Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 12 בינואר, 2018

נוקמים עם קלואי קרדשיאן 2, רוק בבית הספר, רוסיה עם סיימון ריב, נדיה - שם זמני, חמישים גוונים של אופל, לפני שאפול, משמר המפרץ, אחת ויחידה, הפוכים 2, מלך הפולקה, שמישהו יאכיל את פיל, טום סגורה: מבייש, הכוחות של מוב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:45 נוקמים עם קלואי קרדשיאן 2 Revenge Body with Khloé Kardashian 2, ערוץ !E 

קלואי קרדשיאן וצוות המומחים שלה חוזרים בעונה חדשה ובין המשתתפים נמצא את קווין שהיה קורבן לבריונות כל חייו, ולא רוצה להיות 'הילד השמן' יותר; רבקה אשר רוצה לנקום באקס שבגד בה ולהוכיח שהוא לא שבר את רוחה; מאיינק, בן למהגרים הודים, שרוצה להוכיח את עצמו להוריו המסורתיים, אך אינו רוצה לצאת מהארון בפניהם; והזוג צ'אד ואליסון הרוצים לנהל אורח חיים בריא, אך מתמודדים עם בעיות הפוכות – אליסון צריכה להוריד במשקל ואילו צ'אד צריך להעלותו.

17:00 רוק בבית הספר | School of Rock, ערוץ Yes5 

מתופף שפוטר מהלהקה שלו מוצא עבודה בתור מורה מחליף. במקום ללמד, הוא מנסה להפוך את הכיתה שלו ללהקת רוק. במאי: ריצ'ארד לינקלייטר. ארה"ב, 2003. סרט משעשע, מצחיק ובעיקר מעניק תחושה טובה ומצב רוח נחמד. ציון: 

18:00 רוסיה עם סיימון ריב | Russia with Simon Reeve, ערוץ הטיולים

סיימון ריב יוצא למסע ברחבי רוסיה. הוא יסייר בסמוך להרי הגעש של קמצ'טקה, יפגוש את רועי האיילים המקומיים, ירחיק עד לסיבריה ולהרי הקווקזים ויחתום את מסעו באי הקרים ובסנקט פטרבורג.

22:30 נדיה – שם זמני A.K.A. Nadia, ערוץ Yes קולנוע ישראלי 

סיפורה של מאיה, כוראוגרפית ירושלמית, שחולקת את חייה עם בעלה יואב ושני ילדיהם. לאחר כעשרים שנה העבר שלה מתעורר לחיים. מאיה חיה בזהות בדויה כאשר בגיל 18 כנדיה, צעירה פלסטינית שבחרה להתחיל בחיים חדשים לאחר שבעלה שהיה בכיר באש"ף נעצר. אחרי עשרים שנה יואב בעלה מבחין כי משהו מטלטל את נפשה ובעקבות התפתחות בלתי צפויה זהותה נחשפת והיא נדרשת להחליט עליה ועל משפחתה. שחקנים: נטע שפיגלמן, עודד לאופולד, עלי סולימן, דני גבע. בימוי: טובה אשר. ישראל, 2015.

22:00 חמישים גוונים של אופל | Fifty Shades Darker, ערוץ Yes1

סרט המשך לדרמה הארוטית והחושנית על פי רבי המכר שהסעירו את העולם. למרות הפרידה, אנסטסיה וכריסטיאן מתקשים להתנתק ומנסים לתת למערכת היחסים הלא שגרתית והלוהטת שלהם, הזדמנות נוספת. בזמן שכריסטיאן נאבק עם שדים מעברו, אנסטסיה נחשפת לנשים הקודמות בחייו ומבינה שזה יכול לגרום לבעיה. שחקנים: דקוטה ג'ונסון, ג'יימי דורנן, קים בייסינגר. במאי: ג'יימס פולי ("זרה מושלמת"). ארה"ב, 2017. זוגיות חסרת קשר, חום או כימיה, מתגוללת לאורך תסריט מחורר, בעלילה שהיא בסופו של דבר עונש לצופים. ציון: 

22:00 לפני שאפול | Before I Fall, ערוץ Yes2

דרמת מסתורין, נערה פופולרית קמה לעוד יום של חברות, בנים ובילויים, אך זה הפך ליומה האחרון. בעודה תקועה בלחיות את אותו יום שוב ושוב, היא לומדת להעריך את הדברים החשובים באמת בחייה. שחקנים: זואי דויטש, הלסטון סייג'. במאית: ריי רוסו יאנג. ארה"ב, 2017. הסרט מחזיק בכל המרכיבים הראויים ליצור הפקה שלמה, אך מצליח לשרוד בסופו של דבר בזכות המשחק של דויטש. ציון: 

22:00 משמר המפרץ | Baywatch, ערוץ Hot גולד

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 06 בינואר, 2018, בשעה 22:00 בערוץ Yes2

22:00 אחת ויחידה | Las Elegidas | The Chosen Ones, ערוץ Yes3

זוכה פרס האקדמיה המקסיקנית לסרט הטוב ביותר. דרמה עוצמתית. סופיה התמימה בת ה-14 מתאהבת בנער שמשפחתו מנהלת עסקי זנות, ומשם הדרך לעתיד אכזר בלתי נמנעת. כשהוא מבין שהתאהב בחזרה, הוא יעשה הכל כדי להציל אותה. שחקנים: ננסי טאלאמנטס, אוסקר טורס. במאי: דיוויד פאבלוס. מקסיקו, 2015.

הפוכים 2 | Disjointed 2, נטפליקס | Netflix

עונה שנייה לסדרת המקור של נטפליקס. פעילת לגליזציה המנהלת תחנה לחלוקת מריחואנה רפואית מעודדת את הפציינטים הנאמנים שלה להירגע, לרחף ליהנות מהחיים. שחקנים: קתי בייטס, אהרון מוטן, טון בל. יוצרים: צ'אק לורי, דיוויד ג'וורבאום.

מלך הפולקה | The Polka King, נטפליקס | Netflix

סרט מקור של נטפליקס. בקומדיה המבוססת על סיפור אמיתי, המוזיקאי הפולני יאן לוואן נחוש בדעתו להצליח באמריקה בגדול וגורר את חבריו להשתתף בתרמית פונזי. שחקנים: ג'ק בלאק, ג'ני סלייט, ג'ייסון שוורצמן. במאית: מאיה פורבס.

שמישהו יאכיל את פיל | Somebody Feed Phil, נטפליקס | Netflix

תיעודי. פיל רוזנטל, היוצר של "כולם אוהבים את ריימונד", מטייל ברחבי העולם וטועם מהתרבות והמאכלים המקומיים בבנגקוק, בליסבון, במקסיקו סיטי ועוד.

טום סגורה: מבייש | Tom Segura: Disgraceful, נטפליקס | Netflix

סטנד אפ. טום סגורה מבטא בקול את המחשבות השפלות שאתם בדרך כלל שומרים לעצמכם, ומדבר בבוטות על פורנו, מאבקי כוח במגרשי חנייה, הורות ועוד. במאי: ג'יי קאראס

את האורח הבא אין צורך להציג – עם דיוויד לטרמן | My Next Guest Needs No Introduction with David Letterman, נטפליקס | Netflix

תוכנית אירוח חודשית שבה מנחה הטלוויזיה המיתולוגי, דיוויד לטרמן, עורך ראיונות עומק עם אנשים מרתקים מרחבי העולם ויוצא איתם לסיורים מלאי סקרנות. בין האורחים: ברק אובמה, ג'ורג' קלוני, מללה יוספאזאי, ג'יי. זי., טינה פיי.

הכוחות של מוב | Mob Psycho 100, נטפליקס | Netflix

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן