Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 14 בינואר, 2018

תיקים באפלה 11, אתגר המפלצות הגדול, סאני, שאלות אישיות - גילה אלמגור, מר דידס הולך העירה, פרויקט הבלתי אפשרי, דייויד טוטרה סלבריישן 3
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

05:00 תיקים באפלה 11 | The X-Files 11, ערוץ Yes אקשן

תיקים באפלה חוזרת בעונה חדשה בת 10 פרקים במסגרתה חוזרים למסכי הטלוויזיה דיוויד דוכובני ו-ג'יליאן אנדרסון בתפקידם האייקוני כסוכני ה-FBI פוקס מאלדר ודיינה סקאלי. חלק מהפרקים יעסקו בסיפור המיתולוגי שעובר כחוט מקשר בין כל פרקי הסדרה, אבל עדיין יהיו פרקי 'מפלצות' שעומדים בפני עצמם. ספוילר – הסדרה תחזור למקום בו הסתיימה העונה הקודמת ותתמקד בוויליאם, בנם המיוחד של סקאלי ומאלדר, שבעונות קודמות למדנו שיש לו כוחות המאפיינים חייזרים ואשר נמסר בעבר לאימוץ על ידי סקאלי שהבינה שאינה יכולה לשמור על ביטחונו. שובו לסדרה מרמז שכוחותיו לא נטשו אותו וייתכן שהוא מאוד מסוכן. אל העונה החדשה מצטרפת השחקנית הוותיקה ברברה הרשי לתפקיד שעדיין לא פורסם.

15:05 אתגר המפלצות הגדול | Massive Monster Mayhem, ערוץ טין ניק

שעשועון לילדים המשלב לייב אקשן ואנימציה. כל פרק מתחיל עם תכניותיו של מייהם, האדון האינטרגלקטי המרושע, להשמדת כדור הארץ. שלושה ילדים ינסו להביס את מייהם ושליחיו בסדרה של אתגרים עתידניים. המנצחים יזכו בפרסים ובתחושת הסיפוק על שהצילו את העולם ויושביו.

16:30 סאני | Sunny Day, ערוץ ניק ג'וניור

סדרת אנימציה הנסובה סביב דמותה של סאני, מעצבת שיער המנהלת מספרה משלה בסיועם של כלב מדבר, מומחית לצביעת שיער ופקידת קבלה. לקוחותיה הטובים ביותר של סאני הם טימי – האחראי על הפקת אירועים ומופעים, וסינדי – האופה המקומית הסובלת מיום שיער רע כל השבוע.

21:00 שאלות אישיות – גילה אלמגור, ערוץ Hot8

בפעם הראשונה, יעקב אגמון, מדמויות התרבות המשפיעות ביותר בישראל, מארח בתוכנית הרדיו הוותיקה שלו 'שאלות אישיות' את זוגתו, גילה אלמגור, כלת פרס אופיר ופרס ישראל לקולנוע, החוגגת בימים אלו 60 שנות קריירה. הזדמנות נדירה לראות את שתי הדמויות המפורסמות ביותר בתרבות הישראלית מראיינים זה את זה על הקריירות שלהם, חייהם המשותפים ועל אהבתם. התשוקות שלהם לאמנות שלהם ואחד לשנייה נפרשות כאשר הם חולקים כמה מהסיפורים האינטימיים ביותר שעד כה נשארו מאחורי הקלעים. הם מספרים את סיפורם האישי, אבל גם של ישראל עצמה, אשר נטוותה שתי וערב עם חייהם שלהם. בימוי: עדי ארבל. ישראל, 2017.

22:00 מר דידס הולך העירה | Mr. Deeds Goes To Town, ערוץ Yes3

קומדיה רומנטית חברתית. חייו של צעיר תמים משתנים כשהוא יורש הון ומגיע לעיר הגדולה. בעוד קרובי משפחה זוממים לגזול את הירושה, נשלחת עיתונאית חריפה לדלות פרטים על המיליונר החדש. הסרט נבחר כאחת ממאה הקומדיות הגדולות בכל הזמנים על פי מכון הסרטים האמריקני, זכה בפרס האוסקר לבמאי הטוב ביותר והיה מועמד לעוד ארבעה, כולל לסרט ול-גרי קופר כשחקן ראשי. במאי: פרנק קפרה. ארה"ב, 1936. סרט מלא מוטיבציה, המנסה לעודד ולרדוף אחר החלום האמריקני, תוך משחק מצוין של קופר ובימוי משעשע של קפרה. ציון: 

22:30 פרויקט הבלתי אפשרי | Project Impossible, ערוץ ההיסטוריה

שינויי האקלים בכדור הארץ שנושאים עימם תופעות טבע קיצוניות, לצד עלייה מתמדת בצריכת החשמל והאנרגיה שנובעות מהגידול באוכלוסיית כדור הארץ, מצריכים את מיטב המוחות בעולם לגלות תושייה ולחשוב על פתרונות יצירתיים להמשך קיום האנושות. הסדרה חושפת את הדור החדש של פרוייקטים הנדסיים אפיים ורחבי יריעה, שחיוניים להבטחת עתידנו על כדור הארץ; פרוייקטים שעד לפני כמה שנים נחשבו לבלתי ניתנים לישום וביצוע, אך עם ההתפתחויות המהפכניות שחלו בתחומי ההנדסה והטכנולוגיה בשנים האחרונות – הפכו את הבלתי-אפשרי לאפשרי. בכל פרק בסדרה, מככבים פרוייקטים הנדסיים שאפתניים ומאתגרים במיוחד: החל מהקמת תחנת רוח המצוידת ברוטורים ענקיים, דרך בניית מבנים מורכבים (מהקמת חומה ימית ועד למערכת ניתוב מים תת-קרקעית), שאמורות להגן על ערי חוף מרכזיות כמו ונציה, טוקיו וניו-יורק מפני עליית מפלס פני המים וגלי צונמי ענקיים, גורדי שחקים חזקים במיוחד שנועדו לשרוד רעידות אדמה ועד רכבת-העל הסופר-מהירה שמתכנן היזם אילון מאסק ורתימת עוצמת הנהר הארוך ביותר בעולם לצורך הפקת אנרגיה חיונית.

22:50 דייויד טוטרה סלבריישן 3 | 3 David Tutera's CELEBrations, ערוץ החיים הטובים

מתכנן המסיבות הבכיר בארצות הברית, דיוויד טוטרה ("חתונת החלומות שלי") שב עם עונה חדשה, שעה שינסה לשלב בין חייו כאב טרי ובין תכנון אירועים חד פעמיים עבור הדיוות התובעניות בעולם. במהלך עונה זו יעזוב את טוטרה את ניו יורק וייצא לסייע לנשים ולגברים בדאלאס, לוס אנג'לס וערים אחרות. בין לקוחותיו של טוטרה: השחקנית טורי ספלינג, השחקן המיתולוגי גארי ביוסי, ריזה פארחן מסדרת "השאהים של סאנסט", כוכב "בברלי הילס" וסדרת סרטי "שרקנדו", איאן זירינג ועוד.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן