Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 15 בינואר, 2018

גירושים 2, ההיסטוריה הסודית של הקומיקס, גדרות, סיפור קינסניירה, האיטלקי העשיר בעולם: גאני אניילי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

05:00 גירושים 2 | Divorce 2, ערוץ Yes Oh + סלקום TV

שרה ג'סיקה פרקר ו-תומס היידן צ'רץ' חוזרים לעונה חדשה מבית HBO, על התהליך הבלתי נגמר של התרת קשרי נישואין. ספוילר – העונה נפתחת באירוע המכונן אך חסר הטקסיות של חתימת מסמכי הגירושין ומוצאים את פרנסס ורוברט מתמודדים עם תוצאות פרידתם המתישה ולומדים לבנות מחדש את חייהם. בעוד פרנסס משקיעה את כל כולה בגלריה, רוברט ממשיך עם הרפתקת שינוי הבית וכל אחד מהם בנפרד מתקדם צעד נוסף לכיוון חזרה לעולם הדייטים. יחד עם זאת, שניהם מנסים לשמור על שגרה ונורמליות ולהציב גבולות לילדיהם, לעמוד בהתחייבויות לחברים, למשפחה לבני זוג חדשים ואחד לשנייה עם הצלחה חלקית בלבד.

21:00 ההיסטוריה הסודית של הקומיקס | Robert Kirkman's Secret History Of Comics, ערוץ AMC 

יוצר הקומיקס רוברט קירקמן מככב בסדרה דוקומנטרית בת שישה חלקים, המציגה מבט מעמיק אל תוך הסיפורים, האנשים והאירועים המדהימים ששינו לחלוטין את עולם הקומיקס. ראיונות עם אייקונים, כמו סטן לי, קווין סמית’, פאטי ג’נקינס, לינדה קרטר ("וונדר וומן"), פמקה ג’נסן ("X מן"), ג’יי. קיי. סימונס, מישל רודריגז, טוד מקפרלן ועוד. קירקמן, שהפיק בפועל את הסדרה, הוא אחד מהיוצרים הבולטים ביותר בעולם הקומיקס. בין היתר יצר את סדרת הקומיקס "המתים המהלכים" ואת הספין-אוף "אימת המתים המהלכים".

גדרות The Fence | La Barda, סלקום TV

סרטה של רורי קנדי ("מחנה ישו") מציג את ניסיונותיו הכושלים של הממשל הפדרלי האמריקני לבנות גדר הפרדה בגבול המקסיקני. הגדר המבקשת לעצור מבריחים ומהגרים סובלת מפרצות רבות, מחבלת בחיי הטבע וכמובן גם לא מונעת מאיש מלחצות את הגבול. סרט תעודה קומי על אודות נושא מעורר מחשבה.


סיפור קינסניירה 15i: A Quinceañera Story, סלקום TV


האיטלקי העשיר בעולם: ג'אני אניילי Agnelli, סלקום TV


לפרטים נוספים, ראו יום שני, 25 בדצמבר, 2017, בשעה 22:45 בערוץ Yes דוקו


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן