Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 06 בינואר, 2018

סרט לגו באטמן, כריס רוק: להרוג את השליח, משמר המפרץ, להתאהב מעל הראש, שתיקה, לפני השינה, הוואי חמש-אפס 7, לב שקט מאוד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:00 סרט לגו באטמן | The Lego Batman Movie, ערוץ Yes5

סרט המשך ללהיט האנימציה אודות עלילותיו של לגו באטמן. גיבור העל הכי קול שיש, צריך להציל את גות'האם ממזימותיו של הג'וקר הרשע וחבורתו. להפתעתו ולמזלו, הוא מגלה שאימץ בטעות נער יתום הלהוט לסייע לו במשימה ולהיות לו לעוזרו האישי. דיבוב אנגלית: זאק גאליפנאקיס, מייקל סרה, רוזריו דוסון. דיבוב לעברית: ניר פרידמן, מריאנו אידלמן, שירה נאור. במאי: כריס מקיי. ארה"ב, 2017. בהנפשה יפהפייה ועלילה מפתיעה, הסרט ממש להצחיק בדיוק כמו קודמו בסדרה. ציון: 

22:00 כריס רוק: להרוג את השליח | Chris Rock: Kill The Messenger, ערוץ Hot HBO

הספיישל החמישי שצילם כריס רוק ל-HBO מורכב משלוש הופעות חיות שצולמו ב-2008 בלונדון, ניו יורק ויוהנסבורג. הספיישל זכה בשני פרסי אמי, כולל פרס התסריט.

22:00 משמר המפרץ | Baywatch, ערוץ Yes2

קומדיית אקשן פרועה, על פי הסדרה המפורסמת משנות התשעים. אל צוות מצילים וותיק, מנוסה ופוטוגני באופן מעורר השתאות, מצטרף שחיין אולימפי מפורסם ושחצן. בינו לבין מנהל הצוות החסון מתפתח עימות, עד שפורץ משבר שמאיים על עתיד המפרץ, ומחייב את כולם לשתף כוחות כדי לשמור על החוף. שחקנים: דווין (דה רוק) ג'ונסון, זאק אפרון, אלכסנדרה דדריו. במאי: סת' גורדון. ארה"ב, 2017. הסרט לוקח את הסדרה התמימה ומשטיח אותה באופן רדוד, גס ולא מצחיק. בזבוז של איכות שחקנים. ציון: 

22:00 להתאהב מעל הראש | Up for LoveUn homme à la hauteur, ערוץ Yes3

קומדיה רומנטית. עורכת דין יפיפייה וגרושה טרייה מסכימה לצאת לבליינד דייט עם הגבר המקסים שמצא את הטלפון שלה. רק כשהיא מגיעה לפגישה מצפה לה הפתעה קטנה – הוא נמוך ממנה בראש. עתה עליה להתגבר על הדעות הקדומות ולתת סיכוי לאהבה. שחקנים: ז'אן דז'ארדן ("הארטיסט"), וירז'יני אפירה. במאי: לורן טיראר. צרפת, 2016. הסרט נכנס במהירות לשיגרה של קומדיה רומנטית טיפוסית, ועל אף פגמיו, מצליח להגשים את מה שהוא מנסה: להנעים את קהל הצופים ולהעביר 98 דקות של כיף והומור. ציון: 

22:00 שתיקה | Silence, ערוץ Yes4

דרמה אינטנסיבית. במאה ה-17, בזמן בו מאמינים נוצרים נרדפים על ידי השלטון היפני, שני כמרים קתוליים יוצאים לשם למסע דתי-רוחני מאתגר. השניים, חמושים אך ורק באמונתם ובקולו של אלוהים, מחפשים אחר המנטור האובד שלהם ועוברים מסע פיזי ונפשי מטלטל. צלם הסרט רודריגו פרייטו היה מועמד לפרס אוסקר לצילום הטוב ביותר; עלילת הסרט מבוססת על ספר באותו השם. שחקנים: אנדרו גארפילד, ליאם ניסן, אדם דרייבר. במאי: מרטין סקורסזה. ארה"ב, 2016. הסרט עשוי להתברר כסרט מקטב: חלק מן הצופים הנוצרים בוודאי יתחברו עם חקר ההיסטוריה והדת, בעוד שאחרים יתפעלו מהצד האמנותי ברקע, אך יתקשו בלהתחבר לדמויות ולקצב. ציון: 

22:00 לפני השינה | Before I Go to Sleep, ערוץ לייפטיים

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 15 במאי, 2015, בשעה 22:00, בערוץ Yes4

22:30 הוואי חמש-אפס 7 | 7 Hawaii Five-0, ערוץ Hot זון

החידוש העדכני לדרמה המשטרתית הקלאסית של רשת CBS. העונה החדשה של דרמת האקשן המשטרתית כוללת את הפרק ה-150 של הסדרה והיא גם העונה האחרונה בהשתתפותם של דניאל דיי-קים ("אבודים"), גרייס פארק ("באטלסטאר גלקטיקה") ו-מאסי אוקה ("גיבורים").

22:30 לב שקט מאוד | A Quiet Heart, ערוץ Yes קולנוע ישראלי

דרמת מתח המתרחשת בירושלים בכיכובה של אניה בוקשטיין. סיפורה של נעמי, פסנתרנית תל אביבית יפיפייה ושברירית, שעוברת בעקבות משבר, לגור בשכונת קריית יובל המתחרדת בירושלים. שמחה, ילד חרדי הניחן בכישרון מוזיקלי נדיר, מאמץ לעצמו את נעמי כמורה לפסנתר ובכך מפיג את המתח בינה לבין שכניה החדשים. מפגש מקרי עם פבריציו (השחקן האיטלקי ג'ורגי'ו לופאנו), נגן עוּגב בכנסייה בעין כרם, מסבך את נעמי ושמחה עם קבוצה של דתיים קיצונים. נעמי מוצאת את עצמה מבודדת לחלוטין, דווקא כשהיא מבינה שחייה בסכנה. שחקנים נוספים: אורי גוטליב, עירית קפלן, רונה לי שמעון, גילת אנקורי. במאי: איתן ענר. ישראל, 2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן