Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 07 בינואר, 2018

ערים מופלאות, הסנדק 2, תקוע עם קעקוע 2, ברוקלין תשע-תשע 4, המוסיקה מאחורי הסדרות, איינסלי טועם אוכל רחוב, הנסיך הארי ומייגן: אהבה מטורפת, מרתה וסנופ מרימים ארוחה, השטיח האדום Live: גלובוס הזהב 2018
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:30 ערים מופלאות | Fabulocity, ערוץ הטיולים

סדרת קצבית המתמקדת בערים שונות בעולם. צוות המנחים ייצא מדי פרק ליעד אחר ויחשוף את האטרקציות שלא ניתן למצוא במדריכי הטיולים. לצד המנחים יופיעו מומחי טיולים שיציגו את ארבעת הפעילויות המומלצות בכל עיר. בין היעדים: דבלין, בנגקוק, ססקטון ושרלוטטאון.

22:00 הסנדק 2 | The Godfather Part II, ערוץ Yes3

אפוס הפשע המופתי של פרנסיס פורד קופולה, שזכה בשישה פרסי אוסקר כולל הסרט הטוב ביותר. הסרט חוזר לימיו הראשונים באמריקה של דון קורליאונה ולדרך בה נכנס לעולם הפשע, ובמקביל מתאר את התמודדותו של מייקל קורליאונה, בנו וממשיך דרכו, עם אויב חדש ומסוכן שמנסה לחסלו. שחקנים: אל פאצ'ינו, רוברט דה נירו, דיאן קיטון. ארה"ב, 1974. הסרט הטוב בסדרה, ולו בזכות המשחק הנהדר של פאצ'ינו ודה נירו, בתסריט שאפיין את הז'אנר והביא לאינספור חיקויים. ציון: 

22:00 תקוע עם קעקוע 2 | 2 Just Tattoos of Us, ערוץ MTV

עונה שנייה. כוכבי הריאליטי שארלוט קרוסבי ("ג'ורדי שור") ו-סטפן בר ("חוף האקסים") מזמינים זוגות ובני משפחה לעטר את עצמם במכון קעקועים לונדוני. אך מה שמתחיל כהרפתקה קלילה הופך במהרה למבחן אמון, כאשר האחד בוחר עבור השני את הקעקוע שיונצח על גופו, ללא ידיעתו. רק עם תום מלאכת הקעקוע ייחשפו הזוגות לעיצוב שנבחר עבורם ושיישאר איתם לעולם.

22:00 ברוקלין תשע-תשע 4 | 4 Brooklyn Nine-Nine, ערוץ Hot קומדי סנטרל

סדרה קומית של רשת Fox חוזרת לעונה רביעית. ספוילר – ג'ייק והולט נשלחים לפלורידה במסגרת התוכנית להגנת עדים, עד שחבריהם לתחנה יצליחו לעזור להם לתפוס את פיגיס. אדריאן חוזר ומחדש את הרומן שלו עם רוזה, אבל הם מבטלים את חתונתם ומחליטים לקחת את הזמן ולהכיר זה את זה. ג'ייק ואיימי עוברים לגור ביחד אחרי שהם מתערבים ביניהם מי יצליח לתפוס יותר פושעים נמלטים. העונה כוללת גם פרק קרוסאובר מיוחד עם "הבחורה החדשה", בו מתארחת זואי דשאנל ("500 ימים עם סאמר").

22:05 המוזיקה מאחורי הסדרותSCORE: A Film Music Documentary, ערוץ Hot8

מה הופך סרט לבלתי נשכח? יוצרי פסי הקול הבלתי נשכחים של הסרטים הגדולים בכל הזמנים חושפים איך יוצרים מוסיקה לסרטים. ג'יימס הורנר ("טיטאניק"), רנדי ניומן ("פורסט גאמפ", "צעצוע של סיפור"), דני אלפמן ("גברים בשחור", "ספיידרמן"), ג'ון ויליאמס ("מלחמת הכוכבים", "הארי פוטר", "פארק היורה") ומלחינים ידועים אחרים חולקים את תובנות המקצוע תוך ציוני דרך משמעותיים בתעשיית המוזיקה לסרטים, שלעתים זכו להצלחה גדולה יותר מהסרטים עצמם. ארה"ב, 2017.

22:10 איינסלי טועם אוכל רחוב | Ainsley Eats The Streets, ערוץ האוכל


בכל עיר בעולם נשזרים יחדיו מספר עצום של נרטיבים קולינריים. הם כה רבים, עד שהתייר הממוצע נוטה להחמיץ אותם במהלך שהותו העמוסה. השף איינסלי האריוט ("לן ואיינסלי טועמים עולם") מבקש לחקור מאכלי הרחוב, הידועים והנידחים, של איסלנד, טורקיה, ברבדוס, טאיוואן, מרוקו, יפן, ספרד, ירדן, סיציליה ופננג. במהלך מסעותיו מגלה איינסלי מתכונים כה מקומיים עד שמעטים התנסו בהם בשאר חלקי העולם. בין המנות הייחודיות: עוף נא ורחם פרה (יפן), וטלה מעושן בצואה וכריש משומר בשתן (איסלנד).
.

22:50 הנסיך הארי ומייגן: אהבה מטורפת | Prince Harry and Meghan: Truly, Madly, Deeply, ערוץ החיים הטובים 

בעת בה בני מלוכה צעירים זוכים לסיקור תקשורתי הולך וגדל, נסיכה מסוג שונה עושה את דרכה אל ליבו של ההמון. הדוקו האינטימי הזה יבחן מקרוב את העבר, ההווה והעתיד של הארי ומייגן. חברים ומכרים של הזוג יספרו כיצד הפכה הנערה ההוליוודית לנסיכה בריטית, וכיצד היא עתידה להשפיע על דימויה של המונרכיה הבריטית. כמו כן, התפתחותו של הארי: החל מילדותו בצל מותה של אימו, דרך ימיו הפרועים כנער הרע של בית המלוכה וכלה בהחלטתו להפוך לאיש משפחה.
.
23:00 מרתה וסנופ מרימים ארוחהMartha & Snoop's Potluck Dinner Party, ערוץ האוכל

תוכנית בישול ואירוח בהנחיית שני הפכים גמורים: כוהנת הלייף סטייל מרתה סטיוארט והראפר סנופ דוג, בתוכנית שכולה אוכל, שיחות וכיף בחברת אורחים מפורסמים. הזוג המוזר ישתף פעולה בתכנית מיוחדת במינה, עם ידוענים כמו כמו סת' רוגן, אשלי גרהאם, 50 סנט, אייס קיוב ועוד.

23:00 השטיח האדום Live: גלובוס הזהב 2018, ערוץ !E

בפעם ה-75 יתכנסו ויבואו כל כוכבי הוליווד הנחשבים לרגל טקס פרסי גלובוס הזהב, בו מוענקים פרסים על ידי איגוד העיתונאים הזרים בארצות הברית, להישגים יוצאי דופן בתחום הקולנוע והטלוויזיה. את הטקס מנחה השנה הקומיקאי סת' מאיירס.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן