Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 13 בינואר, 2018

מקס בעולם המים 2, נשות הספורטאים אטלנטה, ככה זה עובד, החומה הגדולה, סיפור קינסניירה, זרה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:00 מקס בעולם המים 2 | Paddle Pop 5, ערוץ Yes5

פרק נוסף בסדרת הסרטים עם מקס הגיבור. לאחר שמאסטר הצללים קם לתחייה, מקס האריה וחבריו יוצאים להיאבק בו. במהרה הם מבינים שמאסטר חזק יותר מאי פעם, והם יצטרכו יותר מכוחות מיוחדים כדי להביס אותו. דיבוב לעברית: דון לני גבאי, רואי מיכאל ג'ורנו. במאי: לי קראודי. ארה"ב, 2016.

16:00 נשות הספורטאים אטלנטה | WAGS Atlanta, ערוץ !E

בהמשך להצלחת הסדרות "נשות הספורטאים: .L.A" ו-"נשות הספורטאים: מיאמי", מגיעה הסדרה המתעדת את מערכות היחסים של הזוגות החזקים והלוהטים ביותר באטלנטה, ומאפשרת לצופים להציץ לעולמם האקסקלוסיבי של הספורטאים המצליחים ביותר והנשים השאפתניות שלצדם. בין כוכבות הסדרה נמצאות האחיות קיירה דאגלס ו-אריאל אנדרסון. קיירה נשואה לשחקן הפוטבול הארי דאגלס, בעוד שאחותה הקטנה אריאל יצאה בעברה עם שחקני פוטבול, היא רווקה כרגע. שתי האחיות היו בעברן מעודדות, וכעת מנהלות סטודיו לריקוד באטלנטה עם אימן.

22:00 ככה זה עובד | And So It Goes, ערוץ לייפטיים

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 12 ביוני, 2015, בשעה 21:30 בערוץ Yes1

22:00 החומה הגדולה | The Great Wall, ערוץ Yes4 + סלקום TV

פנטזיית אקשן. כאשר שכיר חרב אירופאי מגלה את סוד החומה הסינית, הוא מחליט לחבור למסדר הלוחמים הפועל בה, שמטרתו להגן על האנושות מפני פולשים מפלצתיים. כאשר יצור מסתורי טובח במרבית חבריי הקבוצה, הם מצליחים לחסל אותו – אך זוהי רק יריית הפתיחה. שחקנים: מאט דיימון, וילם דפו. במאי: ז'אנג יימו ("גיבור", "מחול הפגיונות"). סין / ארה"ב, 2016. סרט הזוי על מלחמת האדם נגד מפלצות – אולי מרתק ויזואלית, אך לא ממש מבדר או מתוחכם. ציון: 

22:00 סיפור קינסניירה 15i: A Quinceañera Story, ערוץ Hot HBO 

סדרת דוקו בת ארבעה חלקים. תיעוד ייחודי ומרתק של סיפור התבגרותן של נערות לטיניות אמריקניות רגע לפני חגיגת ה'קינסניירה' שלהן, המציינת את יום הולדתן ה-15. מאחורי הסדרה עומדים הבמאי מת'יו אוניל והמפיקה-במאית טליה סודי, זמרת ושחקנית שמכרה יותר מ-25 מיליון עותקים מאלבומיה ברחבי העולם. הקינסניירה היא טקס מעבר עבור הנערה הלטינית, המסמל את הפיכתה מילדה לאישה. אבל עבור נערות לטיניות אמריקניות רבות יש לאירוע הזה משמעות גדולה הרבה יותר – זו הזדמנות עבורן לאמץ את הזהות שבחרו לעצמן תוך כדי מחווה למסורת, לתרבות ויותר מכל למשפחה, שהקריבה הכל כדי לאפשר להן חיים טובים יותר בארה"ב.

.

זרה | Outlander, נטפליקס | Netflix

נטפליקס מעלה באופן רשמי את העונה הראשונה לסדרה האפית, שהיא בעצם עיבוד של סדרת ספרי הפנטזיה הרומנטית הפופולרית שכתבה דיאנה גבלדון המתמקדת בזוג אוהבים שלא יכולים להתאחד. שחקנים: קאיטריונה בלף, סם הואגן, טוביאס מנזיס. יוצר: רונלד די מור.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן