Skip to content

תחפושות מסוגננות לו ולה, בהשראת סדרות טלויזיה לוהטות

בחרו לכם דמות אהובה ואמצו את הסגנון שלה ליום אחד. מחיאות הכפיים מובטחות. מאת גילי גולנדר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פורים בפתח, ושוב נזכרתם ברגע האחרון שצריך להתחפש? השנה, קחו השראה מסדרות הטלויזיה  – בחרו לכם דמות אהובה ואמצו את הסגנון שלה ליום אחד. מחיאות הכפיים מובטחות

מאת גילי גולנדר

מגפון פורימילילדים יש היצע גדול של תחפושות בחנויות, אך המבוגרים צריכים להתאמץ קצת יותר כדי להתחפש בסטייל. נכון שתמיד אפשר להתחפש לשטן, אשת החתול, פיראט או קאובוי, אבל אלו לא ייצרו עבורכם את אפקט ה"וואו" המקווה.

במקום זה, אנו מציעים לכם לקחת השראה מסדרות הטלויזיה המופתיות של ימינו, כמו "הגברים של שדרות מדיסון", "משחקי הכס" ו"אימפריית הפשע", בהן מושקעים משאבים ניכרים בעיצוב הדמויות, בתלבושות ובאיפור. כל אלה הופכים את גיבורי הסדרות האלה מסתם דמויות ליצירות מופת של ממש.

לעתים קרובות, התלבושות בסדרות האלו משפיעות על עולם האופנה, וכך זכינו לראות גל של רטרו לאופנת שנות השישים המוקדמות, לא מעט בזכות "הגברים של שדרות מדיסון" (ובעיקר הנשים), וטרנד של חזרה לאופנת שנות העשרים בהשראת "אימפריית הפשע". האם "משחקי הכס" המצויינת שחוזרת אלינו לעונה שניה באפריל תייצר גם היא השפעה אופנתית מסוג זה? אנו ממתינים בסקרנות לגלות.

אימפריית הפשע

תחפושת נשית: מרגרט שרודר, אשה אירית עניה מפשוטי העם, מתאלמנת והופכת לפילגש של המאפיונר הראשי של אטלנטיק סיטי. בד בבד עם ההתעשרות היא זונחת בהדרגה את המראה החסוד והמהוגן של תחילת הסדרה לטובת שמלות נוצצות ומשוחררות גזרה בסגנון שנות העשרים. לתחפושת, השיגי לך שמלה רפויית גזרה עם מותן נמוך ומחשוף רחב, שרשרת פנינים ארוכה, אספי את שיערך ברכות ושחררי כמה קצוות שימסגרו את פנייך, נעלי נעליים עם עקב נמוך והתאמני על ריקוד הסווינג.

מרגרט שרודר
מרגרט שרודר. סגנון שנות העשרים

תחפושת גברית: אנוק (נוקי) תומפסון, על הנייר הגזבר המכובד של אטלנטיק סיטי ובפועל ראש המאפיה המקומית, שאינו בוחל בכספים המושגים ממכירת אלכוהול (בתקופת היובש), סחיטה, זנות והימורים. כדי להשיג את המראה המוקפד של נוקי, יש להצטייד בחליפה עם פסים ורכיסה כפולה, רצוי חומה, חולצה מחוייטת לבנה, עניבה צבעונית ודקה בדוגמה שקטה או עניבת פרפר, ונעלי אוקספורד (brogue) בשני צבעים. שיער מסורק למשעי, גילוח צמוד ופרח ציפורן אדום בדש המקטורן יביאו אותכם לכדי שלמות מאפיוזית.

נוקי תומפסון, הבוס של אטלנטיק סיטי
נוקי תומפסון, הבוס של אטלנטיק סיטי

הגברים של שדרות מדיסון

תחפושת נשית: קשה לבחור מבין הדמויות הנשיות המרשימות המאכלסות את הסדרה, אבל הכי קל אולי להתחפש לג'ואן האריס, המזכירה הג'ינג'ית הלוהטת והסופר-אינטיליגנטית. כל מה שאת צריכה כדי להיות ג'ואני הוא פאה ג'ינג'ית אסופה באלגנטיות, שמלה א-לה-נעמה בצלאל חובקת חמוקיים, סיכת דש זהובה ושרשרת זהב ארוכה עם תליון. נעלי עקב, איילינר חתולי, שפתיים אדומות, סיגריה ביד, ורצוי גם קאפ D (ומעלה) יסגרו לכן את התחפושת.

גו'אני היפה והמתוחכמת
גו'אני היפה והמתוחכמת

תחפושת גברית: טוב, בגזרת הגברים ברור שתתחפשו לאחד והיחיד, דון דרייפר, איש הפרסום החלקלק משדרות מדיסון בימים, ומאהב בוגדני בלילות (ולפעמים גם בימים). לצורך זה, עליכם להשיג חליפה אפורה כהה המותאמת היטב למידותיכם, חולצה לבנה מחוייטת ופריכה, עניבת משי שחורה וצרה ונעלי עור שחורות ומצוחצחות. שיער משוח בג'ל ומסורק עם שביל צד, גילוח קפדני, סיגריה ביד אחת וכוס וויסקי בשנייה ישלימו את המראה הדרייפרי.

דון דרייפר
דון דרייפר החלקלק

משחקי הכס

תחפושת נשית: דיינריס טארגאריין היא נערה-נסיכה ללא ממלכה, שעוברת כמטבע עובר לסוחר מיד אחיה, הנסיך הקבצן, לקאל דרוגו, מנהיג שבט הדות'ראקים הפראיים. בתהליך הפיכתה למלכת הדות'ראקים היא מתחשלת, ולאחר תהפוכות הופכת לאשה מרשימה ובטוחה בעצמה. כדי להתחפש לדיינריס, בת הדרקון, עליכן להצטייד בפיאה ארוכה בצבע בלונד פלטינה, שמלה ארוכה או חולצת בטן וחצאית מקסי בצבע טבעי כמו אבן או זית, ולאבזר את עצמכן במסרקות לשיער, חגורה מתוכשטת בגוון מטאלי משופשף, ואולי גם איזו שרשרת שבטית. אהה, ושמרו על איפור עדין, חיוור מאד, עם עיניים מודגשות ומבט נוגה.

דיינריס בת הדרקון
דיינריס בת הדרקון

תחפושת גברית: קאל דרוגו הוא המלך-הלוחם בשבט הדות'ראקים הפראיים, שהדבר היחיד שנחשב בעיניהם הוא כוח פיזי ואומץ לב. כדי להתחפש לקאל דרוגו, ראשית, עליך לאפר את כל איזור העיניים בשחור, להדביק זקן ושפם, ואף לקשט את הזקן בחבקי מתכת. לאחר מכן, עליך לצבוע את פלג הגוף העליון בדוגמה שבטית כלשהי, ללבוש מכנסי עור, חגורת מתכת, ולהתאבזר בחרמש גדול. מבט תקיף ושפת גוף בריונית הם בגדר חובה.

קאל דרוגו - מלך הדות'ראקים
קאל דרוגו מלך הדות'ראקים

להלן דוגמה מעשית לתחפושות בהשראת הדמויות של משחקי הכס. נכון שהם השקיעו, אבל היי, בשביל זה אתם פה, לא?

מימין קאל דרוגו, באמצע דיינריס טארגאריין
תחפושות: מימין קאל דרוגו, באמצע דיינריס טארגאריין (צילום: Allie Harcharek)
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן