Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 16 בינואר, 2018

שירת נשים באיראן, גירושים 2, קראשינג 2, נשים קטנות דאלאס 2, קאט ויליאמס: אמריקה הגדולה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:30 שירת נשים באיראן | No Land’s Song, ערוץ Hot8

מאבקה של זמרת איראנית להעלות מופע הכולל שירת סול נשית, בניגוד לחוקי האסלאם הנהוגים באיראן. מאז המהפכה האסלאמית בשנת 1979, נשים אינן מורשות יותר לשיר בציבור כסולניות, במיוחד מול קהל גברי. בעודה נלחמת בטאבו והצנזורה, המלחינה הצעירה, שרה נג'אפי, נחושה לארגן קונצרט רשמי לזמרות סולו. לשם כך, היא וחברותיה מזמינות שלוש זמרות צרפתיות להצטרף אליהן בטהרן ולשתף פעולה במסגרת פרויקט מוזיקלי שבתקווה יפתח מחדש גשר מוזיקלי בין אירופה לאיראן. האם תצלחנה במשימתן? גרמניה / צרפת / איראן, 2016.

22:00 גירושים 2 | 2 Divorce, ערוץ Hot HBO

לפרטים נוספים, ראו שני, 15 בינואר, 2018, בשעה 05:00 בערוץ Yes Oh וסלקום TV

22:30 קראשינג 2 | 2 Crashing, ערוץ Hot HBO

הסדרה הקומית של HBO, נוצרה על ידי הקומיקאי פיט הולמס, שאף מככב בתפקיד הראשי. ספוילר – בעונה השנייה, פיט ממשיך לגלות את סצנת הסטנד-אפ האלטרנטיבית בעזרת חברתו הקומיקאית ונשאב לעולם הקומדיה בקולג'ים, שם אמני סטנד-אפ חייבים לצנזר את עצמם כדי לשרוד. העונה יפגוש פיט כמה דמויות שיעמידו במבחן את האופטימיות וההתלהבות שלו, אבל גם יהפכו אותו לקומיקאי טוב יותר – קומיקאים כמו פן ג'ילט (חצי מהצמד 'פן וטלר'), ג'ף רוס ("הגריל של קומדי סנטרל"), גילברט גוטפריד, ביל בור ("שובר שורות"), וויטני קאמינגס ("וויטני") והגורו הראשון שלו, ארטי לאנג ("הצילו", "מאד טי.וי."). תפיסת העולם של פיט משתנה במהלך הדרך והוא מתחיל לפקפק בערכים שלו, רגשותיו כלפי הדת והמחיר שצריך לשלם כדי להצליח כקומיקאי.

22:45 נשים קטנות דאלאס 2 | 2 Little Women Dallas, ערוץ לייפטיים

עונה לשנייה לסדרה העוקבת אחרי ההרפתקאות של קבוצת החברות הצעירות והתוססות שחיות בדאלאס, טקסס. לאנשים יש נטייה לבהות כשנשים אלו נכנסות לחדר, אך לא בגלל שהן נמוכות קומה, אלא בגלל שיש להן נוכחות מרשימה. זו תכנית רועשת ובוטה שמתמקדת בחיים האמיתיים ובקריירות של נשים מיוחדות ומקוריות ומציגה את המתחים והחברויות המרגשות בין קבוצה של נשים נאמנות, אך לעתים גם בוגדניות.

קאט ויליאמס: אמריקה הגדולה | Katt Williams: Great America, נטפליקס | Netflix

מלך הקומדיה החתרנית עולה על הבמה בג'קסונוויל ולמדבר על פוליטיקה אמריקנית, ועל הסיכונים והעליבות המלווים את ההזדקנות.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן