבסנטיה | Absentia, ערוץ Hot3

הבמאי עודד רסקין ("כפולים", "להיות איתה") והמפיקה מריה פלדמן ("כפולים") עומדים מאחורי דרמת המתח שהופקה על ידי מאשה הפקות עבור רשת ערוצי AXN של סוני ברחבי העולם. את הקאסט של הסדרה מובילה סטאנה קאטיק ("קאסל"). לצדה מככבים אנחל בונני ("כפולים"), פטריק האוזנר ("ג'ק ריצ'ר: אין דרך חזרה"), קארה ת'אובולד ("אחוזת דאונטון") ו-פול פרימן ("שודדי התיבה האבודה"). העלילה מתארת כיצד סוכנת ה-FBI אמילי ביירן נעלמת ללא עקבות במהלך מרדף אחר רוצח סדרתי ונחשבת למתה. שש שנים לאחר מכן היא מתגלה בחיים, כלואה בבקתה ביער ובלי מושג מה קרה בשנים החסרות בחייה. היא חוזרת לביתה ומגלה שבעלה ניק, בעצמו סוכן FBI, נישא מחדש לאישה אחרת שגידלה את בנה ושהחיים המשיכו בלעדיה. ניק, מצדו, מתמודד עם האשמה על כך שחדל מהחיפוש אחרי אמילי, ועם הרגשות שמתעוררים בו כלפיה כעת. אלא שבדיוק כשאמילי מתחילה להתקרב שוב לבני משפחתה, היא מוצאת את עצמה חשודה בסדרת רציחות חדשה ונאלצת להתמודד גם עם המשטרה – ובעיקר עם הבלש טומי גיבס. אמילי צריכה להיאבק על חפותה, מה שמציב אותה ואת הקרובים לה בסכנה. האם היא תצליח לגלות את האמת על החטיפה שלה ולטהר את שמה?

21:45 המילטון: האיש שבנה את אמריקה | Hamilton: Building America, ערוץ ההיסטוריה

דוקו-דרמה היסטורי, הבוחן את חייו ופועלו של אלכסנדר המילטון, אחד מן האבות המייסדים של אמריקה והפחות מוכרים, שרק בשנים האחרונות תרומתו וחשיבותו לבניין האומה האמריקנית מועלית על נס. המילטון, שנולד באיי הודו המערבית מחוץ לנישואין, וגדל אצל בו דודו ומשפחת אנשי צבא, התבלט כבר מגיל צעיר באינטליגנציה והכישרון שלו. קבוצת אנשים עשירים מימנו את לימודיו בניו יורק; המילטון למד באוניברסיטת קולומביה. בשלהי המאה ה-18, השתתף במלחמת העצמאות האמריקנית נגד הבריטים. הוא מילא תפקיד מפתח בהקמת המוסדות הפוליטיים והפיננסיים הבולטים של ארצות הברית – החל מהבורסה בוול סטריט, דרך ייסוד המטבעה הלאומית, 'הבנק המרכזי הראשון', הנהגת מכסי מגן ועד להנחלת מערכת השלטון הדו-מפלגתית. יוצרי הסרט בוחנים את ההשפעה העצומה שהייתה ועודנה ישנה להמילטון על ארצות הברית של ימינו. התעודה כוללת ראיונות עם העיתונאי טום ברוקאו, הפרשנית הכלכלית מריה ברטירומו ו-רון צ'רנאו – מחבר הביוגרפיה על המילטון אשר שימשה בסיס למחזמר שהפך ללהיט קופתי ענק מעל בימות ברודוויי.

22:00 מאהבת בתשלום מראש 2 | The Girlfriend Experience 2, ערוץ Yes Edge

בעונה החדשה של הדרמה הפרובוקטיבית והנועזת מבית Starz, יוצרות הסדרה לודג' קריגן ו-איימי שיימיץ חילקו ביניהן את פרקי הסדרה לחצי, כשכל אחת מהן כותבת ומביימת חצי מהעונה באופן עצמאי לחלוטין. בין שני החצאים המספרים שני סיפורים שונים אין קשר פרט לנושא המרכזי, אך ישנן מספר נקודות השקה המחברות בין העולמות. ספוילר – הסיפור הראשון מתרחש בוושינגטון D.C., בתקופת בחירות אמצע הכהונה, ועוקב אחרי אריקה מיילס (אנה פריאל, "ללא גבולות") מנהלת כספים בוועדת גיוס הכספים של המפלגה הרפובליקנית, ואנה גאנר (לואיסה קראוס, "מיליארדים"), מאהבת בתשלום. אריקה הנתונה תחת לחץ רב לעמוד ביעדי הארגון, שוכרת את שירותיה של אנה כדי שתסחט מגייס כספים אחר. הסיפור השני מתרחש בניו מקסיקו ועוקב אחר בריה (כרמן אז'וגו), מאהבת בתשלום לשעבר שנכנסה יחד עם ביתה החורגת בת העשרה והמנוכרת לתוכנית להגנת עדים, כדי להימלט ולהינצל ממערכת יחסים מתעללת. בלית ברירה היא נאלצת לחזור אל עולם הליווי, דבר שמהווה איום על הזהות החדשה שלה ועל חייהם של ביתה ושל המרשל המופקד על שמירתן.

22:00 אני אליזבת סמארט | I Am Elizabeth Smart, ערוץ לייפטיים

סרט מקורי של Lifetime המבוסס על סיפור חטיפתה האמיתי של אליזבת סמארט, שזעזע את העולם. הסרט מועמד לפרס סרט הטלוויזיה הטוב ביותר ב-Critics' Choice Awards ו-אלנה בודן, השחקנית שמגלמת את אליזבת, מועמדת לפרס השחקנית הטובה ביותר. ביוני 2002, סמארט בת ה-14 נחטפה מביתה בסולט לייק סיטי על ידי פנאט דתי בשם בריאן דיוויד מיטשל (סקיט אולריך). הוא לקח אותה למחנה בהרים והחזיק אותה בשבי, יחד עם בת זוגו המעורערת בנפשה, וונדה בארזי (דירדרה לאבג'וי). במשך תשעה חודשים, אליזבת הורעבה, סוממה, נאנסה והייתה חלק מריטואלים פולחניים דתיים ביזאריים, עד שהצליחה להינצל. כעת, 15 שנה אחרי ששוחררה, הסרט מראה כיצד היא הצליחה לשרוד. אליזבת עצמה שותפה להפקת הסרט ומשמשת כקריינית בקטעי קישור המספרים כיצד שרדה והתמודדה עם התפיסות המוטעות לגבי השבי שלה. ארה"ב, 2017.

22:00 חלומות חשמליים | Philip K. Dick’s Electric Dreams, ערוץ Hot HBO

אנתולוגיית מדע-בדיוני בת עשרה פרקים, המבוססת על סיפורים קצרים מאת הסופר פיליפ ק. דיק (שספריו עובדו ליצירות, כמו "בלייד ראנר", "זיכרון גורלי", "דו"ח מיוחד" ו-"האיש במצודה הרמה"). הסדרה נוצרה עבור Channel 4 הבריטי על ידי בריאן קרנסטון ("שובר שורות") – שאף מככב באחד מהפרקים, ו-רונלד ד. מור ("זרה", "מסע בין כוכבים"). בעוד שכל סיפור מתרחש בעולם ייחודי ושונה, כולם מתעמקים בייחודיותה ובחשיבותה של הרוח האנושית. בכל פרק מככב קאסט עטור כוכבים, בהם סטיב בושמי ("אימפריית הפשע"), ריצ'ארד מאדן ("משחקי הכס"), אנה פקווין ("דם אמיתי", "הפסנתר"), גרג קיניר ("הכי טוב שיש"), ורה פרמיגה ("בייטס מוטל"), ליאם קאנינגהם ("משחקי הכס"), טימות'י ספול (סרטי "הארי פוטר"), טרנס הווארד ("אימפריה") ורבים אחרים. כל אחד מפרקי הסדרה נוצר על ידי שורה של במאים ותסריטאים בריטים ואמריקנים מובילים – בהם טום הארפר ("כנופיית ברמינגהם", "מלחמה ושלום"), ג'ק ת'ורן ("This Is England", "הפנתרים האחרונים"), דיוויד פאר ("מנהל לילה"), פיטר הורטון ("האנטומיה של גריי") ועוד.

ריי דונובן 4 | Ray Donovan 4, נטפליקס | Netflix

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 04 ביולי, 2016, בשעה 22:00, בערוץ Yes Oh


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן