Skip to content

צופן דה-ויסקי The Glenlivet Cipher

גלנליווט ומוזיאון הוויסקי חוברים לשיתוף פעולה ומשיקים לראשונה בישראל את ה –Walter, בר הוויסקי של גלנליווט במסגרת ההשקה של הבר החדש, גלנליווט השיק את המהדורה המדוברת ביותר בעולם "The Glenlivet Cipher" ה-'The Glenlivet Cipher', הינה מהדורה מוגבלת מבית גלנליווט המושקת בעולם כמוצר מסתורי בבקבוק שחור אטום ללא מידע על הטעמים, החבית או גיל הוויסקי על […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גלנליווט, הסינגל מאלט הנמכר בעולם ומוזיאון הוויסקי חוברים לראשונה לשיתוף פעולה ומשיקים את בר הוויסקי והסיגר של גלנליווט. ה –Walter, בר הוויסקי והסיגר של גלנליווט ממוקם במתחם שרונה, במרפסת חיצונית אחורית ואינטימית לצד סלון יוקרתי ומעוצב הממוקם סמוך למוזיאון הוויסקי הנחשב לאחד ממתחמי הוויסקי הגדולים בעולם. ה –Walter מציע חוויה אקסקלוסיבית בה מוצעים מגוון סיגרים לרכישה, תפריט אלכוהול מעולה המבוסס על מגוון מוצרי  The Glenlivet , ותפריט שף ייחודי המותאם לחוויית השילוב המושלם בין וויסקי משובח וסיגרים יוקרתיים.

ה –Walter, בר הוויסקי של גלנליווט (צילום: יח"צ שוקה כהן )
ה –Walter, בר הוויסקי של גלנליווט (צילום: יח"צ שוקה כהן )

בר ה-Walter עוצב בקפידה במטרה להעביר את חווית המותג דרך עיצוב, גוונים, חומרים וטקסטורות ובו אף יוצעו למכירה פריטי לבוש ואביזרים ייחודים במיתוג גלנליווט באיכות וברוח המותג כגון מעילי עור, תיקים יוקרתיים וארנקים. הצוות בבר ה-Walter מורכב ממומחי וויסקי וסיגרים שידעו לייצר עבור הלקוחות חווית אירוח יוצאת דופן.

שגריר גלנליווט הבינלאומי, איאן לוגן, יגיע במיוחד לארץ במהלך השנה להעברת סדנאות טעימה ייחודיות, חווייתיות ובלתי נשכחות. ב-Walter יוגשו טעימות במחיר מיוחד וכן האפשרות לרכוש בקבוק אישי אשר ישמר תחת שם הלקוח עד לביקורו הבא. כמו כן, ניתן לרכוש כרטיסים לסדנאות טעימות ממוצרי גלנליווט ייחודיות בשילוב מגוון מנות מתפריט האוכל.

The Glenlivet Cipher מחיר 500 שח (צילום יחצ חול )

במסגרת ההשקה של הבר החדש, השיקה גלנליווט את המהדורה המדוברת ביותר בעולם ה-'The Glenlivet Cipher'.  ה-'The Glenlivet Cipher', הינה מהדורה מוגבלת מבית גלנליווט המושקת בעולם כמוצר מסתורי בבקבוק שחור אטום ללא מידע על הטעמים, החבית או גיל הוויסקי על מנת לאתגר את צרכני הסינגל מאלט לפענח (decipher) את הארומה והטעם של הוויסקי החדש וכל מה שהם מוכנים לומר על הוויסקי הוא שבלנד כזה עוד לא היה, אז אם תרצו לטעום אותו בעצמכם  תאלצו להיפרד מ 500 שח וכדאי למהר כי סך הכול ייצרה גלנלוויט 30 אלף בקבוקים שיופצו ברחבי העולם מהן הגיעו לישראל 2100 בקבוקים בלבד.

Walter Whiskey & Cigar by The Glenlivet  דוד אלעזר 27, מתחם שרונה, תל אביב

החל מתאריך ה-8.1.18 לתקופה של 6 חודשים בלבד.

קוקטיילים בוולטר על בסיס גלנליווט (צילם ולגם:דן בר-דוב)

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן