Skip to content

מזעזע: אב הפך את בתו לשפחת מין ושחקנית פורנו

בכתב אישום חמור שהוגש כנגד תושב ירושלים, מואשם האב שאנס את בתו וביצע בה מעשי סדום מאות פעמים תוך שהוא מצלמה ומביימה גם לסרטי ווידאו. ברשות האב נתפסו 75 סרטי וידאו ו-1400 תמונות כשבחלקן "מככבת" הבת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום חמור מאין כמוהו הגישה היום (שני)  פרקליטות מחוז ירושלים, לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד תושב ירושלים (46) בגין מאות מעשי אינוס, מעשי סדום ומעשים מגונים שביצע בבתו החל מהיותה  בת 12 ועד הגיעה לגיל 18. הפעם האחרונה בה פגע בבתו הייתה כשבוע לפני גיוסה לצה"ל. מכתב האישום עולה כי האב היה פוגע מינית בבתו, לאורך השנים, בתדירות של כפעמיים בשבוע.

את פגיעותיו המיניות ביצע האב בביתו – בסלון הבית, בחדר השינה של ההורים וכן בחדר הממ"ד שבבית. במספר רב של הזדמנויות, היה האב מתאם מראש עם הבת את המועד שיקיים עמה יחסי מין. זמן מה לאחר שהחל לפגוע בה מינית, אמר לה האב כי כשהייתה ילדה קטנה הוא שנא אותה ולמעשה החל לאהוב אותה רק לאחר שהחל להסתכל עליה בצורה מינית. בשלב  אחר סיפר לה כי כשהייתה קטנה יותר נהג לגעת בה כשישנה והיא הגיבה וענתה לו כי היא ידעה זאת ורק העמידה פני ישנה.

שפחת מין ושחקנית סרטי פורנו

בתקופה הרלוונטית לכתב האישום, צילם האב את הבת בכ-75 סרטוני וידאו, המתעדים חלק ממעשיו המיניים עם אתה וכן צילם למעלה מ-1,400 תמונות בהן נראית הבת מוצבת בתנוחות שונות וחושפניות ואלו נתפשו ברשותו כשחלקם על גבי מחשבו, וחלקם מצויים בכרטיס הזיכרון של מכשיר הסלולרי שלו.
האב נהג לרכוש בגדי הלבשה תחתונה עשויים תחרה והורה לביתו ללבשם תוך שהוא מביים ומנחה אותה כיצד לעמוד, בטרם צילם אותה וכן הציג לה תמונות פורנוגרפיות והורה לה לשחזרן.
בכ-5-10 הזדמנויות, ביים האב את הבת בסרטונים שונים, בין היתר ביקש ממנה להעמיד פני ילדה ולסדר את שערה בקוקיות וכן להעמיד פנים שהם מקיימים מין אוראלי ואנאלי, והיא נהגה כבקשתו.
בעת שפגע בבתו ועל מנת לפצותה תוך ביצוע הפגיעות המיניות בה, נהג האב להסיע אותה פעמים רבות, לקנות לה תכשיטים ושוקולדים ולומר לה כי הוא אוהב אותה.

אילוסטרציה
אילוסטרציה

בכתב האישום נטען כי במעשיו האמורים לעיל עשה האב מעשים מגונים ומעשי אינוס ומעשי סדום בבתו, וכן החזיק חומר תועבה בהיקף של 1400 תמונות ו 75 סרטונים. בכל התקופה האמורה, התעלל הנאשם גופנית, נפשית ומינית בקטינה עליה היה אחראי. האב הואשם בעבירות של אינוס, בעילה, מעשי סדום , התעללות והחזקת חומרים פורנוגרפיים.  עו"ד ענת גרינבאום מפרקליטות מחוז ירושלים שהגישה את כתב האישום, ביקשה מבית המשפט לעצור את האב עד תום ההליכים המשפטים כנגדו.


 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן